hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

A K&H Bank 2020 első félévében 7,1 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el
A várható jövőbeni hitelezési veszteséghez kapcsolódó magas kockázati költség ellenére a Bank mindkét negyedévben pozitív eredményről számolt be

A K&H Biztosító nettó eredménye 2020 első felében 5,5 milliárd forint volt

2020 első félévét a K&H Bank 7,1 milliárd forintos adózás utáni nyereséggel zárta, amely a Covid-19 járványhoz kapcsolódó, 22,6 milliárd forint összegű negatív rendkívüli tételeket is tartalmaz. A magas kockázati költség  ellenére a Bank mindkét negyedévben pozitív nettó eredményről számolt be (2020 I. negyedév: 6,5 milliárd forint, II. negyedév: 0,6 milliárd forint). Éves összehasonlításban a K&H Bank egyszeri tételek nélküli nyeresége 12%-kal növekedett. 2020 első félévében a K&H Biztosító 5,5 milliárd forintos adózás utáni eredményt ért el. Az év első hat hónapjában a K&H összesen 293 milliárd forint hitelt helyezett ki. A K&H a Covid-19 világjárvány idején is folytatja digitális átalakítását és beruházásait. A K&H a magyar piacon elsőként kínál teljesen digitális, automatizált lakás-, utas- és kötelező gépjármű felelősségbiztosítást banki mobilalkalmazásban.

K&H: óvatosabban fordulnak az új tanévre a fiatalok

kevesebbet költöttek bankkártyával

A diákok 51 százaléka szerint az oktatás hagyományos keretek között az igazi, ugyanakkor 24 százalékuk működőképesnek tartja az online tanítást is - derül ki a K&H ifjúsági indexéből.  A bank összefoglalója szerint a járvány átalakította a diákok mindennapjait, így a bankolási szokásaikat is. A bankszámlával rendelkező fiatalok közel 93 százaléka használja a bankkártyáját, ami növekedést jelent a korábbi adatokhoz képest, ebben szerepet játszhatott, hogy a járvány miatt sokan inkább a kártyát választották a készpénz helyett. A fiatalok az idén havonta átlagosan 9-15 alkalommal vásároltak kártyával - derül ki a fiatalok bankolási szokásait az iskolakezdés apropóján bemutató összeállításából.

a munkavállalókkal való törődés az új irány a társadalmi felelősségvállalásban

szeptember 18-ig lehet jelentkezni a K&H családi vállalatok kiválósági díjra

A koronavírus-járvány következtében még nagyobb szerepet kaphat a társadalmi felelősségvállalás a jövőben, ugyanis a Planet Fantastics’ Network áprilisban végzett kutatása alapján a hazai lakosság 95 százaléka elvárja a vállalatoktól, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak erre a területre. A válság után új irányok lehetnek meghatározóak, amelyben fontos szerepet játszik a munkavállalókkal való törődés is. A családi vállalkozások ebben élen járnak, elkötelezettek kollégáik iránt, és arra törekednek, hogy megtartsák őket a nehéz gazdasági helyzet ellenére is. A K&H családi vállalatok kiválósági díj idén a járvány ideje alatt a társadalomért, közösségekért tett példamutató megoldásokat is keresi, a pályázatokat szeptember 18-ig lehet benyújtani.

így tehetjük vírusmentessé a tanévkezdést

Bár a legtöbb iskola újra megnyitja kapuit a virtuális tér helyett, ez a tanévkezdés most még is más lesz, mint eddig.  Annak érdekében, hogy a gyerekek biztonságosan az osztályteremben tanulhassanak és találkozhassanak egymással, sok dolgot újra kell gondolni a diákok egészsége érdekében: az utazást, a közös tanulást, az étkezéseket és a tanórák utáni szabadidős programokat is – a K&H gyógyvarázs program mutatja, hogyan.

a magyar infláció csatája a forinttal - hol tart a mérkőzés?

Méretes gyengülésen van túl a forint, az euró ugyanis két hét alatt 10 forinttal 355 forintra drágult. A következő időszakban pedig a mostani kilátások szerint további 1-3 százalékos gyengüléssel lehet számolni. Ugyanakkor a koronavírus-járványból adódó bizonytalan helyzet miatt könnyen lehetnek hullámzások - derül ki a K&H-csoporthoz tartozó KBC Asset Management legfrissebb elemzéséből. A valószínűsíthető forintgyengülés miatt a megtakarításoknál érdemes a devizák felé nyitni.