hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

Euromoney: nemcsak legjobb bank, de legjobb digitális bank is a K&H idén itthon

Egymás után gyűjti be a nemzetközi elismeréseket a K&H. Idén elnyerte a Euromoney „Magyarország legjobb digitális bankja 2024” díját is azt követően, hogy ugyanez a magazin a legjobb hazai pénzintézetnek járó elismerést is odaítélte a K&H-nak. A bankvilág egyik legelismertebb szaklapjának díja a K&H magyar pénzpiacon kiemelkedően innovatív megoldásainak szól.

hódít az e-sport láz

Párizs kapcsán ismét előtérbe került az e-sport olimpiai szintre emelése. Nem csoda, hiszen világszinten egyre nagyobb az ismertsége és népszerűsége, ami itthon is megfigyelhető.  A K&H e-sport kutatása alapján ugyanis 5 év alatt megduplázódott azok száma, akik e-sportolónak vallják magukat, így a jövőben a sakk helyett az e-sport lehet a világ legnépszerűbb szellemi sportja.

K&H: így néz ki a fiatalok toplistája

az utazás és a lakásvásárlás van a fókuszban

A megtakarítással rendelkező fiatalok leginkább utazni szeretnének a spórolt pénzükből, de előkelő helyen áll a prioritások között a lakásvásárlás is. A nők 50 százaléka, a férfiaknak csak 32 százaléka tesz félre lakásra a friss K&H ifjúsági index szerint. A fiatalok harmada autóra gyűjt, a nyugdíjas évek viszont egyelőre nincsenek a “képben”.

így maradhat sokáig egészséges az iskolás gyerek

Hamarosan kezdődik az iskola, a szülők pedig varázsszer után kutatva bújják az internetet és kérdezik gyermekeik háziorvosát, mivel erősíthetnék a kicsik immunrendszerét annak érdekében, hogy szemük fénye minél tovább egészséges maradjon a suliba visszatérve. Dr. Bence Zsófia házi gyermekorvos, a K&H jövő gyógyítói díj tavalyi közönségdíjasa szerint nincs csodabogyó, szervezetünk védekezési képességét azonban több dologgal is segíthetjük.

K&H: a befektetők is számonkérik

a céges fenntarthatósági beszámolók jelentősége eléri a pénzügyi jelentésekét

A befektetők világszerte keresik annak lehetőségét, hogy a megfelelő hozamokon túl befektetésük kedvező társadalmi hatást is gyakoroljon. Könnyű azonban eltévedni a különféle mérési eredmények között.

K&H: végre átlépték a 200 ezer forintos határt a fiatalok

nagyobb jövedelemből menedzselhetik a mindennapjaikat

Rekordszintre emelkedett a második negyedévben a fiatalok személyes jövedelme: a havi nettó összeg átlépte a 200 ezer forintos határt - derül ki a K&H ifjúsági indexből, amely 2012 eleje óta vizsgálja a 19-29 évesek anyagi helyzetét. Egy évvel korábban 190 ezer forintról volt szó, öt és tíz évvel ezelőtt pedig 124 ezer, illetve 74 ezer forintot tett ki a havi bevételük.

így lehet összerakni szinte negyedannyi idő alatt egy teljes épületgépészeti rendszert

élen járnak innovációban a családi építőipari cégek

Mire számíthat a forint?

Egyelőre nem kell átírni a magyar kamatpályát, az alapkamat az év végére várhatóan 6,25 százalékra csökken, és még így is maradhat mozgástere a jegybanknak. A forint jövőre egy lépcsővel gyengébb tartományba kerülhet.

K&H: figyelemre méltó véleményt fogalmaztak meg a diákok a magyar oktatásról

kevesen vannak, akik elismerésre méltónak tartják a színvonalat

Közeledik a felvételik eredményhirdetése, így a leendő gólyák hamarosan saját tapasztalatokat szerezhetnek a magyar felsőoktatás színvonaláról. Addig az aktív dolgozók és a diákok véleményére hallgathatnak, ami a második negyedéves K&H ifjúsági index szerint nem mutat túl jó képet: a diákok mindössze 10 százaléka tartja európai színvonalúnak a képzést. Bár a dolgozó fiataloknál magasabb az arány, a 27 százalékos eredmény így is inkább visszafogottnak mondható. Az oktatásról alkotott véleménnyel ellentétben azonban a 19-29 éves fiatalok összességében optimisták a jövőt illetően, 66 százalékuk szerint az életük a közeljövőben kedvezően változik - sőt, egy rekorderedmény is született a kutatásban.

K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre

a kisebb cégek húzzák le az átlagot

Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti elkötelezettsége – derül ki a K&H fenntarthatósági index 2024 első félévi kutatásából. A cégvezetők csupán az őszinte marketingkommunikációra és az etikus üzleti viselkedésre tudnak most figyelmet fordítani, minden más társadalmi jellegű probléma megoldása egyelőre háttérbe szorult.