stabilan a legjobb márkák között a K&H

Ötödik alkalommal nyerte el a K&H a Superbrands díjat, ami a legnépszerűbb, magas színvonalat képviselő fogyasztói és üzleti márkákat ismeri el. 

A nemzetközi szinten 1995 óta, Magyarországon pedig 2004-től működő Superbrands program azokat a nemzetközi színvonalú fogyasztói és üzleti márkákat díjazza, amelyek nemcsak széles körben ismertek, de magas minőséget szimbolizálnak, és biztosítani tudják e kivételes eredmények fenntartását is. A K&H Bank idén ötödik alkalommal kapta meg a fogyasztók körében mára már jól ismert Superbrands díjat.

„A K&H Banknál magas színvonalú és mindig megújuló szolgáltatásokkal, személyre szabott tanácsadással igyekszünk elősegíteni ügyfeleink okos pénzügyi döntéseit. Ennek eredményeként az elmúlt években számos szakmai elismeréssel gazdagodtunk, így többek között a The Banker, az Euromoney és a Global Finance pénzügyi magazinok is elismerték a K&H Csoport pénzügyi tevékenységét. Nagy öröm számunkra, hogy a bankszektor szakértői mellett most közvetlenül a fogyasztók és a vállalati döntéshozók, tehát gyakorlatilag ügyfeleink értékelték és díjazták azokat a márkaértékeket, amelyeket hosszú évek óta tudatosan építünk Magyarországon” – mondta David Moucheron, a K&H Csoport vezérigazgatója.

Az elismerés odaítélése többlépcsős folyamat eredménye, amelynek része a szakmai előszűrés, a fogyasztók körében végzett online kutatás, és a több mint 40 marketinges és vállalatvezetői szakemberekből álló zsűri értékelése is.

A K&H Csoport

Az ország egyik vezető és országosan több mint 4000 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 208 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat.  A magyar gazdaság működését több mint 1600 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül.  A K&H 2016. december 31-én a Magyar Állam által kibocsátott instrumentumok 705 milliárd forintos állományával rendelkezett.  A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet.

Főbb adataink:

K&H Bank 2016. év végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 260 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 826 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 39,2 milliárd forint

K&H Biztosító 2016. év végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 13,4 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 158 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 4,3 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,8 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu