virtuális bankot irányíthattak a hallgatók

A fiatalok számára a folyamatos fejlődés lehetősége a legvonzóbb egy munkahelyben. Olyan helyen szeretnének dolgozni, ahol lehetőséget kaphatnak a kiteljesedésre, hogy valóban azt csinálhassák, ami tényleg érdekli őket, és amiben igazán jók, hiszen csak így léphetnek előre, és lehetnek elégedettek az életben. A cégeknek ezért ma már elengedhetetlen odafigyelni a tudásfejlesztésre, a személyes kiteljesedésre is. A K&H diákkupán részt vevő felsőoktatási hallgatók most igazán nagy próbatételt kaptak, hiszen megmutathatták, ők hogyan vezetnének egy virtuális pénzintézetet.

Kilencedik alkalommal rendezték meg a K&H diákkupát, amelyre idén 234 háromfős csapat jelentkezett a hazai, közgazdasági ismereteket tanító felsőoktatási intézményekből. „A K&H felelős vállalatként a pénzügyi fenntarthatóság mellett arra is törekszik, hogy válaszokat adjon a társadalmi igényekre, és hozzájáruljon ahhoz, hogy a társadalom tagjai teljes életet élhessenek. A jövő tehetséges munkavállalói számára pedig a sikeres, elégedett élet folyamatos fejlődéssel, a képességek kiszélesítésével érhető el, amit az újításra és változásra nyitott vállalatok adhatnak meg. Az idei K&H diákkupán részt vevő csapatok ezért igen komoly feladattal birkózhattak meg, hiszen egy virtuális kereskedelmi bank vezetését kellett ellátniuk, a döntőbe került „bankvezetőknek” pedig többek között egy mobilalkalmazást kellett fejleszteniük” – tájékoztatott Németh Balázs a K&H Változáskezelés divízió vezetője.

Felsővezetőként elsősorban olyan banki alaptevékenységeket kellett irányítani, mint a hiteltermékek bevezetése, az osztalékfizetés vagy a forrásgyűjtés, de a biztosítási üzletág és a befektetések is fontos szerepet kaptak. A bank eredményességi indexének maximalizálására kellett törekedni, miközben a virtuális bankok működését üzleti szimulációs szoftver modellezte. 

„A döntőben a versenyzők számára igazán testhezálló mobilalkalmazás-fejlesztési feladattal arra voltunk kíváncsiak, hogy az ún. digitális nemzedék szerint mitől lesz könnyen és gördülékenyen használható egy ilyen szolgáltatás. A hallgatók megoldásai megerősítettek bennünket abban, hogy olyan dinamikus, élénk, újító megoldásokra van szükség, amik kellően részletes funkciókkal bírnak, ugyanakkor a saját egyéni igényekhez, felhasználáshoz igazíthatók. Emellett szívesen használnak olyan megoldásokat, amelyeket már megszoktak a közösségi médiában” – hangsúlyozta Németh Balázs. 

A legtehetségesebb „bankvezetőket”, a Budapesti Corvinus Egyetem Stratton Oakmont Inc. csapatát – Balázs Bencét, Héder Zoltánt és Orbán Dávidot – Belgiumban a K&H anyavállalatában a KBC vezetői látják vendégül.

A K&H Csoport

Az ország egyik vezető és országosan több mint 4100 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 208 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1 800 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A K&H 2017. szeptember 30-án a Magyar Állam által kibocsátott instrumentumok 624 milliárd forintos állományával rendelkezett. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít rendszeres megrendeléseket és tevékenységet.

Főbb adataink:

K&H Bank 2017. III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 255 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 926 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 32,2 milliárd forint 

K&H Biztosító 2017. III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS, nem auditált): 13,2 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS, nem auditált): 164,4 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS t, nem auditált): 3,47 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS, nem auditált): 2,06 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • +36 1 328 9051
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu