hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: díjazzák a bankkártyahasználatot

pénzvisszatérítés jár egyes vásárlások után

A készpénzkímélő fizetési megoldások mindenki számára megtakarítást jelentenek. A digitális fizetés nem csak kényelmes és gyors, de pénzt is fial. A K&H a saját maga által kibocsátott betéti és hitelkártyák használata esetén novembertől újabb módon is visszatéríti az elköltött pénz egy részét.

A K&H Bank 70,8 milliárd, a K&H Biztosító viszont csak 0,1 milliárd forintos nettó eredményt ért el 2023 első háromnegyed évében

A Bank eredménye a bővülő ügyfélbázisnak, a piaci átlag fölötti hitelezésnek és a hitelekre képzett alacsony értékvesztésnek köszönhető
A K&H új, fejlettebb mobilbanki applikációt indított útjára, és bevezette a hangutasítással indítható forintátutalásokat Kate, az ország egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztense segítségével

  • A Bank adózás utáni eredménye a január-szeptemberi időszakban elérte a 70,8 milliárd forintot 
  • Az egész évre befizetendő extraprofitadó miatt a K&H Biztosító nyeresége mindössze 0,1 milliárd forint volt 
  • A Bank költségei 18,5 százalékkal növekedtek, ami meghaladta a bevételek 18,1 százalékos emelkedését. A költségek emelkedését a magasabb bankadók és az inflációval összefüggő költségnövekedés okozta.  
  • A Bank hitelállománya egy év alatt 8 százalékkal bővült, és elérte a 2773 milliárd forintot. A K&H az év első kilenc hónapjában 454 milliárd forintnyi új hitelt nyújtott. A vállalati hitelek állománya egy év alatt 12 százalékkal bővült. A pénzintézet továbbra is erős pozíciókkal rendelkezik a lakáshitelpiacon, a harmadik negyedévben minden hatodik új lakáshitelt a K&H folyósított. 
  • A K&H fenntarthatóság melletti elkötelezettsége töretlen, nemrégiben a Euromoney 2023-as Kiválósági Díjának átadóján a K&H-t választották Magyarország Legjobb fenntarthatósági bankjának. A K&H folytatja digitális átalakulását is, mint Magyarország Legjobb digitális bankja. 
  • A nemrég megújult mobilbanki applikáció számos új és komplex szolgáltatás bevezetésének teremti meg a technikai feltételeit. Kate, az ország egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztense a magyar pénzügyi piacon egyedülálló módon már hangutasítás alapján is tud forintátutalást végezni.

Magas szakmai elismerés a K&H fiatal informatikusának

Kántor András Ferenc a legjobban a „megoldhatatlan” feladatokat szereti

Budapest, 2023. november 9. – A hírközlési és informatikai szakma elismerésként Fekete László-díjat kapott Kántor András Ferenc, a K&H Bank bankkártyafejlesztésekért felelős vezetője.

K&H: Szólíts a nevemen!

a „Kate&MI”-kutatás arra kereste a választ, hogy szeretjük-e a mesterséges intelligenciát

Szinte mindenki hamar felismeri, hogy nem egy emberrel társalog, hanem mesterséges intelligencia-alapú digitális asszisztenssel áll szemben – derül ki a K&H „Kate&MI” kutatásának eredményeiből. Az ilyen megoldásokat kipróbálók több mint fele elégedett az új megoldással: a legtöbbjüknek részben vagy teljesen sikerült megoldania a problémáját, vagy érdemi választ kapott a kérdésére.

a K&H lett a legjobb fenntarthatósági bank Magyarországon 2023-ban

A K&H elnyerte a Euromoney „Magyarország legjobb fenntarthatósági bankja 2023” díját. A bankvilág egyik legelismertebb szaklapja a K&H felelős környezeti, társadalmi és vállalatvezetési gyakorlatát díjazta.

K&H: a magyar fiatalok bő harmada elégedett az életével

az átlagjövedelmük 190 ezer forint felett van

Az évtized elején mért 20 pontos értékről 11 pontra csökkent mostanra a magyar fiatalok hangulatát tükröző index, igaz, az elmúlt két évben alig történt változás - derül ki a K&H ifjúsági indexből. A 19-29 éves magyar fiatalok átlagos jövedelme 193 ezer forintot tesz ki, ez lényegében megegyezik az előző negyedévi értékkel, és meghaladja az első negyedéves 181 ezer, illetve 2022 utolsó három hónapjában mért 142 ezer forintot.

K&H: egyedülálló megoldáshoz innovatív reklám

Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense különleges citylight-on szólít meg

Kate, a K&H magyar bankpiacon eleddig egyedülálló hangalapú, mesterséges intelligenciára épülő digitális pénzügyi asszisztense rendkívüli ügyfélélményt ígér – most nem csupán a mobilbankban, hanem citylight posztereken is. CLP reklámfelületek felhasználásával a bank innovatív módon, interaktív formában mutatja be, hogy hogyan működik, mire használható a digitális pénzügyi asszisztens.

K&H: MI-nek nevezzelek?

akik már kipróbálták, szívesen folytatnák

A legfejlettebb európai országokhoz képest némi késedelemmel, de Magyarországon is egyre jobban a hétköznapok részévé válik a mesterséges intelligencia – derül ki a K&H „Kate&MI-t” kutatásából.

K&H: vérükben van az innováció

teret adnak a személyes fejlődésnek is

A nemzetközi bankcsoporthoz való tartozás és a rugalmas munkafeltételek egyaránt nagy szerepet játszanak a K&H innovatív digitális megoldásainak kifejlesztésében. Ennek egyik mérföldkövet jelentő eredménye a mesterséges intelligencián alapuló digitális pénzügyi asszisztense, Kate, aki szeptembertől szóbeli utasítás alapján képes forintátutalást is végrehajtani.

K&H: életünk részévé vált a MI

a fiatalok és a magasabb végzettségűek a legnyitottabbak

A magyar banki ügyfelek jelentős része nyitott a Mesterséges Intelligencia-alapú szolgáltatásokra – derül ki a K&H „Kate&MI” kutatásából. Leginkább a fiatalok, a magasabb végzettségűek és nagyobb jövedelműek értékelik az új megoldást.