hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány

A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon. A kampányban Csingisz vállalta, hogy egy hónapig próbál megélni az átlagnyugdíjból, így saját élményein keresztül mutatta be, milyen kihívásokkal szembesülnek a magyar nyugdíjasok. A kreatív megközelítés célja az volt, hogy felhívja a fiatalok figyelmét a tudatos nyugdíj-előtakarékosság fontosságára – a közönség és a szakma elismerése pedig azt bizonyítja, hogy a téma hiteles, közérthető formában is megszólítható. Olyannyira, hogy a nyugdíjfókuszú influenszerkampányt idén is megrendezte a pénzintézet, ezúttal már úgy, hogy Csingisz mellé több influenszer csatlakozott.

így változhat az agrárium jövője a kihívások tükrében

szakmai párbeszéd zajlott az aszályról és járványokról a K&H agrár klubban

A K&H Bank októberi agrár klub rendezvénye ismét aktuális és jövőbe mutató témákat állított a középpontba, amelyek a mezőgazdaság és az élelmiszeripar szereplőit egyaránt érintik. A résztvevők mélyebb betekintést kaptak a Közös Agrárpolitika (KAP) pályázatainak elbírálásába, az élelmiszer- és építőipar aktuális kihívásaiba, valamint az agrotechnológiai fejlesztések, öntözés és talajhelyreállítás legújabb irányzataiba. Szó esett továbbá az 50 év után újra megjelenő, de sikeresen izolált ragadós száj- és körömfájás vírus elleni védekezésről, állategészségügyi és biobiztonsági kérdésekről is.

értékteremtő innováció: így mutathatják meg a fiatalok, milyen lesz a digitális jövő

A digitális világ villámgyorsan változik, és ami tegnap még újdonság volt, ma már alapelvárásnak számít. Egy ennyire gyorsan változó környezetben az igazi kérdés az, hogyan lehet olyan megoldásokat létrehozni, amelyek nemcsak követik a tempót, hanem hosszú távon is hasznot hoznak. Ez az értékteremtő innováció lényege. Az idei K&H STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) pályázat révén most a fiatalok mutathatják meg, ők hogyan képzelik ezt el az IT világában. A pályázat az egyetemi IT alapképzésben résztvevőket arra hívja, hogy egyedi ötleteikkel vázolják, milyen új lehetőségeket és megoldásokat látnak a témában.

K&H: Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével

A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt. Eddig 5210 szerződés született, összesen 20,5 milliárd forint értékben, az átlagos hitelösszeg 3,9 millió forint. A programot igénylők átlagéletkora mindössze 24 év, ami jól mutatja, hogy a konstrukció elsősorban a pályakezdők pénzügyi önállósodását segíti.

a 3 százalékos lakáshitel a SZÉP kártyák forgalmát is fellendítheti

A szeptember 1-től igényelhető első lakás megszerzését támogató Otthon Start hitelprogram várhatóan jelentősen megemeli majd a SZÉP kártyák forgalmát is. Az év elejétől lakásfelújításra is fordítható juttatási forma eddig is népszerű volt, egyrészt dinamikusan bővült az év során az újonnan regisztrált elfogadóhelyek száma, zömmel felújításhoz lehetőséget adó barkács- és bútoráruházakkal, másrészt akár a 30-50 ezer forintos átlagos kosárméretet is elérte a vásárlások összege. Az új lakáshitel újabb lendületet adhat a lakásfelújítási rohamnak, hiszen a frissen vásárolt lakásokat be is kell rendezni ahhoz, hogy otthonná változzanak.