hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

K&H: pénzkidobás vagy megoldás az albérlet?

a fiatalok fele szerint jó befektetés az ingatlan

A fiatalok 26 százaléka él jelenleg is bérelt lakásban, 30 százalékuk már kipróbálta, 44 százalékuknak azonban sosem volt albérlete - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A többség – a megkérdezettek 63 százaléka - gyakorlatilag pénzkidobásnak tartja a lakásbérlést és mihamarabb saját otthonba menne. Mindössze 11 százalékuk tudja elképzelni az egész életét egy bérelt lakásban. 

Megkezdődött a visszaszámlálás a tokiói paralimpiára

Kihirdették a K&H mozdulj! paralimpiai kártyaprogram idei nyerteseit

A hagyományokhoz híven idén is az év végén hirdették ki a K&H mozdulj! paralimpiai kártyaprogram nyerteseit. A díjazottak – Ekler Luca világbajnok atléta, Kiss Péter Pál világbajnok kajak-kenus és Varjasné Dr. Kovács Edit úszóedző – 1-1 millió forintos ösztöndíj támogatásban részesülnek. A díj nemcsak eddigi elhivatott, eltökélt munkájuk és kiváló teljesítményük elismerése, de eredményesebbé teheti a sportolók felkészülését a jövő évi tokiói paralimpiára is.

K&H: családi ház, panel, társasház – így választanának a magyarok

A következő években a 30-59 éves magyarok 37 százaléka tervez ingatlant vásárolni.
A megkérdezettek több mint fele családi házba menne, a második helyen pedig a panellakások és a társasházi lakások állnak holtversenyben – derült ki a K&H biztos jövő felméréséből. Az érintettek 7 százaléka egy éven belül letudná a vásárlást, 30 százalékuk azonban csak később vágna bele, jellemzően az önerő hiánya és a lakások magas ára miatt.

díjat kapott KáPé, az animált vlogger

Sándor Imre PR-díjat nyert a K&H pénzügyi oktatási platformja

A Magyar PR Szövetség kihirdette az idei Sándor Imre PR-díj győzteseit. A K&H Csoport pénzügyi edukációs programja, a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő arculatának és tartalmának megújítása során született vigyázz#KáPé vlog és applikáció is díjat nyert. A bevezető kommunikációs kampányt az LWp Kommunikáció végezte.

hogyan legyünk tudatos vásárlók az ünnepekkor?

Sokan már a Black Friday őrült akcióival megkezdik a karácsonyi bevásárlást, remélve, hogy a kedvezményesen beszerzett ajándékok csökkentik az ünnepekkel járó anyagi terhet. A karácsonyi fények káprázatában és a reklámok tömkelegében nem olyan egyszerű felmérni valós igényeinket, mint gondoljuk. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő célja, hogy a gyerekeknek alternatívát nyújtson társadalmunk fogyasztói mintáira és felhívja az figyelmet a túlfogyasztás veszélyeire. A túlfogyasztás és az ezzel együtt járó túlköltekezés ellen csakis tudatossággal lehet védekezni - a vetélkedő szervezői összegyűjtöttek néhány tippet: hogyan legyünk tudatosak az ünnepekkor is.