hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: végre átlépték a 200 ezer forintos határt a fiatalok

nagyobb jövedelemből menedzselhetik a mindennapjaikat

Rekordszintre emelkedett a második negyedévben a fiatalok személyes jövedelme: a havi nettó összeg átlépte a 200 ezer forintos határt - derül ki a K&H ifjúsági indexből, amely 2012 eleje óta vizsgálja a 19-29 évesek anyagi helyzetét. Egy évvel korábban 190 ezer forintról volt szó, öt és tíz évvel ezelőtt pedig 124 ezer, illetve 74 ezer forintot tett ki a havi bevételük.

így lehet összerakni szinte negyedannyi idő alatt egy teljes épületgépészeti rendszert

élen járnak innovációban a családi építőipari cégek

Mire számíthat a forint?

Egyelőre nem kell átírni a magyar kamatpályát, az alapkamat az év végére várhatóan 6,25 százalékra csökken, és még így is maradhat mozgástere a jegybanknak. A forint jövőre egy lépcsővel gyengébb tartományba kerülhet.

K&H: figyelemre méltó véleményt fogalmaztak meg a diákok a magyar oktatásról

kevesen vannak, akik elismerésre méltónak tartják a színvonalat

Közeledik a felvételik eredményhirdetése, így a leendő gólyák hamarosan saját tapasztalatokat szerezhetnek a magyar felsőoktatás színvonaláról. Addig az aktív dolgozók és a diákok véleményére hallgathatnak, ami a második negyedéves K&H ifjúsági index szerint nem mutat túl jó képet: a diákok mindössze 10 százaléka tartja európai színvonalúnak a képzést. Bár a dolgozó fiataloknál magasabb az arány, a 27 százalékos eredmény így is inkább visszafogottnak mondható. Az oktatásról alkotott véleménnyel ellentétben azonban a 19-29 éves fiatalok összességében optimisták a jövőt illetően, 66 százalékuk szerint az életük a közeljövőben kedvezően változik - sőt, egy rekorderedmény is született a kutatásban.

K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre

a kisebb cégek húzzák le az átlagot

Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti elkötelezettsége – derül ki a K&H fenntarthatósági index 2024 első félévi kutatásából. A cégvezetők csupán az őszinte marketingkommunikációra és az etikus üzleti viselkedésre tudnak most figyelmet fordítani, minden más társadalmi jellegű probléma megoldása egyelőre háttérbe szorult.