hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

díjmentes biztonságtudatossági programot kínál vállalati ügyfelei számára a K&H

Idén áprilistól új, díjmentes biztonságtudatossági programot indít vállalati ügyfeleinek a K&H Bank. Az októberig tartó kezdeményezés célja, hogy segítséget nyújtson a vállalkozások számára a digitális fenyegetettségek felismerésében és kezelésében. A program három különböző, ámbár egymást kiegészítő elemből áll, melyek mindegyike hozzájárul a cégek kiberbiztonsági felkészültségének erősítéséhez.

K&H: megjelentek a tiktokos csalók

a fiataloknak minden platformon résen kell lenniük

Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba vehetnek, életkortól függetlenül. Ráadásul már a TikTokon is próbálkoznak, így a fiatalok is célkeresztbe kerülhetnek. A K&H nemcsak figyelmeztet, de tanácsokat is ad a Z-generációnak és a kiskamaszok szüleinek a tudatos és biztonságos netezéshez. Emellett a K&H Vigyázz, kész, pénz! diákoknak megrendezett vetélkedője is segíti a fiatalokat abban, hogy maguk is felismerjék és elkerüljék az online veszélyeket.

falunyi áram napenergiával, 2000 autó kibocsátásával kevesebb CO₂

tavaly is odafigyelt a K&H a fenntarthatóságra

Az ESG jelentések kötelezővé válásával a fenntarthatóság már nem választás kérdése, hanem törvényi kötelezettség, így a nagyvállalatok egyre tudatosabban törekszenek arra, hogy mérhető eredményekkel és átfogó programokkal vívják ki a fogyasztók bizalmát. A K&H-nál mindez nem számít újdonságnak: a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás évek óta mindennapi tevékenységének szerves része. Saját működésében is odafigyel a fenntarthatóságra – például 30 elektromos autó Föld körüli útjához elegendő áramot termelt tavaly napelemmel – és környezettudatos pénzügyi megoldásokkal, zöld hitelekkel, felelős befektetésekkel igyekszik elősegíteni egy fenntarthatóbb jövő megteremtését.  A K&H most megjelent, 2024-es fenntarthatósági tevékenységeinek áttekintése konkrét példákon keresztül mutatja be a vállalat ezirányú eredményeit.

amikor a mesterséges intelligencia segít a klímavédelemben

Kate segítségével visszatér az élet a cecei erdőbe

Valódi vállalásokkal valódi hatást érhetünk el a természet- és klímavédelemben – a K&H Csoport, a WWF Magyarország és a Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatóság közös élőhelyfejlesztési projektje mérföldkőhöz ért: fák és cserjék telepítésével a környék madarai és más fajok is új lehetőséget kapnak arra, hogy otthont találjanak maguknak, a helyreállított élőhely pedig az éghajlatvédelemben is nélkülözhetetlen szerepet játszik.

K&H: a fiatalok inflációs érzékelése

legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele

Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de a mediánérték is 16 százalékot tett ki a K&H ifjúsági index legfrissebb eredményei szerint. Ez azt jelenti, hogy a 19-29 évesek a hivatalos inflációhoz képest négyszeres drágulást tapasztalnak a mindennapokban, és a többségük a jövőt illetően sem túl optimista.

innováció, ami érezhető: a K&H kreatív megoldásai a jövő bankolásáért

a digitális asszisztenstől az élményalapú szolgáltatásokig

Az Innováció és Kreativitás Világnapján érdemes megvizsgálni, hogyan formálják át a hazai pénzügyi szektort az élvonalbeli technológiai és élményalapú fejlesztések. A K&H Bank digitális újításai nemcsak díjakat hoznak, de valós megoldásokat is kínálnak az ügyfelek hétköznapjaira – legyen szó online vásárlásról, koncertélményről vagy éppen a pénzügyi tudatosság fejlesztéséről.

Lassulás a fizetéseknél

A nominális keresetek lassulása mellett a reálbéreknél még jelentősebb tempóvesztés látható.

digitális detox a húsvéti böjt idején – kapcsolódj ki, hogy kapcsolódhass!

az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk

A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és az önreflexió időszaka. Az ételről való lemondás mellett egyre többen keresik, hogyan tisztíthatják meg a figyelmüket is – azaz miként csendesedhetnek el digitálisan. A digitális detox nem öncélú divat, hanem tudatos válasz a képernyők uralta hétköznapokra, különösen akkor, ha a húsvéti ünnepet igazi tartalommal szeretnénk megtölteni, ugyanis az addiktív telefonhasználat ma sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint ahogyan azt az emberiség érzi.

nehéz évnek néz elébe a magyar mezőgazdaság, soha nem volt még ekkora szükség innovatív ötletekre

elindult a 2025-ös K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat

A mezőgazdaság teljes kibocsátása 2024-ben 4 ezer milliárd forint felett alakult, ami az előző évihez képest 8 százalékos csökkenés. Az okok számosak lehetnek: a gyorsuló éghajlatváltozás, aszályok, a toxin helyzet és a termelés alacsony hatékonysága mind olyan kihívás, amivel szembe kell néznie a magyar agrárszakembereknek. A K&H Csoport nemcsak környezetünk védelméhez, hanem a magyar agrárium fejlesztéséhez is hozzá kíván járulni, amikor ismét meghirdeti a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázatot, amelyben egyebek mellett a termékek környezeti lábnyomának mérésében, az aszályhelyzet kezelésében, illetve a termelés hatékonyságának növelésére irányuló törekvésekben várják a jövő agrárszakemberek innovatív ötleteit.

K&H: a nyuszi mellé pénzügyi tudatosság is kerülhet a kosárba

Tippek szülőknek a játékos pénzügyi neveléshez húsvétra

A húsvét az egyik olyan alkalom, amelyet gyerekünnepnek is nevezhetünk, mert a nyuszi, a tojás, a locsolkodás rengeteg szórakozást kínál a gyerekeknek. Eközben sokat tanulhatnak egyebek mellett a pénz „mágikus” körforgásáról is. Csakúgy, mint a K&H Vigyázz, kész, pénz! diákoknak megrendezett vetélkedősorozat segítségével.