változatos lehetőségeket kaptak a pécsi vállalkozók üzleteik fejlesztésére
A K&H Bank és Pécs város közös üzleti reggelijén a kis- és középvállalkozások, az önkormányzat és a pénzintézet képviselői közösen keresték a választ arra, hogyan tudnak a helyi cégek új ügyfeleket elérni, és miként segítheti őket az online mellett az offline jelenlét is. A pécsi eseményen kiemelt szerepet kapott a K20 Kirakat program, amely lehetőséget teremt a vállalkozások számára, hogy Pécs belvárosának egyik központi üzletébe beköltözzenek és működjenek 4 hónapon keresztül.
A panelbeszélgetés résztvevői egyetértettek abban, hogy a vállalkozók számára a siker kulcsa a gyors alkalmazkodás. „A helyi gazdaság fejlődése azon múlik, mennyire tudjuk segíteni a kis- és középvállalkozásokat abban, hogy rugalmasan alkalmazkodjanak a változó környezethez. Az olyan programok, mint a K20 Kirakat, nemcsak üzleti lehetőséget, hanem közösségi értéket is teremtenek” – hangsúlyozta Ruzsa Csaba, Pécs MJV alpolgármestere.
„A K&H Bank számára kiemelten fontos, hogy a magyar vállalkozások ne csak alkalmazkodni tudjanak a változó gazdasági környezethez, hanem aktívan alakítsák is azt. Ezért is támogatjuk a pécsi K20 Kirakat programhoz hasonló kezdeményezéseket és hirdettük meg idén is a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatot is. Hiszünk abban, hogy a közös gondolkodás, a kreatív kollaboráció és a helyi összefogás új lendületet adhat a vállalkozásoknak” – emelte ki Rammacher Zoltán, a K&H lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.
A panelbeszélgetés harmadik szereplője Vendler Balázs volt, aki a mesterséges intelligencia térnyeréséről és annak fontosságáról beszélt a résztvevőknek, valamint az ehhez történő alkalmazkodásról, vállalkozói attitűdökről.
Az eseményen bemutatkoztak a korábbi K20 „lakók” is, akik saját tapasztalataikkal bizonyították: a közösségi program, a személyes kapcsolatok, földrajzi elhelyezkedés és a digitális megoldások együttese valódi versenyelőnyt jelenthet a kkv-k számára.
felhívás: közeleg a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat határideje!
A K&H kiemelten támogatja az innovatív együttműködéseket, ezért idén is meghirdette a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatot, amelyre október 31-ig várják a jelentkezéseket. A pályázat célja, hogy ösztönözze a vállalkozásokat új, kreatív együttműködések kialakítására, amelyek hozzájárulnak a helyi gazdaság fejlődéséhez.
A pályázat győztese nem csupán elismerést és ismertséget kap, hanem egy bruttó 4 000 000 forint összértékű marketingkommunikációs támogatást is. A fődíj mellett egy különdíjat is meghirdetett a K&H webshopok számára, melynek győztesei bruttó 3 000 000 forint összértékű marketingkommunikációs támogatást és a Shoprenter Kft. felajánlásából egy 120 000 forint értékű webshop auditot nyernek. Továbbá ismert márkákkal is összeállhatnak a kiscégek a pályázat keretében, így pedig nagyobb ismertségre és elérésre tehetnek szert.
További információk: https://uzletetide.kh.hu/kollab
Kapcsolattartó
K&H Kommunikáció
- sajto@kh.hu