hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: segítség az önálló élethez a felnőtté válás küszöbén

a K&H az SOS Gyermekfalvak fiataljait támogatja

A K&H támogatásának is köszönhetően nyílhatnak új esélyek az SOS Gyermekfaluban nevelkedett fiatalok előtt. Az együttműködés célja, hogy azok a fiatal felnőttek, akik már elhagyták a gyermekvédelmi rendszert, de még támogatásra szorulnak, saját lábukra állhassanak.

K&H: a munkáshitel hatása már jól látszik, közben másfélszeres emelkedés történt a személyi kölcsönöknél

az új személyi kölcsönök átlagos összege eléri a 2,3 millió forintot

Jelentősen nőtt az újonnan kihelyezett személyi kölcsönök összege a K&H-nál az idén. Az első negyedévben 48 százalékos volt a bővülés az előző év azonos időszakához képest. Ez annak köszönhető, hogy a személyi kölcsönök átlagösszege 53 százalékkal 2,3 millió forintra emelkedett. A teljes magyarországi személyikölcsön-piacon is hasonló mértékű növekedés következett be. Az új személyikölcsön-szerződések összege az első negyedévben meghaladta a 244 milliárd forintot, ami ugyancsak másfélszeres éves bővülésnek felel meg. A K&H-nál az új személyikölcsön-szerződések száma stagnált, elsősorban azért, mert az arra jogosultak a kedvezményesen elérhető munkáshitelt választották.

a hosszútávú kölcsönök növelése helyett a lízingkonstrukciók fenntartásában gondolkodnak a nagyvállalatok

A nagyvállalatok vezetői közt továbbra sem mennek a hosszútávú kölcsönök, amit a hazai, de főleg a nemzetközi gazdasági helyzet hektikus változásai indokolnak. A K&H nagyvállalati növekedési index 2025 első negyedévének kutatási adatai szerint ezek a legkevésbé népszerűek: 5 százalékponttal nőtt azok aránya, akik kevesebb, míg 4 ponttal csökkent azoké, akik több ilyen hitelt terveznek felvenni. A nagyok tehát egyelőre kivárnak vagy maximum rövidebb futamidő mellett invesztálnak fejlesztésekbe. Azok, akik a beruházásaikat hitelből valósítják meg, növekvő arányban gondolkodnak valamilyen lízingkonstrukcióiban. Összességében minden finanszírozási megoldás esetében a változatlan mértékű igénybevételi arány a legjellemzőbb.

K&H: berobbant a bankkártyabúcsúztató megoldás az ATM-eknél

néhány hónap alatt nagyon népszerűek lettek az NFC-s tranzakciók

Fokozatosan nő a fizikai bankkártya nélküli készpénzfelvételek aránya a K&H bankautomatáinál. A januári bevezetés után az első hónapban a tranzakciók 41 százalékánál volt ez a forgatókönyv, februárban már 44, márciusban pedig 48 százalékos eredmény született - vagyis majdnem minden második készpénzfelvételnél az NFC-s megoldást választották az érintettek.

ismét lendületet vett a vállalati innováció - különösen a digitális fejlesztések terén

elsősorban a kis- és közepes vállalatok húzták az indexet

Kétpontos növekedéssel 28 pontra emelkedett a K&H innovációs index értéke 2025 első félévében. A hazai, 300 millió forint feletti árbevétellel rendelkező vállalatok innovációs aktivitását mérő mutató ezzel továbbra is az alacsony kategóriában marad, ugyanakkor az elmúlt időszak visszaesése után az index visszakorrigált - különösen a digitális fejlesztések és a stratégiai tervezés terén, köszönhetően a kis- és közepes cégek innovációs tevékenységének.

A K&H Bank nettó profitja 8 milliárd forintot ért el, miközben 48 milliárd forint bankadó terhelte a 2025 első negyedéves eredményt, a K&H Biztosító pedig 0,8 milliárd forintos nettó profitot regisztrált

  • A K&H Bank adózás utáni eredménye 8 milliárd forint lett, a K&H Biztosító pedig 0,8 milliárd forint nettó eredményt ért el 2025 első negyedévében.
  • A bank hitelállománya 8 százalékkal bővült az előző év azonos időszakához képest, és elérte a 3111 milliárd forintot.
  • Az ügyfelek által elhelyezett betétek volumene is 8 százalékkal bővült, a befektetési alapokban kezelt vagyon pedig 21 százalékkal emelkedett 2025 első negyedévének végére.
  • A K&H állampapír-állománya 62 százalékos éves szintű növekedést követően 1633 milliárd forintot tett ki 2025. március 31-én.
  • A K&H Bank ügyfeleinek száma meghaladta az 1 milliót, ami 4 százalékos éves növekedést jelent. A K&H Banknak mintegy 800 ezer digitálisan aktív ügyfele van.
  • A K&H 2025-ben sorozatban harmadszor nyerte el a „Magyarország legjobb digitális bankja” díjat a neves brit pénzügyi szaklaptól, a Global Banking and Finance Review-tól.

K&H: az egészségügyi ellátást tartják a legfontosabbnak a külföldre utazó magyarok

a digitális ügyintézés a vezető az utazási biztosítás terén is

A külföldre utazó középkorúak túlnyomó többsége köt valamilyen utazási biztosítást, ezen belül a baleset vagy megbetegedés esetén igénybe vehető segítséget tartják a leghasznosabbnak. Az is látszik, hogy az utazók vevők a digitális megoldásokra.

nemcsak bolt, élménytér is nyílt Pécs belvárosában

Üde színfolttal bővült a pécsi belváros kulturális kínálata április 14-től. Megnyitotta kapuit a Kaland Portál Pop-Up képregénybolt és társasjáték műhely a Király utca szívében. A K20 Kirakat programsorozat részeként megvalósuló kezdeményezés a Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata és a Pécsi Városfejlesztési Nonprofit Zrt. közös programja, amely K&H: üzletet ide! Program partnerségével valósult meg. A különleges kollaboráció nemcsak vásárlási lehetőséget kínál, hanem élményalapú, közösségi programokkal is várja a látogatókat egészen júliusig.

klímabajnok lett Magyarország

42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest

Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a klímabajnok országok csoportjába lépett – ezt állapította meg az Energiastratégia Intézet legfrissebb helyzetképe. Magyarország 3,5 százalékkal csökkentette a nettó üvegházhatású gázkibocsátását (ÜHG). A régióban csak Románia és Szlovákia kibocsátáscsökkenése számottevőbb. A K&H Csoport felelős nagyvállalatként nemrég a szén-dioxid elnyeléséhez hosszú távon hozzájáruló erdőt telepített a WWF-fel közös programjában, segítve a biológiai sokszínűség fennmaradását.

K&H: hogyan alakult a gyerekinfláció?

a gyümölcsjoghurt lett a kivétel

Emelkedett a K&H gyerekinflációs kosarában szereplő termékek ára az elmúlt egy évben. A kakaós csigát, narancslevet, gyümölcsjoghurtot, hamburgert, hátizsákot és szemüvegkeretet is tartalmazó kosárért áprilisban 43 588 forintot kellett volna fizetni, több mint 7 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.