A K&H-t ismét Magyarország legjobb bankjának választották

A K&H egymás utáni második alkalommal kapta meg tegnap este Londonban az Euromoney Kiválósági Díj átadási ceremóniáján a „Magyarország legjobb bankja” elismerést az Euromoney nemzetközi pénzügyi folyóirattól.

Az Euromoney Kiválósági Díjat 22 évvel ezelőtt alapította a nemzetközileg nagy tekintélynek örvendő pénzügyi magazin. Az elismerést minden évben azok kapják meg az egyes régiókban, országokban, akiket méretük, tevékenységi körük, nyereségességük, növekedésük és a versenytársakkal összehasonlított teljesítményük alapján a leginkább méltónak tartanak rá. A döntés során figyelembe veszik a piaci viszonyokhoz és az ügyfelek igényeihez való igazodást is. 

A versenyben 2014-ben is több száz bank vett részt, amelyből hazánkban a K&H került ki győztesen, így ismét egy évig viselheti a megtisztelő „Magyarország legjobb bankja” címet. 

A díj kapcsán Hendrik Scheerlinck, a K&H Bank vezérigazgatója elmondta: „Hatalmas elismerésnek számít, hogy az Euromoney immár két egymást követő évben választotta a K&H-t Magyarország legjobb bankjának. Ez a cím annak elismerése, hogy miként szolgáljuk ki mintegy egymillió ügyfelünket, akik bizalmáért nagyon hálás vagyok. A K&H a magyar piac második legnagyobb bankcsoportja, növekvő piaci részesedéssel rendelkezik a hitelezés, a megtakarítások és a biztosítások piacán. Az Euromoney értékelésében kiemelte azt, hogy hitel-betét arányban kifejezett likviditásunk a vezető bankok között a legjobb az országban.  A K&H az ügyfélközpontúságot helyezi az előtérbe: a pénzügyi tanácsadás mellett igyekszünk minél gyorsabbá és kényelmesebbé tenni ügyfeleinknek az ügyintézést. A K&H minden munkatársa nevében büszke vagyok a Magyarország Legjobb Bankja Kiválósági Díjra, valamint szeretném megköszönni ügyfeleinknek a folyamatos bizalmat és hűséget.”  

A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat.

 

K&H Csoport

Az ország egyik vezető pénzintézeteként – országosan több mint 4000 munkatársával – a K&H célja, hogy ügyfelei igényeit minden időben magas szinten elégítse ki, és a lehető legteljesebb termékpalettát nyújtsa számukra. A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelének kínál pénzügyi szolgáltatásokat. A magyar gazdaság működését több mint 1700 milliárd forintnyi kihelyezett hitel és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül. A cégcsoport teljes tevékenysége hozzávetőlegesen 4000 magyar beszállítónak és mintegy 700 banki és biztosítási ügynöknek biztosít megrendeléseket és folyamatos tevékenységet. A Bankcsoport az elmúlt 10 évben 156 milliárd forint adó megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez. 

A KBC az elmúlt 16 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba, ezáltal az országba. A KBC 2011-ben adta át két, egyenként 30-30 milliárd forint értékű beruházását, a K&H Csoport székházát Budapesten és egy számítógépes ikeradatközpontot Baracskán és Törökbálinton. 

A K&H Csoport a következő 4 évben továbbfejleszti digitális megoldásait, így összességében 6 milliárd forint összegben ruház be digitális szolgáltatásokba.

 

Főbb adataink: 

K&H Bank
2014. március 31-én:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 222 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 2 502 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 6,2 milliárd forint

K&H Biztosító
2014. március 31-én:
saját tőke (IFRS konszolidált, nem auditált): 11,5 milliárd forint
mérlegfőösszeg (IFRS konszolidált, nem auditált): 122,2 milliárd forint
biztosítástechnikai eredmény  (IFRS konszolidált, nem auditált): 1,0 milliárd forint
adózás utáni eredmény (IFRS konszolidált, nem auditált): 0,8 milliárd forint

Kapcsolattartó

Pete Renáta

Well PR Ügynökség
  • 06 (1) 350 7390 /130
  • www.kh.hu