K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve

az appon belüli hívás tökéletesen biztonságos, azonosítás sem kell hozzá

A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptember óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.

A K&H ügyfelei kényelmét és biztonságát szolgáló lehetőség, több mint hét éve elérhető, és a bank adatai azt mutatják elég népszerű is az ügyintézést leegyszerűsítő és meggyorsító lehetőség: átlagosan havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek, ami évente közel 300 ezer hívás az alkalmazáson belül a telefonos ügyfélszolgálat, a Telecenter felé.

A mobilbanki bejelentkezés után, az appon belül indított kapcsolatfelvétel során a hívás rögtön beazonosítva érkezik, további ügyfélazonosításra vagy azonosítóra már nincs szükség, ami az ügyintézés idejét lerövidíti, a procedúrát leegyszerűsíti, így szolgálva a pénzintézet klienseinek kényelmét.

A mobilbankban a funkció a Kapcsolat és az Időpontfoglaló menüpont alatt található, K&H gyorshívás néven.

A bank kiemelt figyelmet fordít az ügyfelek biztonságára, ezért folyamatosan fejleszti mobilbanki szolgáltatásait. Ez a szolgáltatás is abban segít, hogy az ügyfelek, bármilyen kérdésük is van a bankhoz, innen egyszerűen indíthassák a hívást. Így olyan esetben is, amikor a „bank nevében” megkeresi őket valaki, de ők meg akarnak bizonyosodni, hogy nem csalókkal állnak szemben, s inkább maguk hívják vissza a bankot egy biztonságos vonalról. A bank minden esetben ezt javasolja.

Kapcsolattartó

K&H Kommunikáció

  • sajto@kh.hu