hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

kíméletlen viharok tépázzák az országot

növekszik a bejelentések száma, de még messze a szezon vége

Az idén több komoly vihar pusztított Magyarországon és sok lakóingatlanban tett kárt az időjárás, a K&H-hoz eddig összesen, hozzávetőlegesen 3300 lakásbiztosításhoz és casco-hoz köthető kárbejelentés érkezett 440 millió forint összértékben. Bár ez jelentős összeg és még lehetnek újabb viharok a következő hetekben, a nyári viharkárok szempontjából a 2010-es esztendő volt a legrosszabb, abban az évben közel 34 ezer kárbejelentés történt a nyári viharszezonban, a K&H pedig akkor mintegy 900 millió forint kártérítést fizetett az érintetteknek. 

nem számítanak már súlyos járványhelyzetre a kkv-k

Ha jön is negyedik hullám, négyből három kkv már nem számol a tavaszihoz hasonló súlyosságú járványhelyzettel. Az újabb korlátozások helyett inkább a vírus előtti működési teljesítményük visszaállítására fókuszálnak - derül ki a K&H felméréséből.

ne csak baj esetén gondolj a mentőkre, most is vedd elő a mobilodat

adományozási kampányt indít a K&H

Ha nem lenne épp elég érv a mobilfizetés mellett az, hogy gyors, egyszerű és az egyik leginnovatívabb fizetési megoldás, a K&H most még eggyel megtoldja. Adományozási kampányt indít, hogy a járvány során erőn felüli helytállással dolgozó mentők új, innovatív életmentő műszerekkel tudják ellátni a sérülteket. Ha valaki mától augusztus végéig digitálisan fizet mobillal  vagy okoseszközzel, akkor a K&H minden tranzakció után 10 forintot adományoz az Országos Mentőszolgálat javára, összesen akár 50 millió forint értékben.

sok cég innovációval menekül előre

lemaradásban a magyar vállalati szektor a big data területén

A járvány okozta gazdasági válság utáni kilábalásban főszerepet kap az innováció, de ezen a téren felemás kép rajzolódik ki Magyarországon - derül ki a K&H most elindított innovációs indexéből, amely a 300 millió forintot meghaladó éves árbevétellel rendelkező magyar cégek innovációhoz való hozzáállását és terveit mutatja be. A magyar vállalatok a járvány hatására előre menekülnek: tízből négyen jelentek meg új termékkel vagy szolgáltatással az elmúlt 2 évben, amelyek az árbevétel ötödét adták. A magyar cégek 45 százaléka viszont a digitális transzformációt nem tartja fontosnak, tízből hat cég nem hajtott végre digitális fejlesztést az utóbbi két évben. Egyelőre kevesen foglalkoznak nagy mennyiségű adatok feldolgozásával és a mesterséges intelligencia alkalmazásával is.

a finanszírozásban is szerepet fog kapni a fenntarthatóság

a K&H már elkezdte ügyfelei felkészítését a fenntarthatósági normákra

A fenntarthatóság egyre fontosabb téma a gazdasági szereplők számára is. A cégeknek azért is ideje átállni a fenntarthatóbb működésre, hogy a jövőben is akadály nélkül és elérhető áron jussanak finanszírozási forrásokhoz. A K&H üzleti tanácsadóit képzéssel készíti fel arra, hogy segíteni tudják nagyvállalati ügyfeleiket a fenntarthatósági kérdésekben.