European Business Awards: egymás után másodszorra ismerték el ügyfélközpontúságáért a K&H-t

Tavaly után idén is a European Business Awards „Ügyfélközpontúság” kategóriájának egyik magyar nyertese lett a K&H Csoport. A megmérettetésen Európa 33 országának 32 000 vállalata vett részt idén kilencedik alkalommal. A K&H az elismerést ügyfélközpontú stratégiájával, ügyfelei számára nyújtott pénzügyi termékeivel és szakmai szolgáltatásaival nyerte el.

„A European Business Awards „Ügyfélközpontúság” kategóriájának jelölése elismerése azon erőfeszítéseinknek, hogy ügyfeleinknek megfelelő pénzügyi tanácsokat adjunk, valamint kényelmes és gyors szolgáltatásokat nyújtsunk. Elkötelezettek vagyunk, hogy tovább javítsuk szolgáltatásaink kényelmét ügyfeleink számára. Az ország második legnagyobb fiókhálózatának fenntartása mellett tovább fejlesztjük digitális és mobil kényelmi megoldásainkat is. Ezen okból a 2015 és 2016-ban évenként 1,5 milliárd forintot ruházunk be digitálizációba” – mondta el Hendrik Scheerlinck, a K&H Bank vezérigazgatója.    

Az immár 9 éve működő European Business Awards program az európai üzleti élet legnagyobb független megmérettetése, melyen idén Európa 33 országának 32 000 vállalata vett részt. A program célja, hogy elismerje, támogassa és országhatártól, iparágtól, valamint cégmérettől függetlenül összekösse az európai üzleti világ kiválóságait, legjobban működő és leginnovatívabb tagjait. 

A European Business Awards ezen elismerése (Nemzeti Bajnok cím) az első lépcsője a háromszintű nemzetközi megmérettetésnek. A verseny során több mint 100 fős, vállalatvezetőkből és akadémikusokból álló független zsűri értékelte a jelölteket, és választotta ki a Nemzeti Bajnokokat, akik képviselhetik országaikat a következő két fordulóban. Az elismerést a K&H Csoporttal együtt összesen 16 hazai vállalat kapta meg más- más kategóriákban, különböző szektorokból. Az „Ügyfélközpontúság” kategóriában a K&H Csoport az egyik  Nemzeti Bajnok lett.

 

K&H Csoport

Az ország egyik vezető pénzintézeteként – országosan több mint 4100 munkatársával – a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1600 milliárd forintnyi kihelyezett hitel és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A K&H a Magyar Állam által kibocsátott állampapírok 935 milliárd forintos állományával rendelkezett 2015. június 30-án. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 10 évben 165 milliárd forint adó megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez. 

A KBC az elmúlt években mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba, ezáltal az országba. A KBC 2011-ben adta át két, egyenként 30-30 milliárd forint értékű beruházását, a K&H Csoport székházát Budapesten és egy számítógépes ikeradatközpontot Baracskán és Törökbálinton. 

 

Főbb adataink: 

K&H Bank
2015. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 185 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 509 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 15,9 milliárd forint

K&H Biztosító
2015. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 11,1 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 140,3 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény  (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,9 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,2 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • 328 9181
  • 328 9220
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu