hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a focihoz mindenki ért, de vajon az e-focihoz is?

Alig pár év alatt jelentősen megugrott itthon az e-sport ismertsége. A hazai bajnokságot támogató K&H felmérése alapján az emberek többsége már ismeri és kapcsolatban is van a sportnak ezzel az ágával. Igaz, a többség tévesen még mindig úgy véli, hogy a hagyományos és e-sportnak nem sok köze van egymáshoz.

díjazzák a 40 év alatti gyermekorvosokat

a K&H jövő gyógyítói díjon a zsűri és a közönség is értékeli a legjobb gyermekgyógyítókat

Magyarországon nemcsak a társadalom, de a gyermekeket gyógyító orvosok is elöregednek, a házi gyermekorvosok mindössze 12 százaléka 40 év alatti.  A K&H jövő gyógyítói díj ezért azokat a fiatal orvosokat ismeri el, akik szívvel-lélekkel, innovatív módon látják el a kicsiket.  A K&H gyógyvarázs 20. jubileuma alkalmából létrehozott díjra a már praktizáló és a még szakvizsga előtt álló háziorvosok és szakorvosok pályázhatnak, valamint a nagyközönség is jelölheti őket. A pályázók közül a szakmai zsűri, a lakosság és a média is kiválasztja kedvenc orvosát. A nyertesek fejenként 1,3 millió forintot kapnak, egy részét szakmai továbbképzésre. 

nyáron sincs megállás a nagyvállalatoknál

Nyáron sem húzzák le a rolót a hazai nagyvállalatok, 10-ből 9 cég nem tervez leállást szeptemberig. Akinél mégis lesz, várhatóan 1-2 hétig fog tartani. A cégvezetők viszont többnyire megengednek maguknak egy kis pihenést: minden negyedik 1-2 hétre, közel harmaduk pedig több mint két hétre megy el nyaralni idén nyáron - derül ki a K&H kutatásából. A gyermekes munkavállalók támogatásában a vállalatok harmada partner a nyári szünetben. Legtöbb esetben azzal segítik a szülőket, hogy bevihetik a gyermeket a munkahelyre, de van, ahol a home office a megoldás a vakáció alatt.

nem most lesz innovációs boom a családi vállalatoknál

Nem kedvez a jelenlegi gazdasági helyzet a családi vállalatok innovációs törekvéseinek, innovációs indexük 2 pontot csökkenve jelenleg 27 ponton áll - derül ki a K&H kutatásának első féléves eredményéből. A vállalatok főként a szoftverek és gépek vásárlását fogják vissza a következő egy évben, innovációs stratégiája pedig a családi cégek töredékének van. A fejlődés azonban elengedhetetlen, az elmúlt évtizedek európai gazdasági növekedésének mintegy kétharmada az innovációnak tulajdonítható. A jó példákra nagy szükség van, a K&H ezért idén is elindította a K&H családi vállalatok kiválósági díjat, amelyre az innováció mellett a sikeres generációváltás, a hosszú távú stratégia és a társadalmi, környezetvédelmi felelősségvállalás kategóriában várják az inspiráló céges gyakorlatokat.

mindig lehet zöldebb egy vállalat működése

Akár 30 százalékos energiamegtakarítás is elérhető a modern, hőszigetelt üvegek beépítésével, ami a mostani gazdasági környezetben jelentős összeget jelenthet a vállalkozásoknak és a lakosságnak egyaránt. A hőszigetelő üvegek gyártásában piacvezető CE Glass Industries a környezetbarát termék előállítása mellett saját működésében is kiemelt figyelmet fordít a környezeti értékek megóvására, amiért K&H családi vállalatok kiválósági díjjal is elismerték. A vállalat saját rendszerű vízgazdálkodással, megújuló energiaforrásokkal és zöld iroda koncepciójával bizonyítja, hogy egy alacsony károsanyag-kibocsátással járó iparág is lehet még zöldebb. Emellett a körforgásos gazdálkodás jegyében a telephelyén termelődő hulladék több mint 95 százalékát újrahasznosítja.