hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

szemléletváltás a nagyvállalatoknál: több élmény, némileg kevesebb képzés

A hazai nagyvállalatok többsége továbbra is fontosnak tartja munkavállalóik fejlesztését és motiválását, ugyanakkor érzékelhető trendváltozás mutatkozik a képzések, valamint a béren felüli juttatások, élmények biztosításában az utóbbiak javára. A K&H nagyvállalati növekedési index legfrissebb, 2025 harmadik negyedéves kutatási adatai szerint stabil maradt azon cégek aránya, amelyek biztosítanak képzési lehetőséget alkalmazottaiknak, a béren felüli juttatások és a csapatépítő programok is egyre népszerűbbek körükben. Vállalatméret és tulajdonosi forma szerint továbbra is jelentős különbségek figyelhetők meg a munkavállalók megtartását célzó gyakorlatokban.

nyolcadszor lett Magyarország legjobb bankja a K&H

a The Banker szerint új mércét állított a K&H az ügyfélélmény növelésében

A K&H kapta „Az év legjobb bankja Magyarországon” elismerést a The Financial Times gondozásában megjelenő The Banker nemzetközi pénzügyi magazin szakmai versenyén - elismerve a pénzintézet kiemelkedő üzleti eredményeit, ügyfélközpontú működését és digitális fejlesztéseinek magas színvonalát. A nemzetközi zsűri döntése szerint a K&H az elmúlt évben is bizonyította stabilitását és innovatív szemléletét, és továbbra is következetesen a hazai ügyfelek igényeihez igazítja szolgáltatásait. A magazin a döntés során olyan szempontokat vizsgált, mint a pénzügyi teljesítmény, a stratégiai fejlesztések előrehaladása, a digitális szolgáltatások minősége, az ügyfélelégedettség, valamint a bank hosszú távú, fenntartható növekedési pályája

a szépkor nem a lemondást, hanem az újabb lehetőségeket jelentheti

indul a K&H örök aktív pályázata

A nyugdíjas évek nem kell, hogy az önfeladásról szóljanak, sokkal inkább egy új életszakaszról, amikor több idő jut önmagunkra, a szeretteinkre és a társas kapcsolatainkra. A K&H új, örök aktív társadalmi felelősségvállalási programja az öngondoskodás fontosságára, különösen a hosszú, egészséges és teljes életre való felkészülésre hívja fel a figyelmet.  A most induló K&H örök aktív pályázat azokat a példamutató nyugdíjasokat ismeri el, akik közösségi szerepvállalásukkal inspirálják a fiatalabb korosztályt is.

stabil tartományban maradt a K&H innovációs index

egyre több vállalat valósít meg fejlesztéseket, a digitális innováció és az AI a hajtóerő

A hazai vállalkozások innovációs aktivitása továbbra is stabil szinten maradt: a K&H innovációs index 2025 második félévében 27 pontot ért el, ami lényegében megfelel az elmúlt három év eredményeinek. A főindex ezzel továbbra is a több éve megszokott, szűk tartományban mozog, miközben több területen is kedvező elmozdulások láthatók.

megbillent a globális tejpiac egyensúlya

Az elmúlt hónapokban árcsökkenés vette kezdetét a globális vajpiacon. A világ vezető tejexportőr országainál több mint egy éve folyamatosan nő a termelés, miközben a vajárak Európában és a tengerentúlon jelentősen csökkentek. A trendek nemcsak a nemzetközi piacokat formálják; várhatóan a hazai tejárakra is hatással lesznek a következő hónapokban.

rekordstabilitás, tudatos bértervezés, átgondolt juttatási gyakorlat a hazai kkv-knál

A magyar kis- és középvállalkozások idén ősszel kiemelkedő stabilitást mutatnak a munkaerőpiacon: 82 százalékuk nem tervez változást a dolgozói létszámban a következő egy évben, ami rekordmagas arány a K&H kkv bizalmi index történetében. A vállalkozások bérezési gyakorlata is egyre tudatosabb: a béremelések üteme kiegyensúlyozottabbá vált, miközben a juttatási struktúra is a hosszú távon fenntartható működést tükrözi – derül ki a K&H kkv bizalmi index legfrissebb, 2025 harmadik negyedéves adataiból.

automatizálással és energiahatékonysággal vehet új irányt a magyar élelmiszeripar

A magyar élelmiszeripar jövedelmezősége és termelékenysége továbbra is elmarad az uniós átlagtól. A szektor energiahatékonyságban a 27 tagállam közül jelenleg a 25. helyen áll, termelékenységben pedig a 18., ami jelzi a lehetőséget a fejlődésre.

a K&H Bank lett a „legjobb ingatlanfinanszírozó bank” az Euromoney nemzetközi versenyén

A K&H ingatlanfinanszírozási üzletága idén is bekerült a nemzetközi élvonalba. A pénzintézet nyerte el a „legjobb ingatlanfinanszírozó banknak” járó címet az Euromoney 2025-ös Real Estate Awards versenyén. Az elismerés annak a dinamikus növekedésnek és szakmai teljesítménynek szól, amely a K&H-t a hazai kereskedelmi ingatlanfinanszírozás egyik vezető szereplőjévé teszi, és aminek két fő pillére az erős piaci jelenlét és a zöld fókusz. A K&H kereskedelmi ingatlanfinanszírozási portfóliója 2024-ben 32 százalékkal nőtt, amivel elérte a 248 milliárd forintot. A 2024–2025-ös időszakban megvalósított és előkészítés alatt álló ügyletek 90 százaléka ráadásul zöld minősítésű, amivel a bank a hazai zöld ingatlanhitelezés élvonalában helyezkedik el.

év végéig százmilliókkal nőhet a SZÉP kártyák forgalma – decembertől már élelmiszerre is költhető a keret

A kormány döntése értelmében 2025 decemberétől 2026 áprilisáig ismét lehetőség nyílik hideg élelmiszerek vásárlására a SZÉP kártyával. A korábban nagy népszerűségnek örvendő intézkedés visszatérése megkönnyíti a mindennapi bevásárlást, miközben a kiterjesztett árréscsökkentés tizennégy további termékcsoportra is kedvező hatással lesz. A döntés átírja a béren kívüli juttatásként használt SZÉP kártya szerepét, amely eddig elsősorban rekreációs és vendéglátási célokat szolgált. Az év végéig vérhatóan látványosan élénkíti az idei SZÉP kártya-forgalmat is.

K&H: mit mutat a gyerekinfláció?

a joghurt lett az idei inflációs jó hír a gyerekeknek

A K&H évek óta egy minikosárral követi a gyerekinfláció alakulását, vagyis azt, hogyan változnak azoknak a termékeknek az árai, amelyek a gyerekek körében népszerűek vagy épp fontosak lehetnek. A kosárban szereplő hat tétel – a gyümölcsjoghurt, a kakaós csiga, a literes narancslé, a hamburger, a hátizsák és a szemüvegkeret – ára összesen idén októberben 44 671 forintot tett ki, szemben az egy évvel korábbi 42 159 forinttal. Az egyes termékek közül a gyümölcsjoghurt eredménye a legkedvezőbb a gyerekek számára, a termék ára ugyanis csökkent, amiben szerepet játszhat, hogy árrésstopos termékről van szó.