dinamikusan nő a K&H SZÉP Kártya felhasználóinak és elfogadóinak száma

A K&H-nál mintegy hétezer vállalkozás jelezte eddig igényét a K&H SZÉP Kártya programban való részvételre. A Bank a K&H SZÉP Kártya felhasználók számának további jelentős növekedését várja, melyet elsősorban kiterjedt, megközelítőleg százezer céget számláló kis- és közép valamint nagyvállalati ügyfélkörére alapoz. Az elmúlt hónapban közel háromezer elfogadóhellyel kezdték meg az együttműködést, a szerződések megkötését, ez a szám – a K&H jelentős bankkártya elfogadó POS hálózatának is köszönhetően – a következő hónapokban több ezerre nőhet – hangzott el a K&H mai sajtótájékoztatóján.

2012. január 1-től lépett életbe a Széchenyi Pihenő Kártya új szabályozása, melynek értelmében a kártyát szálláshely-szolgáltatásra, meleg étkezésre, illetve szabadidős, egészségmegőrző célra vehetik igénybe a munkavállalók. A K&H az elmúlt év végén lépett a SZÉP Kártya kibocsátására jogosult intézmények sorába. A ma megtartott sajtótájékoztatón dr. Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági banki divízióért felelős vezérigazgató-helyettese ismertette, a Bank mintegy hétezer vállalkozással kezdte meg a SZÉP Kártya-szerződések megkötését, köztük több olyan nagyvállalattal, ahol akár tízezer munkavállalót is alkalmaznak. A vezérigazgató-helyettes elmondta, a K&H kiterjedt kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati ügyfélkörére alapozva jelentős növekedést vár a következő hónapokban a K&H SZÉP Kártya szerződéskötések terén.
Az elfogadói oldalon a K&H elsők között a Danubius Hotels Grouppal kötött megállapodást, és jelenleg közel háromezer elfogadóhellyel zajlanak a szerződéskötések. A K&H az egyik legnagyobb bankkártya elfogadó POS hálózattal rendelkező pénzintézet Magyarországon, és jelentős részesedése van mind a belföldi, mind a nemzetközi forgalom szempontjából fontos fizető szálláshelyek között is. Az elfogadói hálózat bővítése során a Bank erre a bázisra is épít, első körben velük zajlik a szerződések megkötése.
A K&H emellett részt kíván venni abban a folyamatban, melynek során 2012-ben a SZÉP Kártya kibocsátók kialakítják egymás között a keresztelfogadások rendszerét. Ez az együttműködés tovább bővíti a SZÉP Kártya felhasználásának lehetőségeit. A K&H SZÉP Kártya elfogadása nemcsak POS terminálok használatával történhet. Azoknak a cégeknek, amelyek nem kívánnak POS terminált üzemeltetni interneten és telefonon keresztüli elfogadásra is lesz lehetőségük.
Azoknak a munkáltatóknak, akik 2012. évre cafeteria rendszerükbe beépítették a SZÉP Kártyát, először szerződniük kell a SZÉP Kártya kibocsátójával. A szerződés megkötése után elektronikusan rendelhetik meg a kártyát munkavállalóik számára. A SZÉP Kártya partnerek számára kialakított szolgáltatási csomagok a bankkártyák elfogadásához hasonló fizetési gyakorlat alapján működnek. A kártyatulajdonosok egy online felületen bármikor ellenőrizni tudják költéseiket, egyenlegüket – ismertette dr. Bába Ágnes.
A munkáltatók számára ez a forma kevesebb adminisztrációt igényel, mint a korábbi, papíralapú utalványok kezelése, az elfogadó kereskedelmi, szolgáltatóegységek pedig a vásárlások ellenértékéhez gyorsabban jutnak hozzá alacsonyabb kereskedői jutalék mellett.

A K&H a www.szepkartya.kh.hu oldalon valamennyi fontos, a SZÉP Kártya használatával kapcsolatos információt elérhetővé tesz a munkáltatók, munkavállalók és szolgáltatók számára.

K&H Csoport

A K&H Csoport Magyarország egyik vezető pénzügyi szolgáltatója. Az ügyfelek pénzügyi igényeire banki és biztosítási megoldásokat egyaránt kínál, amelyek közül az ügyfelek okosan dönthetnek és kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbbet. A K&H Csoport termékpalettája kiterjed a hagyományos lakossági és vállalati banki termékeken kívül (számlavezetés, befektetések, megtakarítások, hitelek, bankgaranciák, bankkártya szolgáltatások, letétkezelés, treasury, projektfinanszírozás, stb.) a prémium banki szolgáltatásra, a befektetési alapkezelésre, a lízingre, az életbiztosításra, a vagyon- és felelősségbiztosításra, az egészség- és nyugdíjpénztári szolgáltatásokra, valamint az értékpapír kereskedelemre is. A K&H Csoport országszerte 235 lakossági fiókkal, valamint közel 420 biztosítást értékesítő szerződéses partnerén keresztül többszáz pénzügyi szolgáltatást kínál ügyfeleinek.

A KBC Európa egyik vezető pénzügyi csoportja. Többcsatornás bankbiztosítási csoport, melynek tevékenysége Európára koncentrálódik. A Csoport jelentős, több esetben vezető pozíciót foglal el elsődleges hazai piacain, Belgiumban és Közép-Kelet Európában (Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Bulgáriában), ahol elsősorban lakossági ügyfeleket, kis- és közepes méretű vállalatokat és közepes tőzsdei kapitalizációjú helyi vállalatokat szolgál ki.
A KBC Belgium egyik legjelentősebb vállalata, és a brüsszeli Euronext tőzsdén is jegyzik.

főbb adataink:

K&H Bank
2011. szeptember 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 203 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2977 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 0,1 milliárd forint

K&H Biztosító
2011. szeptember 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 8,3 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 105,4 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,7 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,4 milliárd forint

Kapcsolattartó

Lesti Mónika

Kommunikációs igazgatóság
  • +36 1 328 9181
  • monika.lesti@kh.hu