hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a fiatalokat célzó digitális kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H

bronzérem az idei Mediaspace Global Changemakers' Awardson

A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.

gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H

Digital Innovator UX 2024 - a Visa a digitálisan élenjáró bankokat díjazta

Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a hazai bankokat. A K&H Bank a digitálisan élenjáró bankoknak járó Digital Innovator UX 2024 díjat nyerte el. A Visa Awards célja, hogy az innovációra, az ügyfélélményre, a termékfejlesztésre és a példamutató kezdeményezésekre hívja fel a figyelmet. A K&H Bank innovációi mind azt a célt szolgálják, hogy az ügyfelek minél gyorsabban és könnyebben, élményszerűen tudják pénzügyeiket lebonyolítani.

K&H: lakáshitel? személyi kölcsön? mi a fiatalok válasza?

még mindig kitart a 2020-as fordulat

A fiatalok mindennapi bankolási szokásaiban a bankszámlák és a bankkártyák viszik a prímet: utóbbiakkal 77 százalékuk rendszeresen vásárol. A net- és mobilbankolás 43-53 százalékuknál része a mindennapoknak - derül ki a K&H ifjúsági index felméréséből, amely a 19-29 évesek bankolási és hitelekhez való hozzáállását is vizsgálta. A hiteltermékek közül ma már a személyi kölcsönök népszerűbbek, a fiatalok 10 százalékának van, lakáshitelt azonban csak 3-4 százalékuk törleszt.

K&H: indul a „pénztanárok” versenye

a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok

Új különdíjat vezetett be „K&H TikTok pénztanár” néven a jubileumi 15. évadhoz érkezett K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő keretében a K&H.  A pedagógusoknak a biztonságos bankolásról kell egy videót készíteniük és a népszerű videós platformra feltölteni.

K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél

egy év alatt több mint egymillió beszélgetés

Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.