élmény lesz bankba járni

Ügyfélnek és környezetnek kedvező megoldások a K&H bankfiókokban

A K&H új székházában működő bankfiókja szakított a pénzintézeti környezetben megszokott hagyományokkal, és újszerű ügyféltér kialakítással, a magyar bankvilágban eddig nem alkalmazott technikai és berendezési megoldásokkal készült el. A K&H új bankfiókjainak építésénél illetve a korszerűsítések során kiemelt helyet kapnak a környezettudatos megoldások. A K&H két fiókjában már alkalmazzák, és hamarosan a központi bankfiókban is bevezetik azt a megoldást, ami a siketek és nagyothallók számára teszi lehetővé a gördülékeny banki ügyintézést.

A K&H Csoport 2011 végén költözött be IX. kerületi új székházába. Az épületegyüttesben az irodák mellett kapott helyet a K&H új központi bankfiókja is, amely szakított a pénzintézeti környezetben megszokott hagyományokkal, és újszerű ügyféltér kialakítással, a magyar bankvilágban eddig nem alkalmazott technikai és berendezési megoldásokkal készült el. Tervezőmérnökök, belső építészek, banki szakemberek sora dolgozott azon, hogy egy innovatív, modern, dinamikus teret alakítsanak ki, ami ugyanakkor barátságos és emberközeli marad.

„Ma már számos olyan banki feladat van, amit interneten, telefonon gyorsan és hatékonyan el lehet intézni. Vannak azonban olyan alkalmak is, amikor közép- vagy hosszútávra kell okos döntést hozni az ügyfeleknek. Ehhez tanácsadói segítségre és megfelelő környezetre van szükség. A központi bankfiókunkban kialakított, kagyló alakú kiszolgálópultok teljes diszkréciót biztosítnak az ügyfél és a tanácsadó megbeszéléseihez. Ezekben a pultokban a tanácsadó csak az ügyfélre koncentrál, semmilyen külső tényező nem zavarja meg a munkáját” – mondta el Dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese. „Egy széles pénzügyi termékpalettát kínáló bank esetén az ügyfelek az átlagosnál hosszabb időt töltenek el tanácsadójukkal. Az elkülönített környezet ehhez is megfelelő teret biztosít, és új típusú ügyfélélményt jelent.”

A K&H új bankfiókjainak építésénél illetve a korszerűsítések során kiemelt helyet kapnak a környezettudatos megoldások. Ilyen például az a fűtésre használt speciális hőszivattyús rendszer, ami a föld, a levegő és a víz által eltárolt napenergiát képes hasznosítani, jelentősen csökkentve a károsanyag-kibocsátást és az áramfogyasztást. A teljes egészében LED technológián alapuló világítási rendszer pedig a külső fény mennyiségétől függően szabályozza a fényerőt, ami szintén komoly energia-megtakarítást jelent.

A K&H két fiókjában már alkalmazzák, és hamarosan a központi bankfiókban is bevezetik azt a megoldást, ami a siketek és nagyothallók számára teszi lehetővé a gördülékeny banki ügyintézést. Az ügyintézők mellett elérhető egy programozható, rádiófrekvenciás hallókészülék erősítő, amelyre az ügyfél rá tudja hangolni a saját készülékét. Ennek segítségével közvetlenül az ügyintézőt hallja, és így kiküszöbölhető, hogy elvesszenek a neki szóló információk. Így kivédhetők azok a kellemetlen helyzetek is, amikor a banki munkatárs az ügyfél bizalmas ügyeit erősebb hangon kénytelen többször elismételni az érthetőség érdekében.
„A bankfiókjainkba látogató ügyfelek egyértelműen pozitívan értékelik az újszerű megoldásokat, legyen szó az ő kiszolgálásukat közvetlenül érintő újításról, vagy a környezettudatosság fejlesztése terén tett lépésekről. Természetesen nem lehet célunk, hogy azonnal és egyszerre mind a több mint 230 bankfiókunk teljesen átalakítsuk. Arra azonban törekszünk, hogy a legújabb technológiai megoldásokat, amelyek az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálását teszik lehetővé, a lehető legtöbb helyen beépítsük” – tette hozzá Dr. Bába Ágnes.

K&H Csoport

A K&H Csoport Magyarország egyik vezető pénzügyi szolgáltatója. Az ügyfelek pénzügyi igényeire banki és biztosítási megoldásokat egyaránt kínál, amelyek közül az ügyfelek okosan dönthetnek és kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbbet. A K&H Csoport termékpalettája kiterjed a hagyományos lakossági és vállalati banki termékeken kívül (számlavezetés, befektetések, megtakarítások, hitelek, bankgaranciák, bankkártya szolgáltatások, letétkezelés, treasury, projektfinanszírozás, stb.) a prémium banki szolgáltatásra, a befektetési alapkezelésre, a lízingre, az életbiztosításra, a vagyon- és felelősségbiztosításra, az egészség- és nyugdíjpénztári szolgáltatásokra, valamint az értékpapír kereskedelemre is. A K&H Csoport országszerte 236 lakossági fiókkal, valamint közel 390 biztosítást értékesítő szerződéses partnerén keresztül többszáz pénzügyi szolgáltatást kínál ügyfeleinek.

A KBC Európa egyik vezető pénzügyi csoportja. Többcsatornás bankbiztosítási csoport, melynek tevékenysége Európára koncentrálódik. A Csoport jelentős, több esetben vezető pozíciót foglal el elsődleges hazai piacain, Belgiumban és Közép-Kelet Európában (Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Bulgáriában), ahol elsősorban lakossági ügyfeleket, kis- és közepes méretű vállalatokat és közepes tőzsdei kapitalizációjú helyi vállalatokat szolgál ki.
A KBC Belgium egyik legjelentősebb vállalata, és a brüsszeli Euronext tőzsdén is jegyzik.

főbb adataink:

K&H Bank
2011. december 31-én:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 194 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2874 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,0 milliárd forint

K&H Biztosító
2011. december 31-én:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 6,8 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 103,7 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,2 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,9 milliárd forint

Kapcsolattartó

Lesti Mónika

Kommunikációs igazgatóság
  • +36 1 328 9181
  • monika.lesti@kh.hu
  • www.kh.hu