hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani

A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani. A kulcs az employer branding, azaz munkáltatói márkaépítés lehet, amely során a vállalatok a már meglévő, vonzó pozitív elemeket teszik láthatóvá a jelenlegi és potenciális munkavállalók számára. A családi vállalatok előnyben vannak más cégekkel szemben, mivel a karizmatikus vezető és a család jelenléte biztosítja azt az alapot, amivel könnyeben tudnak azonosulni a munkatársak  – hangzott el a K&H székházban szervezett családi vállalatok klubján.

itt rontják el a kezdő vállalkozások

Kezdő vállalkozóként mindenki követ el hibákat, érdemes azonban a profiktól tanulni, és ezzel minél több buktatót elkerülni. A K&H, a Cápák között versenyzőinek pénzügyi mentora ezért tippeket ad a Bank több mint 30 évnyi és a műsorban szereplő nemzetközi szinten is ismert és elismert üzletemberek, azaz a Cápák tapasztalatai alapján, hogy miket és hogyan érdemes elkerülni, ha vállalkozást indít vagy fejleszt az ember.

tanuljunk az e-sportolóktól: hogyan készítsük fel szervezetünket többórás ülő tevékenységre

Az egészségügyi világnap alkalmából érdemes figyelmet fordítani arra, hogy a digitalizáció korában ma már tudatosan kell gondot fordítani az egészségmegőrzésre, ezen belül is az életmódunkra és a testmozgásra. Az e-sport hazai fejlődését támogató K&H ezért összegyűjtött néhány tippet, amire mindenképpen ügyelj, ha több órán keresztül ülő tevékenységet végzel a monitor előtt, legyen az munka, szórakozás vagy e-sport.

a startupok ma már az IT-világon túl is mernek gondolkodni

Habár továbbra is az IT-megoldások a legnépszerűbbek, egyre több startup nyit új ágazatok felé. Biztosítási csalások kivédése, automatizált beltéri gazdálkodás, biztonságos közösségimédia-használat tiniknek – csupán néhány megoldás a Start it @K&H inkubátorprogramba legutóbb bekerült 8 csapat innovációja közül. Magyarország vezető nagyvállalati inkubátora így 25 startuppal folytatja tovább működését, ahol a csapatok legalább fél éves szakmai segítséget, mentorálást, hazai és nemzetközi kapcsolatrendszert kapnak, hogy innovatív ötletükből piacképes termék vagy szolgáltatás váljon.

K&H: vastagabb borítékot várnak a fiatalok

10-ből 7 fiatal számít fizetésemelésre, a nyugati országrészben élők közül pedig még többen reménykednek a bérek növekedésében. Bár a 19-29 évesek többsége stabilnak érzi a munkahelyét, mindössze 40 százalék – főleg a budapestiek – gondolják úgy, hogy meg is becsülik őket. A dolgozó fiatalok közül egyre kevesebben tervezik a külföldi munkavállalást: mindössze 19 százalékuk tartja ezt reális forgatókönyvnek. A diákok közül azonban jóval többen vágnának bele a külföldi álláskeresésbe: 41 százalékuk tervezi, hogy legalább egy ideig más országban dolgozna.