hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

rekordot értek el a fiatalok? Mennyien várnak fizetésemelést?

A 19-29 éves korosztály a koronavírus-járvány ellenére is nagyon optimista a munkavállalással kapcsolatban. A K&H ifjúsági indexéből az derül ki, hogy amellett, hogy 61 százalékuk stabilnak látja munkahelyét, 49 százalékuk megbecsültnek is érzi ott magát. Ezt a pozitív hozzáállást fokozhatja az is, hogy a dolgozó fiatalok 49 százaléka a járvány után a fizetése növekedésére számít.

hogyan élték meg a fiatalok a járványt?

A fiatal korosztály életére a járványhelyzet miatt bevezetett digitális oktatás nagy hatással volt, összesen 70 százalékuk került kapcsolatba a virtuális tanulással - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A felmérés szerint a 19-29 éves korosztály 51 százaléka kevesebbet találkozott a családtagjaival, vagy mozdult ki otthonról, mint korábban. A fiatalok 90 százaléka pedig banki ügyeiket is otthonról, digitálisan vagy online intézték.

az uniós pályázati startpisztoly eldördülésére várnak a cégek

Rendkívül megugrott az érdeklődés a kkv-k részéről az uniós pályázati lehetőségek iránt - derült ki a K&H kkv bizalmi index kutatás első negyedéves eredményeiből. Tízből négy vállalkozást komolyan érdekli valamelyik pályázat és a cégek több mint fele tartja reálisnak, hogy uniós forráshoz juthat. Emellett a Kamatmentes Újraindítási Gyorskölcsön is nagy segítséget jelenthet, ami már jelenleg is elérhető számukra.

A K&H Bank 12,6 milliárd forint, a K&H Biztosító pedig 2,6 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el 2021 első negyedévében

A K&H piaci részesedése a lakossági hitelezés minden szegmensében erőteljesen növekedett
A K&H az azonnali számlanyitás és a Google Pay elindításával folytatja innovációit

A K&H Bank 12,6 milliárd forint, a K&H Biztosító pedig 2,6 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el 2021 első negyedévében.

a közösségi média önmagában kevés a márkaépítéshez

Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média. Ez azonban még kevés, ugyanis ahhoz, hogy hosszú távon meg tudjuk tartani a vevőket, tudatos márkaépítésre van szükség. A K&H szakértői és Balogh Levente, a Cápák között üzleti showműsor egyik befektetője úgy vélik, a márkaépítés ugyanolyan fontos, mint a cég pénzügyi vagy gyártási tevékenysége, így minél hamarabb érdemes kikérni a szakemberek véleményét, segítségét. A K&H nemrégiben elindította vállalkozásösztönző videósorozatát, amely többek között ebben a tevékenységben is segítséget nyújt.