az új kgfb biztosítások 2/3-át az interneten kötik

a khdirektbiztositas.hu online kutatása

A khdirektbiztositas.hu és a GfK Hungária legújabb „Biztosítási trendek II ”, online megoldásokat vizsgáló kutatása szerint a biztosítások két-harmadát már az interneten kötik. Évről évre nő a különböző kfgb és casco biztosításokról az interneten tájékozódó ügyfelek száma, ezért a K&H Biztosító immár második alkalommal végzett kutatást a körükben. Az ő preferenciáik alapvetően befolyásolhatják a közelgő átkötési hullámot. Bár 2010-től már nem január 1-je a kgfb szerződések előírt évforduló napja, várhatóan még idén novemberben is erőteljes kgfb kampány várható.

“Nagy örömünkre a K&H Biztosító volt a tavalyi kgfb kampány egyik nyertese. Míg az esetek 17%-ban adtuk a legjobb ajánlatot, az üzletkötések 25%-át hoztuk el a piacról. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek nemcsak az árat, hanem az ajánlat mögött álló biztosító teljesítményét is értékelik.” - mondta Kaszab Attila, a K&H Biztosító nem-életbiztosítási üzletágának vezetője.

A kutatás szerint az internetező autótulajdonosok 86%-a tervezi, hogy utánanéz a kedvezőbb ajánlatoknak, amikor biztosítási szerződésének évfordulója lehetővé teszi a váltást.

A biztosítási időszak mindenki számára továbbra is egy év, ám a biztosítási évforduló napja a 2010. január 1. után kötött szerződéseknél már a kockázatviselés kezdetének napja. Azonban a legtöbb autótulajdonos kötelező szerződésének még mindig január elseje az évfordulója, így november hónap folyamán kell döntenie, ha biztosítót akar váltani. A khdirektbiztositas.hu és a GfK Hungária legújabb „Biztosítási trendek II” című kutatása szerint várhatóan 2/3-uk már az interneten köti meg biztosítását.
Új kgfb szerződését az internetes döntéshozók közel kétharmada online kötné meg, további harmaduk személyesen. Főleg a férfiak, a 30-as éveikben járók, közép-magyarországiak és a gyerekes háztartásban élők preferálnák a kgfb internetes megkötését. Az internetező autótulajdonosok jelentős részének szándékában áll, hogy a biztosítási évfordulókor utánanéz a különböző ajánlatoknak, van-e a jelenleginél kedvezőbb. A kgfb-vel kapcsolatos tájékozódásban óriási szerepe van az internetnek, azok közül, akik utánanéznek az ajánlatoknak, 84% mindenképpen megnézi az internetet is.

Aki online kötne új KGFB szerződést, szinte kivétel nélkül interneten is informálódna az ajánlatokról. Az új gépjármű biztosítást személyesen megkötők nagyobb része is inkább online, mintsem személyesen tájékozódna.

K&H Csoport

A K&H Csoport Magyarország egyik vezető pénzügyi szolgáltatója. Az ügyfelek pénzügyi igényeire banki és biztosítási megoldásokat egyaránt kínál, amelyek közül az ügyfelek okosan dönthetnek és kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbbet. A K&H Csoport termékpalettája kiterjed a hagyományos lakossági és vállalati banki termékeken kívül (számlavezetés, befektetések, megtakarítások, hitelek, bankgaranciák, bankkártya szolgáltatások, letétkezelés, treasury, projektfinanszírozás, stb.) a privát banki, a prémium banki szolgáltatásra, a befektetési alapkezelésre, a lízingre, az életbiztosításra, a vagyon- és felelősségbiztosításra, az egészség- és nyugdíjpénztári szolgáltatásokra, valamint az értékpapír kereskedelemre is. A K&H Csoport országszerte 235 lakossági fiókkal, valamint közel 460 biztosítást értékesítő szerződéses partnerén keresztül többszáz pénzügyi szolgáltatást kínál ügyfeleinek.

A KBC Európa egyik vezető pénzügyi csoportja. Többcsatornás bankbiztosítási csoport, melynek tevékenysége Európára koncentrálódik. A Csoport jelentős, több esetben vezető pozíciót foglal el elsődleges hazai piacain, Belgiumban és Közép-Kelet Európában, ahol elsősorban lakossági ügyfeleket, kis- és közepes méretű vállalatokat és közepes tőzsdei kapitalizációjú helyi vállalatokat szolgál ki. A KBC Belgium egyik legjelentősebb vállalata, és a brüsszeli Euronext tőzsdén is jegyzik.

Főbb adataink:

K&H Bank
2011. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 214 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2922 milliárd forint
adózás előtti eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 17,7 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 12,5 milliárd forint

K&H Biztosító
2011. június 30-án:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 9,0 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 105,5 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,0 milliárd forint
adózás előtti eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 2,1 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,6 milliárd forint

Kapcsolattartó

Kommunikációs igazgatóság

  • 328 9181
  • 328 9220
  • sajto@kh.hu
  • www.kh.hu