hatodszor is a K&H az év bankja Magyarországon

A The Financial Times gondozásában megjelenő The Banker nemzetközi pénzügyi magazin szakmai megmérettetésén a K&H idén ismét elhozta „Az Év Legjobb Bankja Magyarországon” elismerést. A K&H növekedésének és fejlődésének kulcsa, hogy folyamatosan alkalmazkodik a változó ügyféligényekhez.

Hatodik alkalommal kapta meg a K&H „Az év bankja Magyarországon” díjat, aminek alapja a The Banker szakértői által készített, a pénzügyi eredményeket, a növekedést és a teljesítménymutatókat részletesen vizsgáló elemzés. Emellett azonban értékelik a pénzintézetek lokális, helyi gazdaságban betöltött szerepét, és az általuk alkalmazott innovatív és költséghatékony technológiai megoldásokat is.

„Mi a K&H-nál könnyen, egyszerűen és gyorsan szeretnénk mintegy 1 millió ügyfelünk pénzügyeit intézni bármikor, bárhonnan. Az ország második legnagyobb fiókhálózatának köszönhetően, tanácsadóink ügyfeleinkhez közel mindenhol megtalálhatóak Magyarországon, szakértő és személyre szabott tanáccsal segítve őket, amikor nehéz, összetett és hosszú távú pénzügyi döntéseket hoznak. Nemcsak abban segítünk nekik, hogy projektjeiket és álmaikat megvalósítsák, hanem ugyanakkor megvédjük vagyonukat is egyedülálló bankbiztosítási modellünknek köszönhetően. Ezek a fő pillérek biztosítják, hogy ügyfeleink rendkívül elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal, és szívesen ajánljanak minket másoknak is. Ez üzleti sikerünk alapja” - tájékoztatott David Moucheron, a K&H Csoport vezérigazgatója a londoni díjátadó gála után. 

A világ több mint 100 országában jelenlévő The Banker angol nyelvű havilap a bankszektor egyik legrangosabb nemzetközi pénzügyi folyóirata, a pénzpiacok egyik legfontosabb hírforrása és elemzője.

„A díj komoly elismerése elkötelezettségünknek, törekvéseinknek és mintegy 4100 munkatársunk odaadó munkájának. Igazán hálásak vagyunk ügyfeleink bizalmáért, amit felénk tanúsítottak, és továbbra is elkötelezettek vagyunk azon törekvéseinkben, hogy mi legyünk a példa a bankbiztosítási modellben. A K&H növekedésének és fejlődésének kulcsa, hogy folyamatosan alkalmazkodik a változó ügyféligényekhez” - mondta el David Moucheron. 

A The Banker által alapított „Az év bankja” díjjal minden évben a világ legkiemelkedőbb pénzügyi intézményeit tüntetik ki. A K&H 2008-ban, 2011-ben, 2013-ban, 2014-ben és 2016-ban is megkapta „Az év bankja Magyarországon” címet.

A K&H Csoport

Az ország egyik vezető és országosan több mint 4100 munkatársat foglalkoztató pénzintézeteként a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 208 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1 800 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A K&H 2017. szeptember 30-án a Magyar Állam által kibocsátott instrumentumok 624 milliárd forintos állományával rendelkezett. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít rendszeres megrendeléseket és tevékenységet.

Főbb adataink:

K&H Bank 2017. III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 255 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 926 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 32,2 milliárd forint

K&H Biztosító 2017. III. negyedévének végén:
saját tőke (IFRS, nem auditált): 13,2 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS, nem auditált): 164,4 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS t, nem auditált): 3,47 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS, nem auditált): 2,06 milliárd forint

Kapcsolattartó

Lesti Mónika

  • +36 1 328 9181
  • www.kh.hu