két Bronz Pengével gazdagodott a K&H

díjazták a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedőt és az iShadow-t

Két Bronz Penge díjat nyert a K&H Csoport az Arany Penge 2015-ön. Jutalmazták a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! általános iskolásoknak szervezett pénzügyi vetélkedőt, valamint a személyi kölcsönt népszerűsítő iShadow megoldást. Az Arany Pengén az újszerű ötleteket és kommunikációs megoldásokat díjazza a zsűri.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 1999 óta évente jutalmazza a zsűri által leginkább kreatívnak ítélt megoldásokat. 2011 óta létezik a PR kategória, CSR megoldással azonban idén először lehetett nevezni. Minden kategória esetében a díjazásnál a kiemelt szempontok között szerepelt, hogy jó ötletről legyen szó, melynek kommunikálása során a megközelítés újszerű. 

A K&H Csoport két programmal is indult: PR megoldások/CSR megoldások kategóriában a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedővel, valamint Indoor/Instore megoldások/Egyéb különleges, újszerű indoor megoldások kategóriában a K&H személyi kölcsönt népszerűsítő iShadow-val. A 66 főből álló szakmai zsűri Bronz Pengével jutalmazta mindkét megoldást. 

A K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő általános iskolásoknak szóló egész éves pénzügyi oktatási, felkészülési lehetőség, valamint tudásbeli megmérettetést igénylő, többfordulós verseny.  A program része egy módszertani oktatóvideó-sorozat pedagógusoknak, valamint egy munkafüzet is, további feladat-javaslatokkal. A vetélkedősorozatot az utóbbi évek során végig kiemelt sajtóérdeklődés övezte, amely szintén fontos szempont volt a díjazásnál. 

A K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő megvalósításában a K&H Csoport az LWp Kommunikációs ügynökséggel dolgozik együtt. 

Az iShadow-ban a K&H személyi kölcsön népszerűsítésére indított kampányában a Bank egy Magyarországon korábban még nem alkalmazott marketingkommunikációs eszközzel lepte meg a Corvin Plaza látogatóit, akik maguk hozhattak létre egy reklámárnyjátékot. A két méter magas installációt mobiltelefonnal megvilágítva a K&H személyi kölcsön kampányának kulcsképe, egy repülő jelent meg azok előtt, akik kíváncsiságukat nem leplezve bekukkantottak a dobozba. Az installáció, melyet a Laboratory Group reklámügynökség valósított meg, tavaly nyáron egy hónapon át volt látható a bevásárlóközpontban. 

„Kampányainkban, programjainkban mindig keressük az újszerű, figyelemfelkeltő megoldásokat annak érdekében, hogy ezzel is kifejezzük, hogy a K&H elkötelezett a folyamatos megújulás, az igényekre való érzékeny reagálás mellett. A pozitív visszajelzéseket, mint hogy a sajtó rendszeresen beszámol programjainkról, illetve évről évre nő a pénzügyi oktatási programunkhoz csatlakozó iskolák és diákok száma, megerősíti a szakmai visszajelzés is, mint amilyen az Arany Penge pályázaton elért két Bronz Penge díj is” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója. 

K&H Csoport

Az ország egyik vezető pénzintézeteként – országosan több mint 4000 munkatársával – a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1600 milliárd forintnyi kihelyezett hitel és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A K&H a Magyar Állam által kibocsátott állampapírok 984 milliárd forintos állományával rendelkezett 2014. december 31-én. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 10 évben 165 milliárd forint adó megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez. 

A KBC az elmúlt 16 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba, ezáltal az országba. A KBC 2011-ben adta át két, egyenként 30-30 milliárd forint értékű beruházását, a K&H Csoport székházát Budapesten és egy számítógépes ikeradatközpontot Baracskán és Törökbálinton. 

Főbb adataink: 

K&H Bank
2015. március 31-én:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 189 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 502 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 7,0 milliárd forint

K&H Biztosító
2015. március 31-én:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 11 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 140,1 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény  (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,0 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 0,8 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • 328 9181
  • 328 9220
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu