hírek és hivatalos közzétételek

nem található sajtóhír

a fiatalok többsége maga állja a játékszámlát

22 ezerért vesznek játékszoftvert

A fiatalok döntő része – 84 százaléka - játszik valamilyen kütyün, a legnépszerűbbek az okostelefonos és tabletes játékok – derült ki a K&H ifjúsági indexéből. A 14-29 éves korosztály tagjainak kétharmada már költött ilyen jellegű időtöltésre. Komplett gépet 106-129 ezer forintért vettek, játékszoftvert pedig 22 ezer forintért. Többségük azt mondta, saját maga fizette ezeket a kiadásokat.

érdemes óvatosnak maradni, hiába van tömeg a vevők oldalán

Bár a koronavírus-járvány mély recessziót eredményez, mégis úgy tűnik az elmúlt hetek alapján, hogy ezt mellékes tényezőnek tekintik a piaci szereplők. A márciusi zuhanások eredményeként az amerikai S&P 500 és a frankfurti DAX részvényindex 30-40 százalékot esett, azóta pedig a veszteség felét ledolgozták. A következő hetekben, hónapokban érkező makroadatok, vállalati eredmények még okozhatnak turbulenciát a piacokon – derül ki Kovács Mátyás, a K&H Alapkezelő szenior portfóliómenedzserének piaci kommentárjából. A szakember szerint mindenképpen indokolt az óvatosság, mert a járványhatás még nem múlt el.

ezek kellenek ahhoz, hogy ne tűnjön el még több cég

3 válságkezelési tanács a K&H családi vállalatok kiválósági díj nyertesétől

A hazai cégvilág Achilles-ínja a hosszú távra tervezés. Az újonnan alapított vállalkozások ötöde ugyanis egy év, minden második cég pedig három év után megszűnik. Előrejelzések szerint a koronavírus-járvány nagysága és vége rendkívül bizonytalan, hazai szinten akár 5-7 százalékos GDP visszaesést is eredményezhet, ami a cégek várható életkorát még tovább csökkentheti. A 25 éves, K&H családi vállalatok kiválósági díjjal elismert Abrazív Mérnöki Iroda és Gépgyártó Kft. szerint azonban folyamatos fejlesztéssel, a munkavállalók megbecsülésével és a következő generáció felkészítésével jó eséllyel megalapozható a cég biztos jövője még a válság idején is.

a vírusjárvány miatt magas a félelemérzetünk

adományozási programot indított a K&H a járványkórházakért

Nemcsak a vírusjárvány terjedésének megelőzésében, de annak kezelésében is nagy szerepe lehet most a pénzügyi tudatosságnak. A K&H ugyanis május 1-jétől támogatási programot indít, amelyben az online banki tranzakciók és bankkártyás fizetések után akár 50 millió forint értékben támogatja majd a járványkórházakat. Az egyhónapos kampány emellett abban is segíthet, hogy a vírusjárvány okozta aggodalom enyhülni tudjon az ügyfelekkel közös adományozás által.

mennyire kell az autó? – így közlekedik Magyarország, ha nincs járvány

A magyarok 72 százaléka autózik rendszeresen, a kerékpárral hetente több alkalommal közlekedők aránya 23 százalékos, ami többéves távlatban visszaesést jelent – derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. A legtöbben Budapesten használják a helyi tömegközlekedést, és főként a felsőfokú végzettségűek közlekednek így. A gépkocsi-megosztás illetve közösségi autózás viszont nem örvendenek nagy népszerűségnek: a megkérdezettek 89 százaléka szinte soha nem vett igénybe ilyenen szolgáltatásokat.