díjazták a turbócsigát

kilencedik EFFIE-díját kapta a K&H Bank

A K&H Csoport idén a kilencedik EFFIE-díjjal térhetett haza a 2014-es reklámhatékonysági verseny díjkiosztójáról. Ezúttal a tavalyi személyi kölcsön kampányt értékelte bronz EFFIE-vel a neves szakmai zsűri. A K&H gyors folyósítású személyi kölcsönét szimbolizáló turbósebességre kapcsoló óriás csiga az előzetes várakozásokat felülmúló üzleti eredményeket hozott a Bank számára.

A 2014-es EFFIE reklámhatékonysági versenyre, a magyar marketingkommunikációs szakma Oscarjára nevezte a K&H Csoport a 2013. évi júniusi személyi kölcsön kampányát, mely bronz díjat nyert.

Az idén 13 éves EFFIE-díj a reklám és kommunikációs szakma egyik legkiemelkedőbb elismerése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai megmérettetés, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing- és reklámcélok sikeres megvalósításával.

A Bank egyik kutatása rávilágított, hogy személyi kölcsön választásakor mit vesznek figyelembe a fogyasztók: 1. mennyire kedvező az ajánlat, 2. ki a fő bankjuk, 3. gyors és egyszerű legyen az igénylés. A fogyasztói igényekre válaszul a K&H Bank átdolgozta a K&H személyi kölcsön termék igénylési folyamatát, 48 órára lerövidítette az igényléstől a folyósításig eltelt időt, illetve lehetővé tette a hiteligénylés interneten keresztüli kezdeményezését.  A termékismertség növelése érdekében a K&H integrált, a célcsoport médiafogyasztási szokásaira szabott kommunikációs kampányt indított.  A kampány fő eleme egy óriás csiga lett. A közismerten lassú csigát Menő Manó türelmetlenül nógatja, ám a K&H Bankot szimbolizáló segítő kéz csettintésére a csiga begyújtja a rakétákat, és turbó sebességre kapcsol. Így az örökké elégedetlen Menő Manó jól jár, gyorsan kézhez kapja a pénzét.

Figyelembe véve a médiafogyasztást és a költséghatékonyságot, domináns TV kampányt, és erős online kampányt tervezett a Bank, amit mobil megjelenésekkel is támogattak. 

„Az EFFIE az egyetlen, amely a reklámok valódi célját, az üzleti és kommunikációs célokhoz mérten az elért piaci és marketing eredményt, és így a hatékonyságot díjazza. Ez egy objektív szakmai minősítés több mint száz hazai vezető reklám és marketing szakembertől. A hatékonyság elismerése pedig különösen fontos a nehezebb ill. stagnáló gazdasági években, mint amilyen a tavalyi s az azt megelőzőek is voltak. Így a kilencedik Effie díj számunkra nemcsak egy a sorban, hanem kiemelt fontossággal bír” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A Bank jelentősen túlteljesítette a kitűzött célt, ami 1500 db K&H személyi kölcsön igénylés volt a 2013.07.01.-08.31. közötti időszakban. A kampány hatására 3295 db K&H személyi kölcsön igénylés érkezett, mellyel az üzleti célt mintegy 120%-kal sikerült túlteljesíteni. Ennek köszönhetően a Bank piaci részesedése az érintett szegmensben, valamint a termék ismertsége egyaránt jelentősen nőtt.

 

K&H Csoport

Az ország egyik vezető pénzintézeteként – országosan több mint 4000 munkatársával – a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1700 milliárd forintnyi kihelyezett hitel és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 10 évben 156 milliárd forint adó megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez. 

A KBC az elmúlt 16 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba, ezáltal az országba. A KBC 2011-ben adta át két, egyenként 30-30 milliárd forint értékű beruházását, a K&H Csoport székházát Budapesten és egy számítógépes ikeradatközpontot Baracskán és Törökbálinton. 

 

Főbb adataink: 

K&H Bank
2014. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 177 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 370 milliárd forint
nettó eredmény (egyszeri tételek nélkül): 15,8 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): -40,5 milliárd forint

K&H Biztosító
2014.június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 11,3 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 119,7 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény  (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,8 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,3 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • 328 9181
  • 328 9220
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu