hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

teljes szemléletmódváltást követel a klímaváltozás

A foltokban lehulló intenzív csapadékra és az extrém melegekre a kímélő és nedvességmegőrző talajművelés lehet a válasz, miközben a klímaváltozás miatt a növénytermesztőket az egyre több, eddig leginkább a mediterrán éghajlaton őshonos rovarok elterjedése fenyegeti – hangzott el a K&H-ban rendezett, a hazai agrár- és élelmiszeripar legfontosabb szereplőinek fórumául szolgáló Agrár Klubon.

K&H: havi 251 milliót költenek a mobiltárcások

Megközelítette a 4 milliárd forintot a mobiltárcás költések összege a K&H-nál a 2017 novemberi indulás óta eltel 15 hónapban. Ráadásul az aktív mobiltárcás ügyfelek a kártyás vásárlásaik több mint felét fizették okostelefonjukkal. A K&H mobiltárcásai havonta átlagosan 54 ezer forintot, egy-egy vásárlásnál pedig átlagban 4488 forintot költöttek. Az ügyfelekre jellemző egyébként, hogy leginkább 5 ezer forint alatti vásárlásra használják a mobiljukat. A K&H tapasztalatai szerint a mobiltárcás ügyfelek szeretik ezt a megoldást és a jövőben várhatóan egyre többen használják majd a szolgáltatást.

hány különórát bír el a pénztárca?

érdemes együtt számolni a gyerekkel a délutáni elfoglaltságok költségeit

A legtöbb gyerek programja általában nem ér véget a 6., 7. tanítási órával, csak ezek után kezdődnek a különórák: sport, korrepetálás, nyelviskola, szakkör, előkészítő, zene – széles a paletta, csak győzze a szülő pénztárcával. Mekkora költséget ró ez a családi költségvetésre?  Biztos, hogy jó, ha a gyereknek a teljes szabadideje szakkörökkel van kitöltve? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői ezekre a kérdésekre keresték a választ, és azt javasolják: gondolkodjunk közösen a gyerekkel.

a vállalatok szerint az exportpiac jövedelmezőbb

Az előző negyedévi mélyponthoz képest jelentősen javultak a hazai vállalatok következő egy évre vonatkozó árbevétel és eredményvárakozásai, de még ezzel együtt is szerény bővülést várnak a cégek idén – jelzi a K&H nagyvállalati növekedési index. A szektor átlagosan 2%-os árbevétel és 1,2%-os eredménynövekedést valószínűsít 2019-ben, és továbbra is az exportpiacokban lát nagyobb fantáziát.

nemcsak a húszéveseké az e-sport világ

Világszerte egyre nagyobb iparággá növi ki magát az e-sport, ami már nemcsak nemzetközi, hanem hazai szinten is népes rajongótáborral rendelkezik. Globálisan több mint 380 millióan, míg Magyarországon 3,7 millióan játszanak alkalmanként vagy rendszeresen online játékokkal. Emellett több mint 425 ezerre tehető azok száma, akik ezt már versenyszerűen űzik.  Az e-sport hazai fejlődését támogató K&H szerint a játék kortól független, hiszen egy 18 és 65 év közötti népesség körében készült kutatás adatai alapján Magyarországon a legalább heti rendszerességgel  internetezők 92 százaléka szokott valamilyen rendszerességgel játszani hagyományos vagy videojátékot.

fordulhat a kocka a hazai tőzsdén

A feltörekvő piachoz képest eddig alulteljesítő hazai tőzsdén pozitív fordulatot hozhat, hogy a nemzetközi hangulat javulása és a kedvező magyar gazdasági környezet mellett a vállalatok kilátásai is a várakozások szerint alakultak. A jelenleg olcsónak tekinthető hazai részvényeket így érdemes felülsúlyozni a portfólióban – tanácsolja a K&H Alapkezelő.

A K&H Bankcsoport 2018-ban 57,8 milliárd forint nettó nyereséget ért el

A K&H Biztosító eredménye 4,5 milliárd forint volt 2018-ban. A K&H folytatja digitális átalakulását.

A K&H Bankcsoport 2018-at erős pénzügyi teljesítménnyel, 57,8 milliárd forint adózás utáni eredménnyel zárta, ami éves összehasonlításban 38%-os emelkedést jelent. Az ingatlan- és pénzügyi eszköz értékesítési tranzakciókból származó rendkívüli bevételek nélkül 53,6 milliárd forint nettó eredményt könyvelt el; ez 28%-os bővülés az egy évvel korábbi adathoz képest. A K&H Biztosító 2018-ban 4,5 milliárd forint nettó eredményt ért el, ami éves összehasonlításban 57%-os növekedésnek felel meg. 2018-ban a K&H tovább folytatta digitális átalakulását. Több mint 200 000 ügyfele vesz igénybe aktívan mobilbanki szolgáltatásokat, ami éves összehasonlításban 66%-os növekedésnek felel meg. Már minden negyedik ügyfél rendelkezik biometrikus aláírással, ami lehetővé teszi számukra, hogy a bankfiókokban elektronikusan írják alá dokumentumaikat. A K&H teljesen digitális lakásbiztosítási folyamatot vezetett be, melynek indulása óta megduplázódott a lakásbiztosítás online értékesítése. A K&H szintén piacra lépett a teljes mértékben digitális személyi kölcsön-szolgáltatással is. Az országban a legnagyobb, 212 automatából álló készpénzbefizetős ATM-hálózattal és szintén a legnagyobb, 44 egységből álló pénztármentes fiókhálózattal rendelkezik.

közel minden harmadik magyar cégnek női vezetője van

Március 8-án manapság virággal, csokoládéval és bókokkal kedveskedünk női ismerőseinknek, holott eredetileg ez a nők egyenjogúságával és szabad munkavállalásával kapcsolatos mozgalom napja volt. Azóta nagyot fordult a világ, és a nők üzleti életben betöltött szerepéhez kétség sem férhet. Magyarország az előkelő 12. helyen szerepel a női tulajdonú vagy nők által vezetett vállalkozások arányát tekintve, miközben a Start it @K&H, hazánk vezető nagyvállalati inkubátora szerint ez az aktív részvétel a startupok esetében is megfigyelhető.

Magyarországon az elsők közt nyitja meg a K&H a tesztkörnyezetet és a fejlesztői portált a nyílt bankoláshoz

A K&H nyitott és segíti az innovációt

A K&H Magyarországon az elsők között megnyitotta a második pénzforgalmi irányelvvel összhangban (PSD2) az új típusú szolgáltatók számára hozzáférést biztosító K&H fejlesztői portált és tesztkörnyezetet. A portál célja, hogy segítsen eligazodni a kifejezetten banki adatok lekérdezésére, fizetés kezdeményezésre kialakított nyílt interfészen (API), valamint támogatást nyújtson a harmadik felek számára a fejlesztés időtartama alatt. A digitalizáció és az innováció a K&H üzleti stratégiájának egyik sarokköve.

egy hét, ami egész Európában a pénzről szól

a K&H szakemberei a befektetésekről és a pénzügyi tudatosság fortélyairól tartottak előadást a diákoknak

Kinek a feladata a fiatalok pénzügyi nevelése? A családé? Az iskoláé? Milyen szerep jut ebben a bankoknak és pénzintézeteknek? A K&H Csoport kiemelt feladatának tekinti, hogy hozzájáruljon a felnövekvő generáció pénzügyi tudatosságához, így az immár kilenc éves K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő mellett a pénzintézet munkatársai évről évre csatlakoznak az állami támogatású Pénz7 programsorozathoz is. Magyarország 2015-ben csatlakozott a European Money Week nevű kezdeményezéshez, amit idén február 25. és március 1. között rendeztek meg hazánkban Pénz7 Pénzügyi és Vállalkozói Témahét néven.