hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

#bankoljotthon #bankoljdigitálisan

Az otthoni bankolási lehetőségekre hívja fel a figyelmet új kampányában a pénzintézet

Április 13-án indította el a K&H Bank digitális bankolást népszerűsítő TV kampányát, melyet kifejezetten a kialakult egészségügyi helyzet inspirált. A pénzintézet innovációalapú üzleti stratégiája részeként évek óta folyamatosan fejleszti elektronikus szolgáltatásait, de arra nem gondoltak, hogy a mobilbankon és e-bankban széleskörűen végezhető pénzügyi tranzakciók egy ilyen kényszerű helyzetben kell hogy megoldásokat kínáljanak az ügyfelek számára. Mindenesetre jobbnál jobb megoldások elérhetőek, melyek könnyű és kényelmes bankolást tesznek lehetővé akár otthonról, még a legkisebb zugból is – ezt mutatja be a kampány.

a koronavírus teljesen átszabja a családi költségvetést

A koronavírus nem csak az iskolások mindennapjait borította fel: az életünk jelentősen megváltozott akár hónapokra. Sok nehézséget, kihívást rejt ez az új helyzet magában, de érdemes látnunk a jó oldalát is. A családi költségvetésnek például biztosan kedvez, hogy kevesebbet vagyunk távol otthonról. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint ez egy jó alkalmat adhat arra is, hogy a gyerekekkel együtt beszéljük át a bevételeinket és kiadásainkat, illetve, hogy min és mennyit tudunk most spórolni.  Összegyűjtöttek néhány tippet, amivel Te is hozzájárulhatsz ahhoz, hogy gyermeked tudatosan kezelje a pénzügyeket, még ebben a rendkívüli helyzetben is.

6 dolog, amit minden webshop indítónak tudnia kellene

Tavaly 16 százalékkal nőtt a hazai online kiskereskedelem, és 3,3 millió magyar vásárolt online. A koronavírus-járvány hatására ezek a számok még tovább nőhetnek, amire a hazai cégvilágnak is reagálnia kell. Egy webshop elindítása és sikeres fenntartása ugyan összetettebb feladat, mint azt elsőre gondolnánk, hiszen több szakmát kell alapszinten elsajátítani hozzá, de a most befektetett idő, energia és költség jövőbeli megtérülést és a túlélést jelentheti a vállalkozásoknak. A K&H ezért a Shoprenterrel közösen összeállított egy webáruház indítási kisokost, így segítve a cégeknek, hogy mi az a 6 terület, amit mindenképpen érdemes átgondolni, mielőtt belevágnánk egy saját webshop létrehozásába.

nem kell havi díjat fizetni a K&H SZÉP Kártya lejárt egyenlegek után

a vírusjárvány miatt a költések húsz százalékkal csökkentek márciusban

Az új Kormányrendeletnek megfelelően a K&H Bank felfüggeszti a lejárt vagy hamarosan lejáró K&H SZÉP Kártya egyenlegek utáni 3 százalékos havi díjat. A döntés a 2017-ben és a 2018-ban utalt, de fel nem használt egyenlegekre egyaránt vonatkozik, és a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig lesz érvényben. Az intézkedés több mint 34 ezer K&H-s kártyabirtokost érint, a fel nem használt összegek 80 százalékát pedig a május végén lejáró egyenlegek teszik ki. 2020 márciusában a koronavírus járványnak köszönhetően a költések húsz százalékkal estek vissza.

húsvét karantén idején: digitális locsolás, online utalt locsolópénz

Ez a húsvét más lesz, mint a többi. Nem gyűlnek össze a családok a közös sonka fölött, nem lehet templomba menni, a gyerekek nem járnak házról házra locsolóversekkel, nem gyűjtenek készpénzt a rokonoktól és ismerősöktől. De akkor hogyan lesz ez az ünnep is emlékezetes? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint a tudatosság és a digitális élet a segítségünkre siethet ebben az esetben is.