hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

díjat kapott KáPé, az animált vlogger

Sándor Imre PR-díjat nyert a K&H pénzügyi oktatási platformja

A Magyar PR Szövetség kihirdette az idei Sándor Imre PR-díj győzteseit. A K&H Csoport pénzügyi edukációs programja, a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő arculatának és tartalmának megújítása során született vigyázz#KáPé vlog és applikáció is díjat nyert. A bevezető kommunikációs kampányt az LWp Kommunikáció végezte.

hogyan legyünk tudatos vásárlók az ünnepekkor?

Sokan már a Black Friday őrült akcióival megkezdik a karácsonyi bevásárlást, remélve, hogy a kedvezményesen beszerzett ajándékok csökkentik az ünnepekkel járó anyagi terhet. A karácsonyi fények káprázatában és a reklámok tömkelegében nem olyan egyszerű felmérni valós igényeinket, mint gondoljuk. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő célja, hogy a gyerekeknek alternatívát nyújtson társadalmunk fogyasztói mintáira és felhívja az figyelmet a túlfogyasztás veszélyeire. A túlfogyasztás és az ezzel együtt járó túlköltekezés ellen csakis tudatossággal lehet védekezni - a vetélkedő szervezői összegyűjtöttek néhány tippet: hogyan legyünk tudatosak az ünnepekkor is.

K&H: mi történt Budapesten és a többi városban?

indexek versenye

Akik vállalták a kockázatot és a német, az amerikai, valamint a feltörekvő piaci részvénypiacokon próbáltak szerencsét az idén, azok két számjegyű pluszt könyvelhettek el, pedig az év elején még másra lehetett számítani – derül ki a K&H Alapkezelő összefoglalójából. Frankfurtban és New Yorkban például több mint 20 százalékos többletet lehetett elérni, de Budapesten is bő 10 százalékos emelkedést mutattak az árfolyamok. 

így készülhetnek fel a családi cégek a közelgő recesszióra

Újabb gazdasági visszaesés közeleg, hazánkba azonban várhatóan lassabban és kevésbé markánsan gyűrűzhet be a recesszió, mint tíz évvel ezelőtt. Nem mindegy, hogyan reagálnak majd a családi cégek, mivel a hazai vállalati szektor 70%-a ezen cégekből áll. Az előny most náluk van, hiszen egy válságot már átéltek, ami három kulcstényezőre tanította meg őket: tudatos stratégiai és pénzügyi tervezés, fejlesztés és gyors reakció kell a sikeres túléléshez – hangzott el a K&H székházban szervezett családi vállalatok klubon.

így sportol a digitális generáció

A digitalizáció előretörése életünk minden területére, így a sportolásra is hatással van. Főként a fiatalok hajlamosak arra, hogy több időt töltsenek képernyő előtt, ugyanakkor a digitális eszközök alkalmazásával ösztönözni is lehet őket az aktív életmódra. A K&H mozdulj! egészségszakértője most bemutatja, hogyan állíthatjuk az okoseszközöket a sportolás és az egészséges életmód szolgálatába. Azok pedig, akik az online térben otthonosan érzik magukat, lehetőségük volt kipróbálni magukat egy offline futóversenyen: az idén november 16-án első alkalommal meghirdetett K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton futóverseny gamer futamán.