hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

3 + 1 tipp a tökéletes mesevideó készítéséhez

Az influenzajárvány terjedése miatt egyre több kórházban vezetik be a látogatási tilalmat. A K&H gyógyvarázs YouTube csatornáján keresztül azonban ilyenkor is lehet segíteni a négy fal között gyógyuló kis betegeken egy-egy mese beküldésével. A videós tartalmak világszerte megfigyelhető térhódításával összhangban most 500 MB méretűre növekedett a mesedoktorok által feltölthető mesék mérete, ami hosszabb és jobb minőségű felvételek beküldését teszi lehetővé. A K&H gyógyvarázs mesedoktorok program ezért összegyűjtött néhány olyan alapvető szempontot, amivel még élvezetesebb lehet a gyerekek számára küldött mesevideó.

a Terminátor sorozat technológiájával készült a K&H új reklám spotja

új korszak a hitelezésben: elindult a K&H teljesen online igényelhető személyi kölcsön kampánya

A legújabb robotkaros technológiával készült a K&H 30 másodperces TV spotja a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdető kommunikációs kampányához. A vizuális megjelenésnél az interneten keresztül gyakorlatilag bárhonnan elérhető szolgáltatás kényelmes, könnyű és gördülékeny tulajdonságaira helyezte a hangsúlyt a pénzintézet. A kreatívok 2019. március 17-ig lesznek láthatóak erőteljes online jelenléttel és citylight plakátokkal kiegészítve.

a szórakozás is számít

A K&H 2018-as felmérése szerint a fiataloknak fontos a szórakozás és az élet élvezete, a finanszírozásukhoz szükséges pénzügyi ismeretek viszont sokuknál fejlesztésre szorulnak. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint a társasági életre fordított kiadásokkal sokszor még felnőttként is elfelejtünk számolni. Pedig közel annyit költünk szórakozásra, mint a havi villany, víz és gázszámlákra. Hogyan lehet gyerekkorban megalapozni azt a pénzügyi tudást, amivel felkészítjük őket arra, hogy felnőttként már ezzel is számoljanak?

K&H: jönnek az új bankkártyák - dizájnváltás plasztikfronton

Eldőlt, hogyan fognak kinézni a K&H bankkártyái a jövőben, miután lezárult a pénzintézet bankkártyatervező pályázata. A Bank külső és belső piackutatás segítségével 79 pályamunkából választotta ki Magyarosi Dóra, egyetemi hallgató terveit. A győztes bankkártyaképek különböző, a K&H arculatához köthető színvilágú geometriai formákat ötvöznek, mindemellett innovativitást és lendületességet sugároznak. A kiválasztott pályázó 500 ezer forint nyereményt kap, tervei pedig ügyfelek százezreihez jutnak el.

meddig erősödhet még a forint?

Az elmúlt napokban a forint látványosan erősödött, de egyelőre kérdéses, hogy tartósan ezen a szinten marad-e az árfolyam vagy csak egy átmeneti fellángolásról van szó. A keddi jegybanki kamatdöntés függvényében különösen érdekes lehet a hazai fizetőeszköz további mozgása, habár a K&H befektetési szakemberei szerint az MNB csalódást okozhat a komolyabb szigorításra számító befektetőknek. A forint így ismét a gyengülés felé veheti az irányt, amire a befektetők fokozatos euróvásárlással készülhetnek fel. Aki pedig síelni indul, annak szerencsés lehet mihamarabb megvásárolni az eurót.