Kreatív ügynökséget vált a K&H

Tenderen választotta ki a pénzintézet az új kreatív ügynökségét

2021 januárjától a Geometry Budapest - amely ügynökség 2021-től VMLY&R Commerce néven folytatja a működését - végzi a K&H Csoport kreatív ügynökségi munkáit.

A K&H 2020-ban indított meghívásos tendert a kreatív ügynökségi feladatokra, és többfordulós pályázat eredményeként választotta ki új ügynökségét. A vállalat korábban a Laboratory Grouppal és a McCann Ericssonnal dolgozott.

 

„Azt a döntést hoztuk, hogy ettől az évtől a Geometry csapatával folytatjuk tovább a munkát a K&H kreatív kommunikációs feladatain. A tender apropóját az adta, hogy az elkövetkező évek gyökeres változásokat hoznak a pénzforgalmi szolgáltatások terén, melyekre adekvát válaszokat ad a K&H folyamatos fejlesztéseivel. Az innováció üzleti stratégiánk egyik sarokköve, és ezt szeretnénk hangsúlyosan is megmutatni a kampányainkban. Izgalmas időszakon vagyunk túl és még izgalmasabb évek előtt állunk. Köszönjük korábbi ügynökségeinknek a sikeres közös munkát és nagyon várjuk a jövőbeni eredményes együttműködést új partnerünkkel!” - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója.

„A K&H Bank kommunikációjának központi eleme az innováció, ami rengeteg izgalmas kreatív kihívást rejt magában. A Geometryben pedig immár a globális VMLY&R hálózat tagjaként szintén folyamatosan keressük az olyan jövőbemutató megoldásokat, amelyek ötvözik a fizikai, a digitális és a social értékesítési formákban rejlő lehetőségeket” - nyilatkozta Csirke Dániel a Geometry (VMLY&R Commerce) kreatívigazgatója.

Kapcsolattartó

K&H Kommunikáció

  • sajto@kh.hu