hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

kiderült, kik a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntősei

Véget ért a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszás szakasza, így a győztesek számára egyenes út vezet a 2019. április 27-28-án zajló offline döntőbe. A kezdetben közel 2000 versenyzővel indult bajnokságban mára csak 98 versenyzőnek van esélye elnyerni a CS:GO, a PUBG és a Rainbow 6:Siege, valamint a  K&H League of Legends és K&H Hearthstone játékok legjobbjainak járó bajnoki címet és az ezzel járó díjat.

a K&H a pénzügyi szektor Legvonzóbb Munkaadója

A K&H nyerte el a pénzügyi szektor Legvonzóbb Munkaadója címet a Randstad Employer Brand Research 2019 alapján. A K&H kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a kollégák folyamatosan fejlődhessenek szakmailag, és megtalálhassák azt a szakterületet és tevékenységet, amiben igazán kitűnhetnek és kiteljesedhetnek. A kutatásban Magyarországon közel 7000 potenciális munkavállaló véleményét vizsgálták arról, hogy melyik munkáltató vonzó számukra és miért.

magyar technológia ad megoldást a kiemelt fontosságú infokommunikációs berendezések hatékony hűtésére

Az IT infrastruktúra fejlődésével az infokommunikációs berendezések hűtési technológiája is egyre inkább kulcsfontosságú. A hatékony energiamenedzsmentre a választ egy magyar startup, a Start it @K&H inkubátorban működő HeatVentors adhatja meg, mivel a cég fázisváltáson alapuló hőenergia-tárolója legalább 30-40%-kal hatékonyabbá teszi a hűtési rendszert. Az innovatív hőtárolási technológiát jelenleg az MVM NET Zrt. egyik telekommunikációs bázisállomásán tesztelik.

K&H: így védjük az ingatlanunkat

70 százalékon a falubeli kutyák

A legelterjedtebb lakásvédelmi eszköz a lakásbiztosítás, a magyarok 85 százaléka rendelkezik vele - derül ki a K&H biztos jövő kutatásából. Az ingatlanokban bekövetkező károkat a 30-59 éves magyarok szerint leghatékonyabban szén-monoxid-riasztóval, a szomszédok összefogásával és a lakásbiztosítás segítségével lehet megelőzni vagy enyhíteni. A károk közül egyébként a többség a természeti csapástól és a csőtöréstől tart. A magyarok harmada pár éven belül napelemes rendszerrel szerelné fel otthonát.

nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani

A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani. A kulcs az employer branding, azaz munkáltatói márkaépítés lehet, amely során a vállalatok a már meglévő, vonzó pozitív elemeket teszik láthatóvá a jelenlegi és potenciális munkavállalók számára. A családi vállalatok előnyben vannak más cégekkel szemben, mivel a karizmatikus vezető és a család jelenléte biztosítja azt az alapot, amivel könnyeben tudnak azonosulni a munkatársak  – hangzott el a K&H székházban szervezett családi vállalatok klubján.