hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: forradalom az ATM-eknél, rengeteg tranzakciót érint az új lépés

tényleg nyugdíjba mehet a bankkártya: felkerült a hiányzó puzzle-darab a digitális bankolás asztalára

A K&H Bank minden ATM-jénél bevezette az NFC-technológiát, amely lehetővé teszi, hogy ügyfelei kártya nélkül, okostelefonjuk segítségével vehessenek fel vagy helyezhessenek be készpénzt. Ez a digitális innováció a banki szolgáltatások egy új korszakát nyitja meg. A nagyságrendet mutatja, hogy a K&H-s ATM-ek 2024-ben összesen több, mint 12 millió készpénzfelvételben és -befizetésben működtek közre.

ezek 2025 legnagyobb technológiai kihívásai a bankoknál

az AI integrálása és a személyre szabott szolgáltatások lesz az idei év slágere

A bankszektor legnagyobb technológiai kihívásai 2025-ben a mesterséges intelligencia (AI) bevezetése és használata az ügyfélkezelésben és a pénzintézetek belső folyamataiban, az ügyfelekre szabott szolgáltatások iránti növekvő igények kielégítése, valamint az ökoszisztéma-alapú működés és a platformok fejlesztésének követése lesznek. A K&H célja idén is az ügyfélélmény javítása.

K&H: pénzeső várható, de nem mindegy, hova futnak be az összegek

érdemes körbenézni a cégeknek

Az utóbbi öt év során közel 8 százalékkal, több mint 118 ezerre nőtt a K&H-nál a kkv-bankszámlák száma. A pénzintézetnél az idén várható 1000 milliárdos nagyságrendű támogatásokat kkv-barát számlacsomagokon fogadhatják a vállalkozások: kiválaszthatják a saját tevékenységükhöz legjobban passzoló konstrukciókat. Ráadásul korlátozott számban átutalási díjtól mentes elektronikus átutalást, valamint készpénz felvételi díjtól mentes ATM-es készpénz felvételt és –befizetést biztosít a pénzintézet.

K&H: építsd nyugdíjas éveid biztonságát a mobilbankodban

csak pár kattintás az okostelefonodon

Hamar népszerűvé vált a K&H-nál a mobilbankos nyugdíjbiztosítás: indulása óta az új szerződések ötödét már így kötik meg az érintettek - közölte a pénzintézet.

K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve

az appon belüli hívás tökéletesen biztonságos, azonosítás sem kell hozzá

A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptember óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.