K&H: adtak egy pofont a lustaságnak a magyarok

mégis szeretünk sportolni

Bár a statisztikák szerint a szabadidejükben a magyarok leginkább tévét néznek és marginális a sport szerepe, a K&H: üzletet ide! programjának adatai szerint azonban a fitneszterem a harmadik legnépszerűbb kérés. Egy online térképes felületen a szavazatok alapján több mint 800 ilyen teremre lenne országszerte szükség. 

Meglepő eredmények is születtek a K&H: az üzletet ide! szeptember óta futó programjában, amelynek segítségével bárki bejelölheti egy online térképen, hogy pontosan milyen üzletet, szolgáltatást látna szívesen a lakóhelye mellett.

A vegyesbolt és a pékség után a harmadik legnépszerűbb kérés a fitneszterem, ami a leadott szavazatok több mint 5 százalékát kapta. Ez egyben azt is jelenti, hogy a résztvevők szavazatai alapján országszerte több mint 800 fitneszteremre lenne szükség, a különböző helyszíneken igényelt termekre közel 2400 szavazat érkezett. A fitnesztermek népszerűsége azért lehet meglepő, mivel a hivatalos adatok szerint a magyarok a nap 24 órájából fejenként átlagosan kevesebb mint 10 percet töltenek sportolással a szabadidejükben, ezzel szemben a tévénézésre 2,5 óra jut.

fitnesztermet mindenhová!

Ugyanakkor magyarázatot adhat a fitnesztermek iránti igényre, hogy akik valóban végeznek testedzést, azok napi másfél órát töltenek ezzel. Körükben pedig lehet igény újabb, lakóhelyükhöz, munkahelyükhöz közelebb eső fitneszegységekre. Budapestiek több mint 300 fitnesztermet nyitnának a K&H: üzletet ide! programjának adatai szerint, például a Ferencvárosban, a Nemzeti Színház közelében vagy Gazdagréten a lakótelep mellett. Országszerte is szükség volna rájuk: a Balaton mellett Zánkán, Balatonszemesen, vagy éppen Győrött, Békéscsabán, Beremenden és Tiszalökön is szükség lenne újabb sportolási lehetőségekre.

térképen a hiányzó üzletek

A külföldön már bevált kezdeményezést Rajna Gábor, a K&H banki értékesítési igazgatója sikeresnek tartja. November közepén ugyanis már több mint 240 ezer látogatója volt a térképnek, és több mint 46 ezer szavazat érkezett több mint 17 ezer boltra és szolgáltatásra országszerte. A K&H szerint a jövő év végéig mintegy 350 ezer látogató keresi majd fel az interaktív felületet, és 20 ezer fölötti ötletet eredményezhet a program.

A K&H Csoport

Az ország egyik vezető és országosan több mint 4000 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1600 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A K&H 2016. szeptember 30-án a Magyar Állam által kibocsátott instrumentumok 800 milliárd forintos állományával rendelkezett. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 5 évben összesen 239 milliárd forint (ebből 2015-ben 55 milliárd forint) adó és járulék megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez.

Főbb adataink:

K&H Bank 2016 III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 255 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 625 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 33,4 milliárd forint

K&H Biztosító 2016 III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 12,87 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 155,4 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 3,26 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,22 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs Igazgatóság

  • +36 1 328 9181
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu