díjak

2015 2015

Arany Prizma díj

Arany Prizma díjjal jutalmazta a zsűri a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedőt a Prizma Kreatív PR Díj 2015 versenyen Projektek/CSR megoldások kategóriában
A vetélkedőt hat évvel ezelőtt azzal a céllal hívta életre a K&H Csoport, hogy a gyerekek minél fiatalabb korban, játékos formában megismerjék az alapvető pénzügyi fogalmakat, hisz gazdasági és társadalmi szempontból is elengedhetetlen, hogy a felnövekvő generáció felnőttként pénzügyileg tudatos döntéseket hozzon. Tavaly a leghátrányosabb helyzetű térségek támogatása érdekében a program pedagógus továbbképzéssel is kiegészült, mely keretében ezen régiók tanárai személyesen vehettek részt pénzügyi oktatásokon. K&H Csoport célja, hogy dinamikus működése során úgy hozzon okos döntéseket, hogy közben a jelen és a jövő társadalma számára felelősségteljesen biztosítsa a teljes élet megvalósítását.

Ozone Zöld-díj
Ozone Zöld-díj
Az Ozone Zöld-díjnagyvállalati kategória első helyét kapta a fiatalok oktatását középpontba helyező „K&H a fenntartható agráriumért" ösztöndíjpályázat. Az agrár felsőoktatás mester és PhD képzésben részt vevő hallgatói számára idén először kiírt, és a fenntartható agrárium fejlődését támogató program aktualitását és széles közönséget megmozgató hatását értékelte a gödöllői Szent István Egyetem Klímatanácsa.
Társadalmi Befektetések Díj 2015.

Magyar Adományozói Fórum (MAF) Társadalmi Befektetések Díj 2015.
A K&H Csoport idén a MAF Társadalmi Befektetések Díj 2015. évi pályázatán a Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program Kategóriában III. helyezést ért el a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedővel.
A MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatának célja, hogy a hosszú távú társadalmi-gazdasági fenntarthatóságot is szolgáló stratégiai megoldásokat, példaértékű támogatói tevékenységeket széles körben ismertté tegye. Emellett felhívja a figyelmet az üzleti szektor proaktív társadalmi szerepvállalásának és a szektorok együttműködéseinek előnyeire és elért eredményeire.
A K&H Csoport közösségi szerepvállalási programjában évek óta elkötelezett a fiatalok pénzügyi oktatása mellett. Ahhoz, hogy a felnövő generáció okos, tudatos döntéseket hozzon az anyagiakról, minél fiatalabb korban, életkoruknak megfelelően kell képezni őket. Ehhez kívánunk a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedővel hozzájárulni. A program során az egész tanévet lefedő, játékos feladatötleteket biztosítunk ingyenesen a pedagógusoknak, a diákok pedig a vetélkedőn mérhetik le tudásukat.

MAF Felelős Támogató Védjegy

MAF Felelős Támogató Védjegy
A K&H Csoport 2013-ban az elsők között kapta meg a MAF Felelős Támogató Védjegyét is, amelyet idén sikeresen megújított a cégcsoport.

CSR Best Practice

CSR Best Practice "Példaértékű CSR gyakorlat 2015” díj
A Magyar PR Szövetség "Példaértékű CSR gyakorlat 2015” elismerésben részesítette a K&H Csoportot, a K&H hátrányos helyzetűekért programjáért.
A K&H Csoport az  elismerést a felelős működés elvét és a napi működésben látható etikus viselkedést előtérbe helyező munkavégzésért, a társadalmilag érzékeny, fenntarthatóságra törekvő szemléletért kapta

Családbarát Vállalat 2015

Családbarát Vállalat 2015 díjat nyert a K&H
Nagyvállalati kategóriában a K&H lett az első helyezett a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom Családbarát Vállalat 2015 pályázatán. A Bank családbarát munkakörülményeket biztosító törekvéseit ezzel már egymás után a 2. évben ismerte el a szervezet.
A Kopp Mária professzor asszony által életre hívatott Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom célja, hogy elősegítse a kívánt és tervezett gyermekek megszületését. A gyermekvállalás szempontjából pedig meghatározó fontosságú a munkahelyek hozzáállása, a családbarát szemlélet kialakítása, a lehetőség a munka és a magánélet egyensúlyának megteremtésére. Ennek jegyében a szervezet immár hetedik alkalommal hirdette meg Családbarát Vállalat pályázatát, amelynek fő célja a jó gyakorlatok kiemelése, elismerése és bemutatása.
A K&H családbarát gondolkodásmódjának, vállalati kultúrájának és ezek gyakorlatba való átültetésének köszönhetően első helyezett lett a Családbarát Vállalat 2015 Díj nagyvállalati kategóriájában. A családbarát intézkedéseiről és gyakorlatairól készített videófilmmel, pedig második helyezést ért el a videó különdíj kategóriában.

2014 2014

Családbarát vállalat

Családbarát vállalat
A Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom Családbarát Vállalat 2014 Különdíját kapta meg a K&H nagyvállalati kategóriában. Az indoklás szerint a Bank kiemelkedően sokat tett a családbarát munkakörülményekért. A K&H számos családbarát intézkedése közül a legfontosabbak a juttatáspolitika elemei – mint például a szüléskor adott egyösszegű támogatás, a széleskörű szociális támogatási rendszer, vagy a cafeteria rendszer számos eleme, a kötetlen munkaidő lehetősége, vagy a kismamák visszatérését segítő K&H Welcome Back program. Az intézkedések sorából kiemelkedő a központi székház épületében működő gyermekbarát munkahelyi szoba, amely lehetővé teszi a munkavégzést azon munkatársak számára is, akik nem tudják máshogy megoldani gyermekeik felügyeletét.

CSR Best Practic

CSR Best Practic
Nívós elismerésben részesült a K&H Csoport társadalmi-felelősségvállalási tevékenysége: a bank egyike annak a 6 vállalatnak, amelyek elnyerték a Magyar PR Szövetség CSR Best Practice 2014 kitüntetést. A hivatalost indoklás szerint a K&H Csoport felelős gondolkodása kiemelkedő a hazai vállalatok tekintetében, hiszen hasznosítható, jó gyakorlatokat alkalmaz, amelyek közül az egyik legfigyelemreméltóbb és az egész társadalmat megmozgató a K&H gyógyvarázs program.

MasterCard – az év bankára 2014
MasterCard – az év bankára 2014
A MasterCard 2014-ben immár kilencedik alkalommal hirdette meg „Az év bankja” versenyt. A Magyarországon jelen lévő pénzintézetek vezetői titkos szavazással döntötték el, kinek ítéljék oda a „MasterCard – az év bankára 2014” elismerést. A szavazás eredményeként „Az év bankára 2014” címet a K&H Bank vezérigazgatója, Hendrik Scheerlinck kapta. Hendrik Scheerlinck a második alkalommal nyerte el a „MasterCard – az év bankára” címet. 
Az év bankja Magyarországon
Az év bankja Magyarországon
A „The Financial Times” által kiadott „The Banker” nemzetközi szakmai banki és pénzügyi magazin idén immár negyedik alkalommal ítélte a K&H-nak „Az év bankja Magyarországon” elismerést. „Az év bankja” díjjal minden évben a világ közel 150 legkiválóbb pénzügyi intézményét tüntetik ki. Az értékelés során a „The Banker” szakértői a pénzügyi eredmények, a növekedési arányok és a teljesítménymutatók mellett vizsgálják a bankok helyi gazdaságban betöltött szerepét, az általuk alkalmazott innovatív, új vagy költséghatékony technológiákat is.
Családbarát munkahely
Családbarát munkahely
Állami elismerést kapott a K&H Bank a Kormány által meghirdetett Családbarát Munkahely pályázaton. A munka és magánélet összeegyeztetését segítő vállalatoknak járó Családbarát Munkahely 2014. címet a K&H az eddig megvalósított intézkedéseinek köszönhetően kapta meg.
Magyarország legjobb bankja
Magyarország legjobb bankja
A K&H egymás utáni második alkalommal kapta meg az Euromoney Kiválósági Díj „Magyarország legjobb bankja” elismerést az Euromoney nemzetközi pénzügyi folyóirattól. Az elismerést azok kapják meg az egyes régiókban, országokban, akiket méretük, tevékenységi körük, nyereségességük, növekedésük és a versenytársakkal összehasonlított teljesítményük alapján a leginkább méltónak tartanak rá. A döntés során figyelembe veszik a piaci viszonyokhoz és az ügyfelek igényeihez való igazodást is.
Superbrands
Superbrands
Magyarországon 2004-ben indult a Superbrands program, amely elismerés azon márkákat díjazza, amik kiemelkedő sikereket értek el, illetve biztosítják e kivételes eredmények fenntartását. A Superbrands elismerést a K&H Bank 2014-ben immár negyedik alkalommal nyerte el, 2005-ben a K&H Bank, 2007-ben a K&H Csoport, 2013-ban pedig a K&H Bank kkv és vállalati banki területei tudhatták magukénak a kiváló minősítést.
European Business Awards - Nemzeti Bajnok
European Business Awards - Nemzeti Bajnok
A European Business Awards „Ügyfélközpontúság” kategóriájának magyar nyertese lett a K&H Csoport. A megmérettetésen Európa 33 országának 24 000 vállalata vett részt. A K&H az elismerést ügyfélközpontú stratégiájával, ügyfelei számára nyújtott pénzügyi termékeivel és szakmai szolgáltatásaival nyerte el.
Golden World Award
Golden World Award
A 80 országban jelenlévő Nemzetközi PR Szövetség 2014-es Golden World Award versenyén egyedüli magyarként nyert díjat a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programja. A pályázatra összesen 415 nevezés érkezett a világ minden tájáról, az egészségügyi kategóriában 9 program került short listre, amelyek közül a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programot díjazták.
Sándor Imre PR fődíj

Sándor Imre PR fődíj
A Magyar Public Relations Szövetség által meghirdetett pályázaton, kommunikációs kampány kategóriában Sándor Imre PR fődíjat nyert a K&H Csoport a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! általános iskolásoknak szervezett pénzügyi vetélkedővel. Az idén harmadik alkalommal meghirdetett pályázat  díjával a legjobb ügynökségi és vállalati hírnévmenedzsment munkákat és kampányokat ismerik el. A szakmai zsűri hét szempont szerint értékelte a pályázatokat, melyek közül kiemelt figyelmet fordított minden esetben a választott stratégiára, annak gyakorlati megvalósítására és a kommunikációs eszközök használatára, minőségére.

3 jó cselekedet
3 jó cselekedet
A 3 Jó Cselekedet című pályázatra vállalatok, sajtóorgánumok, civil szervezetek valamint magánszemélyek nyújthatták be pályázatukat, részletesen kifejtve 3 olyan jótettüket, amelyekkel a társadalom tagjait segítették 2014-ben. 

A vállalatok számára kiírt 5 kategóriából a K&H Csoport három jó cselekedete közül kettő is előkelő helyezéseket ért el, három különböző kategóriában. A K&H gyógyvarázs mesedoktorok programot a zsűri a legemberibb jócselekedet 2. helyezésével, valamint a legmeghatóbb jócselekedet kategória 3. helyével díjazta. A legkreatívabb jócselekedet kategória 3. helyezését pedig a látássérültek triatlonversenye érte el, amely során K&H-s dolgozók futottak, úsztak és kerékpároztak együtt látássérült sportolókkal

A vállalatok számára kiírt 5 kategóriából a K&H Csoport három jó cselekedete közül kettő is előkelő helyezéseket ért el, három különböző kategóriában. A K&H gyógyvarázs mesedoktorok programot a zsűri a legemberibb jócselekedet 2. helyezésével, valamint a legmeghatóbb jócselekedet kategória 3. helyével díjazta. A legkreatívabb jócselekedet kategória 3. helyezését pedig a látássérültek triatlonversenye érte el, amely során K&H-s dolgozók futottak, úsztak és kerékpároztak együtt látássérült sportolókkal.

2013 2013

Euromoney Kiválósági Díj 2013

Euromoney Kiválósági Díj 2013 – Magyarország legjobb bankja
Az Euromoney tekintélyes nemzetközi pénzügyi folyóirat 1992 óta rendszeresen, értékeli a különböző régiók, országok pénzügyi piaci szereplőit, és a kimagasló teljesítményt az év legjobbja díjjal ismeri el. 2013 -ban is több száz bank vett részt a nemzetközi megmérettetésen, amelyen a K&H-t választották Magyarország legjobb bankjának.

The Banker magazin

The Banker magazin - Az év bankja Magyarországon
A The Banker nemzetközi szakmai magazin 2008 és 2011 után idén immár harmadszorra ítélte a K&H-nak az „Év bankja Magyarországon” címet. A díjat világszerte minden évben közel 150 kiválasztott pénzügyi intézménynek ítélik oda, egy részletes kérdőív kitöltése alapján, amelyben a The Banker szakértői értékelik a pénzügyi eredményeket, a növekedési arányokat és a teljesítménymutatókat.

Év Biztosítója

Év Biztosítója
A biztositas.hu portal által meghirdetett versenyen a lakossági vagyonbiztosítással foglalkozó társaságok szálltak versenybe az ügyfelek online szavazataiért. A versenyből 25 000 értékelés alapján a K&H Biztosító került ki győztesen, így kiérdemelte az Év Biztosítója megtisztelő címet.

Business Superbrands

Business Superbrands
A hat éve működő Business Superbrands program a magyarországi üzleti élet azon cégeit, márkáit díjazza, amelyek más vállalkozások, szervezetek számára nyújtanak kiemelkedő szolgáltatásokat. A 2012-es év után, amikor a Biztosító elnyerte az Év Fogyasztóbarát Biztosítója kitüntető címet, 2013-ban is elismerte a zsűri a K&H Biztosító fogyasztóbarát törekvéseit, a második helyezés elérésével, amivel a közérthető és átlátható ügyfél-tájékoztatást, a felhasználóbarát online felületeket és ügyfélszolgálati csatornák létrehozását, valamint ezek folyamatos fejlesztését díjazta.

LEED® minősítés arany fokozat

LEED® minősítés arany fokozat
Elsőként az új székház K épülete nyerte el a LEED® minősítést, amely így az első arany LEED® fokozatú irodaház címével büszkélkedhet Magyarországon. Az év során a H épület is megszerezte a minősítést, így a teljes székház olyan arany fokozatú irodaház, amely a helyszínválasztástól a teljes kivitelezésen át a berendezésig az előírt környezettudatossági és fenntarthatósági kritériumok alapján kialakított nemzetközi rendszer szabályainak megfelelően épült.

ALUTA nívódíj

ALUTA nívódíj
A K&H Csoport székháza elnyerte az Alumínium Ablak és Homlokzat Egyesület (ALUTA) nívódíját, amellyel azokat az építészeti alkotásokat ismerik el, amelyek az alumínium-üveg homlokzatépítésben korszerű, kreatív, a műszaki-technológiai kialakításban újszerű, racionális és minősített szerkezetek alkalmazásával születtek.

Építőipari Nívódíj

Építőipari Nívódíj
A K&H példaértékűen megtervezett és kivitelezett irodaházi együttese a Millennium Városközpont egyik meghatározó eleme lett. Ezt ismerte el a magyar építészszakma, amikor az irodaépületek kategóriában Építőipari Nívódíjat adományozott mindkét (K és H) épületnek.

Dobogós helyezés az Év Irodaháza, és az Év Irodája versenyen

Dobogós helyezés az Év Irodaháza, és az Év Irodája versenyen
Az iroda.hu szakportál harmadszor kiírt Év irodája versenyén a K&H székháza több kategóriában is előkelő helyezést ért el. A K&H Csoport székháza az Év Irodaháza 2012 Közönségdíj kategóriájában a 2. helyezést, az Év irodája 2012 Különdíj kategóriában pedig a 3. helyezést nyerte el. Az Év irodája 2012 Különdíj kategóriában a 3. helyezést nyerte el a székház.

Sokszínű és Családbarát szervezetek TOP 10

Sokszínű és Családbarát szervezetek TOP 10
Az mtd Tanácsadó Közösség 2013-ban immár harmadik alkalommal indította el benchmark kutatását, amelyben azt vizsgálta, hol tart ma Magyarország a sokszínű, befogadó és családbarát munkahelyek kialakítása, és a konkrét esélyegyenlőségi intézkedések, jövőbeli tervek tekintetében. A kutatás alapján állt össze az a lista, amelynek első 10 helyezettje – köztük a K&H Csoport is – megkapta a „Sokszínű és Családbarát TOP 10” szervezet elismerést.

Mintaértékű CSR projekt

Mintaértékű CSR projekt
A Magyar Public Relations Szövetség „CSR Best Practice 2012” pályázatán a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedője nyerte a Mintaértékű CSR projekt kategória díját. A zsűri azzal indokolta döntését, hogy a vetélkedővel a bank hozzájárult a társadalmilag felelős üzleti magatartás magyarországi elterjedéséhez.

Arany LolliPOP

Arany LolliPOP
Viszik a nappalit című vírusvideónkkal elnyertük a kommunikációs és reklámszakma egyik legnagyobb magyarországi kitüntetést, az Arany LolliPOP díjat. A Széll Kálmán téren játszódó kisfilmet a YouTube-on november végéig több mint 630 ezren néztek meg.

Bronz EFFIE

Bronz EFFIE
2013-ban a K&H Csoport bronz EFFIE reklámhatékonysági díjat kapott olimpiai betét reklámkampánya elismeréseként a pénzügyi szolgáltatások kategóriában.

2012 2012

az év bankára 2012

az év bankára 2012
A „MasterCard – Az év bankja” program a Magyarországon működő kereskedelmi bankok versenye. 2012-ben Hendrik Scheerlinck, a K&H Bank vezérigazgatója kapta “Az év bankára 2012” megtisztelő címet.

az „Év projektje”

az „Év projektje”
Az ingatlanszektor kiemelkedő teljesítményeit elismerő REsource Property Award díjátadón, 2012-ben a K&H új székháza nyerte el az „Év Projektje” kategória díját

Mentor Oscar 2012

Mentor Oscar 2012
A mentorálás és coaching területén kiemelkedő személyeket és vállalatokat díjazó Mentor Oscar kitüntetést kapott 2012-ben a K&H Bank.

Arany LolliPOP

Arany LolliPOP
A K&H Csoport és az Extreme Rendezvényügynökség az események kategóriában, az ügyfélpartik, dolgozói rendezvények, csapatépítés alkategóriában nyerte el a Kreatív Csoport LolliPOP díjának első helyezést a K&H székházavató ünnepségével

Az Év fogyasztóbarát biztosítója

Az Év fogyasztóbarát biztosítója
A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete, a Magyar Biztosítók Szövetsége, a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete és a Tetszett Magyar Fogyasztóvédelmi Elégedettségi Monitor Kft.  2011-ben alapította díját a fogyasztóbarát pénzügyi szervezetek elismerésére, és ügyfelek érdekeit szem előtt tartó fejlesztések ösztönzésére. A független zsűri döntése alapján 2012-ben a K&H Biztosító lett az Év Fogyasztóbarát Biztosítója.