mindenki csinálhat árnyjáték reklámot

A K&H személyi kölcsön népszerűsítésére indított kampányban a Bank Magyarországon eddig még nem alkalmazott marketingkommunikációs eszközzel lepte meg a Corvin Plaza látogatóit, akik most maguk hozhatják létre a reklámárnyjátékot. Az installációt mobiltelefonnal megvilágítva a K&H személyi kölcsön kampányának kulcsképe, egy repülő jelenik meg azok előtt, akik elég bátrak, hogy kíváncsiságukat nem leplezve bekukkantsanak egy bevásárlóközpontban kiállított dobozba.

A K&H személyi kölcsön kampányának részeként a Corvin Plázába látogatók mától egy hónapig leshetnek be a K&H hatalmas, 2 méter magas installációjába. A K&H Magyarországon elsőként alkalmazott figyelemfelkeltő megoldása az emberek kíváncsiságára, kreativitására és a felfedezés iránti vágyára épít. 

Csupán a doboz megfelelő helyére kell illeszteni a mobiltelefont, bekapcsolni a zseblámpa funkciót, bevilágítani a dobozba, ahol aztán egy kép rajzolódik ki, amely a dobozban felfüggesztett pénzérmék árnyképéből áll össze. Az így kirajzolódó árnyjáték a K&H személyi kölcsön kampányának kulcsképét egy repülőt ábrázol. Bevilágítás nélkül, a dobozba egyszerűen bekukucskálva is szürreális élményben lehet része a kíváncsibbaknak, ugyanis a vékony damilszálakon lógó érmék olyan hatást keltenek, mintha azok a levegőben, mozdulatlanul lebegnének. 

A közel kétezer éves műfaj, az árnyjáték, valamint a korszerű technikai megoldások ötvözése a mai kor emberének is újat, meglepőt, igazi élményt ad. Sokak számára a múlt sokszor egyet jelent a hagyománnyal, stabilitás megnyugtató érzésével. De ugyanakkor vágyunk valami újra, izgalmasra, ezt.nyújthatja a jövő, a modern technika és innováció. A K&H elmúlt év végén bevezetett új kreatív platformja, az árnyjáték kedvező fogadtatása is ezt bizonyítja. A Corvin Plázában bemutatott installáció fontos jellemzője még, hogy a látogatók nem készen kapják az élményt, interakciót kíván tőlük is.

Az installáció ötletadója és megvalósítója a Laboratory reklámügynökség.
 

K&H Csoport

Az ország egyik vezető pénzintézeteként – országosan több mint 4000 munkatársával – a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1700 milliárd forintnyi kihelyezett hitel és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 10 évben 156 milliárd forint adó megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez. 

A KBC az elmúlt 16 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba, ezáltal az országba. A KBC 2011-ben adta át két, egyenként 30-30 milliárd forint értékű beruházását, a K&H Csoport székházát Budapesten és egy számítógépes ikeradatközpontot Baracskán és Törökbálinton. 

 

Főbb adataink: 

K&H Bank
2014. március 31-én:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 222 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 502 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 6,2 milliárd forint

K&H Biztosító
2014. március 31-én:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 11,5 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 122,2 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény  (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,0 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 0,8 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • 328 9181
  • 328 9220
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu