K&H: sok lakástulajdonos lépett

sokan korszerűsítették a biztosításukat

A lakásbiztosítási kampány céljával összhangban sokan aktualizálták és újrakötötték a korábbi lakásbiztosításukat - közölte a pénzintézet. A kiemelt érdeklődést mutatja, hogy idén március első három hetében annyian kötöttek lakásbiztosítást, mint tavaly közel 8 hónapban. A lakásbiztosítást váltók többsége banki fizetési módot választott a K&H digitalizációs törekvéseivel összhangban. 

Új lehetőséget hozott az idei év a magyarországi lakásbiztosítási piacon. Korábban az adott biztosítást annak évfordulójakor lehetett lecserélni vagy újrakötni, egy új szabályozás szerint azonban ezt az idei évtől kezdődően márciusban is megtehetik a lakásbiztosítással rendelkezők.

Nagy az érdeklődés

„Eddigi tapasztalataink szerint, a lakásbiztosítási kampány keretében számos esetben a meglévő szerződések átdolgozására, vagy újrakötésére került sor, ezekben az esetekben a biztosítási összegek aktualizálása is megtörtént, ami a kampány egyik fő célja is egyben” mondta Kaszab Attila, a K&H nem-életbiztosítási vezetője. Hozzátette: „A márciusi kampány első három hetében az új kötések száma nagyjából a tavalyi év közel 8 hónapjának átlaga. A fokozott érdeklődést mutatja az is, hogy a lakástulajdonos általi felmondások vagy átdolgozások száma március első három hetében elérte a tavalyi teljes év 75 százalékát.”

mennyibe kerülnek a lakásbiztosítások

Kaszab Attila beszélt arról is, hogy az újonnan megkötött lakásbiztosításoknál érdemes megnézni, hogy milyen kiegészítő biztosításokat lehet kötni, amelyek speciális esetekre nyújtanak kártérítést. Példaként említette az áramszünet esetén a mélyhűtőben esetlegesen megromló élelmiszerek árának megtérítését vagy nagyobb értékű háztartási gépek fizikai sérülésére vonatkozó fedezetet.

A kampány eddig eltelt időszakában a K&H-nál lakásbiztosítást kötő ügyfelek nagyobb arányban választották a banki díjfizetési módokat. “Ez amellett, hogy a kampány pozitív hozadéka, összhangban van a K&H digitalizációs törekvéseivel is” - fogalmazott a szakember.

Szintén az utóbbi évek digitalizációs fejlesztéseinek köszönhetően ma már a lakásbiztosítást a K&H mobilbanki applikációjában is meg lehet kötni. Az esetleges károk bejelentését pedig gyorsan, online meg lehet tenni - tavaly már a kárbejelentések 86 százaléka ezen a platformon történt. A lakásbiztosítási ügyfelek számára lényeges lehet az is, hogy a K&H a 100 ezer forint alatti káreseteknél úgynevezett szemle nélküli kárelbírálást is nyújt, ebben az esetben a károsultak nagyon gyorsan, szinte azonnal hozzájuthatnak a kártérítéshez.

A K&H Csoportról

Az ország egyik vezető és országosan több mint 3800 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit mindenkor magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 195 lakossági ügyfélpontot működtet, és csoportszinten mintegy 1,6 millió ügyfélnek kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését mintegy 3600 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A cégcsoport hozzávetőleg 2300 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet.

Kapcsolattartó

K&H Kommunikáció

  • sajto@kh.hu