hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: elrajtolt az iskola, érdemes a zsebpénzkérdést is rendbe tenni

elektronikus megoldások készpénz helyett

Az iskolakezdéssel együtt érdemes az új tanévre szóló kiadásokat a diákoknak megtervezni, lehetőleg a szülőkkel közösen. Érdemes ösztönözni a gyerekeket arra, hogy a zsebpénzükből megmaradt összeget tegyék félre jövőbeni célokra, készpénz helyett pedig környezetbarát, biztonságosabb elektromos megoldásokat használjanak. Ebben segíthetnek a különféle okoseszközök, azokon keresztül pedig például a Google Pay vagy az Apple Pay applikáció.

nagy volt az érdeklődés a K&H jövő gyógyítói pályázatra

miért választották a jelentkezők a gyermekorvos hivatást?

Miért lesz valakiből gyermekorvos? Mit indít el egy tinédzserben George Clooney alakítása az ismert kórházas sorozatban vagy egy karizmatikus tanár előadása? Miben változik egy házi gyermekorvos szemlélete, amikor szülővé válik? A K&H jövő gyógyítói díj felhívása sok 40 év alatti gyermekorvost megmozgatott: 81 gyógyító pályázott az elismerésre. A jelentkezők beszámoltak pályaválasztási és mindennapos gyógyítói motivációikról is, amelyek olykor meglepőek vagy épp szívmelengetők.  Ami mindannyiukban közös, hogy elhivatottan, odaadóan, a korszerű technológiákat alkalmazva gyógyítják a kicsiket, hogy a jövő generációja egészséges és teljes életet élhessen.

A UnionPay és a magyarországi K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. nagyszabású kártyaelfogadási együttműködési megállapodást írt alá, tovább bővítve az európai hálózatot

A UnionPay a magyarországi K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-vel együttműködve 2023. szeptember 25-én, a K&H Csoport budapesti székházában tartotta a nagyszabású UnionPay kártyaelfogadási megállapodás sikeres elindítását bejelentő aláírási ünnepségét, amelyen részt vett a China UnionPay elnöke, Shao Fujun és Paulovics Ottó, a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója. Az együttműködés a UnionPay kártyaelfogadói hálózatának további bővítését jelenti Magyarországon, hozzáférést teremtve a kártyabirtokosok számára mintegy 25 ezer POS-terminálhoz.

még nem központi kérdés a fenntarthatóság a családi cégeknél

Két évük van a minimum 250 főt foglalkoztató cégeknek arra, hogy beépítsék üzleti folyamataikba az ESG szempontokat. A K&H családi vállalatok fenntarthatósági indexe szerint ez egyelőre nagy kihívás a cégeknek, mivel alig 10 százalékuk rendelkezik erre vonatkozó stratégiával. Hasonlóan alacsony arányban vannak azok a cégek, ahol a tevékenységük minden területén figyelnek a fenntarthatóságra. A pénzintézet ezért a K&H családi vállalatok kiválósági díjjal idén immár 8. alkalommal ismerte el azokat a hazai cégeket, akik már elindultak ezen az úton és egyre tudatosabban jelenik meg a fenntarthatóság az üzletmenetükben. Emellett díjazták a hosszú távú stratégia, generációváltás, és innováció terén is a példamutatást.

K&H: zöld védjegyet szerzett a Bank

a karbonlábnyom bekerül a marketing-kommunikáció „szentnégyesébe”

Zöld védjegyet kapott a K&H közösen három reklámszakmai szervezettől. A Green Pledge védjegy tanúsítja, hogy a pénzintézet legjobb gyakorlatai megfelelnek a reklámszakma fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi szemléletváltozást előtérbe helyező elveinek, mert kiemelt figyelmet fordítanak a környezetvédelemre, továbbá a green-washing (megtévesztő zöld állítások) elkerülésére.