megkötötték az első K&H SZÉP Kártya-szerződéseket

Több ezer kis- és középvállalkozással valamint nagyvállalatokkal kezdte meg a SZÉP Kártya munkáltatói szerződések megkötését a K&H – mondta el dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese. A K&H SZÉP Kártya program az elfogadói oldalon a bank kiterjedt POS hálózatára is épít, és a K&H jelentős technológiai fejlesztéseket tervez a SZÉP Kártya kibocsátása és elfogadása terén is.

A Széchenyi Pihenő (SZÉP) Kártya a kedvezményes adózású béren kívüli juttatási forma, a cafeteria rendszer egy új eleme. Az elektronikus utalvány a bankkártyához hasonlóan teszi lehetővé a munkavállalók számára az általuk igénybe vett szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítését. A SZÉP Kártya tulajdonos munkavállaló 2012-től a munkaadója által számára béren kívüli juttatásként biztosított összeget szálláshely-szolgáltatásra, a közeljövőben várható jogszabály módosítások után pedig meleg étkezésre, illetve szabadidős, egészségmegőrző célra veheti igénybe.

A SZÉP Kártya kibocsátására a megfelelő intézményhálózattal és kibocsátási tapasztalattal rendelkező pénzintézetek jogosultak. A K&H 2011. november 15-től kezdte meg a SZÉP Kártya szerződések megkötését a munkáltatói és az SZÉP Kártya elfogadói oldalon egyaránt. Dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a K&H SZÉP Kártyát cafeteria rendszerükbe beépítő vállalkozások elsősorban a bank kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati ügyfélköréből kerülnek ki. A K&H az elmúlt egy hónapban több jelentős nagyvállalati ügyfelével valamint kis- és középvállalkozással kötött szerződést SZÉP Kártya szolgáltatás nyújtására. Az elmúlt időszak előzetes értékesítési tevékenysége során pedig közel hétezer vállalkozás részéről érkezett regisztráció a SZÉP Kártya szolgáltatás igénybevételére, akikkel a szerződések megkötése előkészítés alatt áll. A K&H megkötötte az első szerződéseket az elfogadói oldalon is, a bank előrejelzései szerint a K&H SZÉP Kártya elfogadó helyek száma a jövő év elejére várhatóan több ezerre nő.

„Kiterjedt vállalati és kkv ügyfélkörünk révén a jövő év elejére jelentős felfutást várunk mind a SZÉP Kártya kibocsátói, mind az elfogadói oldalon, és az első hónap tapasztalatai igazolják ezt a várakozásunkat. A K&H az egyik legnagyobb POS hálózattal rendelkező pénzintézet Magyarországon, továbbá jelentős részesedése van mind a belföldi, mind a nemzetközi forgalom szempontjából fontos fizető szálláshelyek között. Az elfogadói hálózat kiépítése során a bank erre a bázisra is épít. A K&H emellett részt kíván venni a kártyakibocsátók között kialakításra kerülő keresztelfogadások rendszerében is, ezzel is tovább bővítve a SZÉP Kártya felhasználási lehetőségeit” – ismertette a K&H terveit dr. Bába Ágnes.

A K&H jelentős technológiai fejlesztéseket tervez a SZÉP Kártya kibocsátása és elfogadása terén is. A SZÉP Kártya partnerek számára kialakított szolgáltatási csomagok a bankkártyák elfogadásához hasonló fizetési gyakorlat alapján működnek. A kártyatulajdonosok egy online felületen bármikor ellenőrizni tudják költéseiket, egyenlegüket. A munkáltatók számára ez a forma kevesebb adminisztrációt igényel, mint a korábbi papíralapú üdülési utalványok kezelése, az elfogadó kereskedelmi, szolgáltató egységek pedig a vásárlások ellenértékéhez gyorsabban jutnak hozzá alacsonyabb kereskedői jutalék mellett.

A már szerződött ügyfeleknek a K&H 2012. január 2-től kezdi meg a kártyák postázását. Az érdeklődők a K&H Cégvonalon, a K&H Vállalati ügyfélszolgálaton, valamint a K&H honlapján keresztül tudhatnak meg többet az új szolgáltatásról, illetve az igénylés és a szerződéskötés módjáról. www.szepkartya.kh.hu

K&H Csoport

A K&H Csoport Magyarország egyik vezető pénzügyi szolgáltatója. Az ügyfelek pénzügyi igényeire banki és biztosítási megoldásokat egyaránt kínál, amelyek közül az ügyfelek okosan dönthetnek és kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbbet. A K&H Csoport termékpalettája kiterjed a hagyományos lakossági és vállalati banki termékeken kívül (számlavezetés, befektetések, megtakarítások, hitelek, bankgaranciák, bankkártya szolgáltatások, letétkezelés, treasury, projektfinanszírozás, stb.) a prémium banki szolgáltatásra, a befektetési alapkezelésre, a lízingre, az életbiztosításra, a vagyon- és felelősségbiztosításra, az egészség- és nyugdíjpénztári szolgáltatásokra, valamint az értékpapír kereskedelemre is. A K&H Csoport országszerte 235 lakossági fiókkal, valamint közel 420 biztosítást értékesítő szerződéses partnerén keresztül többszáz pénzügyi szolgáltatást kínál ügyfeleinek.

A KBC Európa egyik vezető pénzügyi csoportja. Többcsatornás bankbiztosítási csoport, melynek tevékenysége Európára koncentrálódik. A Csoport jelentős, több esetben vezető pozíciót foglal el elsődleges hazai piacain, Belgiumban és Közép-Kelet Európában (Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Bulgáriában), ahol elsősorban lakossági ügyfeleket, kis- és közepes méretű vállalatokat és közepes tőzsdei kapitalizációjú helyi vállalatokat szolgál ki.
A KBC Belgium egyik legjelentősebb vállalata, és a brüsszeli Euronext tőzsdén is jegyzik.

főbb adataink:

K&H Bank
2011. szeptember 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 203 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2977 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 0,1 milliárd forint

K&H Biztosító
2011. szeptember 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 8,3 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 105,4 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,7 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,4 milliárd forint

Kapcsolattartó

Lesti Mónika

Kommunikációs igazgatóság
  • 06 1 328-9181
  • monika.lesti@kh.hu