ismét a K&H az év biztosítója

az ügyfelek választották a legjobbnak a K&H biztosítóját

Ismét a K&H biztosítóját választották a legjobbnak az „Év Biztosítója 2014” szavazáson, ahol az ügyfélszavazatok alapján a szolgáltatási kategóriában diadalmaskodott a társaság. A díj egyben fontos visszajelzést is jelent a fogyasztói igényekről a novemberi biztosító választó kgfb kampány előtt. A K&H biztosítója növekvő érdeklődésre, és jövőre fokozottabb tempóra számít a biztosítási piacon, a bővülésnek pedig többek között a casco és kgfb lehet a motorja.

Szolgáltatási kategóriában a második egymást követő évben győzedelmeskedett a K&H Biztosító az Év Biztosítója szavazáson. A biztosítás.hu által alapított versenyen azokra az ismert, lakossági vagyonbiztosítással foglalkozó társaságokra lehet voksolni, amelyek jelentős lakossági vagyonbiztosítási termékportfólióval és ügyfélszámmal rendelkeznek. 

Kaszab Attila, a K&H biztosítójának vezérigazgató-helyettese, nem-életbiztosítási- és működésfejlesztési vezetője elmondta: a biztosítóknak nagyon fontos a fogyasztóktól érkező direkt visszajelzés, fontos, hogy a fogyasztók megbízzanak a termékek és szolgáltatások minőségében, valamint a biztosító szakértelmében. Mint elmondta, a nyilvántartó rendszerekben és folyamatokban az automatizálási fejlesztéseket tovább folytatta a K&H, aminek eredményeképpen az ügyintézési idő és a hibaarány csökkent. Az ügyfelek elégedettségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a K&H biztosítója immár a második egymást követő évben nyerte el a díjat a szolgáltatások kategóriában.

Az egy hónapig tartó voksoláson közel 15 ezer szavazat érkezett szolgáltatás és kárrendezés kategóriában. Akár csak tavaly, idén is magasabb pontszámokat adtak a társaságoknak a szavazók a szolgáltatások kategóriában. Ráadásul ebben a kategóriában az előző évhez képest is emelkedtek az átlagpontszámok, a maximálisan adható 7,9-ről 8,2-re. A szavazásból egyrészt kiderült az is, hogy a tavalyi eredményhez hasonlóan a szolgáltatásokkal elégedettebbek voltak a szavazáson résztvevők, mint a kárrendezés színvonalával, másrészt pedig, hogy a biztosítók szolgáltatásaival kapcsolatban a nem fővárosiak az országos átlagnál magasabb mértékben tartották magukat elégedettnek. 

 

K&H Csoport

Az ország egyik vezető pénzintézeteként – országosan több mint 4000 munkatársával – a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1700 milliárd forintnyi kihelyezett hitel és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 10 évben 156 milliárd forint adó megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez. 

A KBC az elmúlt 16 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba, ezáltal az országba. A KBC 2011-ben adta át két, egyenként 30-30 milliárd forint értékű beruházását, a K&H Csoport székházát Budapesten és egy számítógépes ikeradatközpontot Baracskán és Törökbálinton. 

 

Főbb adataink:

K&H Bank
2014. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 177 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 370 milliárd forint
nettó eredmény (egyszeri tételek nélkül): 15,8 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): -40,5 milliárd forint

K&H Biztosító
2014.június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 11,3 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 119,7 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény  (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,8 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,3 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • 328 9181
  • 328 9220
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu