nyisd meg elejétől a végéig mobilon és használd azonnal K&H bankszámládat!
nyisd meg elejétől a végéig mobilon és használd azonnal K&H bankszámládat!
- sosem érsz oda a bankba nyitvatartási időben?
- digitalizált bankkártyád azonnal rendelkezésedre áll
- az első 3 hónapban csomagdíjmentes
- 5000 Ft azonnali jóváírással

mindent mobilon

azonnal használható

személyre szabott ajánlat
nézd meg videónkat!
számlacsomagok felnőtteknek
-
havi csomagdíj kedvezmény nélkül
-
ingyenes csomagdíj igénybe vehető
-
kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből*
-
eseti belföldi átutalás K&H ebankon, vagy mobilbankon,
valamint csoportos beszedési megbízás díjkedvezménnyel*
-
K&H kényelmi plusz számlacsomag
-
1 724 forint
-
Igen
-
havonta az első 5 darab 0 forint
-
havonta az első 5 darab 0 forint
*A Bank a Tranzakciós költséget a kedvezménnyel érintett tranzakciók esetén is felszámítja.
számlacsomagok fiataloknak
-
havi csomagdíj kedvezmény nélkül
-
kedvezményes bankkártya
-
kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből*
-
eseti belföldi átutalás K&H ebankon, vagy mobilbankon,
valamint csoportos beszedési megbízás díjkedvezménnyel*
-
K&H ifjúsági számlacsomag 18-26 éves diákoknak
-
0 Forint
-
dombornyomott Mastercard bankkártya
-
havonta első 2 db 0 forint
-
havonta első 2 db 0 forint
*A Bank a Tranzakciós költséget a kedvezménnyel érintett tranzakciók esetén is felszámítja.
számlanyitás lépésről-lépésre
-
1. töltsd le mobiltelefonodra a K&H számlanyitás alkalmazást
Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatást [K&H Számlanyitás alkalmazást] készüléktől függően könnyedén letöltheted az App Store, vagy a Google Play áruházakból.
-
2. add meg elérhetőségeidet
A számlanyitáshoz szükségünk lesz néhány fontos kapcsolati adatodra, többek között a teljes nevedre, telefonszámodra és az e-mail címedre.
-
3. fotózd le okmányaidat, és készíts egy szelfit
Mindössze személyidre vagy útleveledre, és a lakcímkártyádra van szükség – tipp: NFC beolvasás esetén korlátozások nélkül nyithatsz bankszámlát (ez 2016 után kiadott személyi igazolvánnyal vagy magyar útlevéllel és NFC képes telefonnal lehetséges).
-
4. ellenőrizd adataidat
Az okmányaidon szereplő adatokat NFC technológiával vagy fényképfelismeréssel olvassuk be. Ellenőrizd a beolvasott adatokat, hogy azok pontosan megegyezzenek az okmányaidon szereplőkkel.
-
5. nyilatkozatok megadása
Többek között nyilatkoznod kell a marketingcélú megkeresésekről és adatfelhasználásról – erre azon kívül, hogy megfeleljünk jogszabályi kötelezettségeinknek, azért van szükség, hogy a számodra legfontosabb üzeneteket juttathassuk el hozzád.
-
6. e-PIN kód létrehozása a digitális ügyintézéshez
Digitális megoldásaink, így az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H mobilbank] aktiválásához is e-PIN-kódra lesz szükséged. Ezzel azonosíthatod magad a telefonos banki szolgálatás [K&H TeleCenter] hívásakor is.
-
7. keretmegállapodás aláírása
Ezzel a Keretmegállapodással válsz ügyfelünkké, ezután tudod megnyitni bankszámládat. A Keretmegállapodást és a többi számlanyitáshoz kapcsolódó dokumentumot később is könnyedén elérheted saját K&H elektronikus postaládádban. (www.kh.hu/epostalada)
-
8. ügyfélismereti kérdőív kitöltése és a bankszámlaszerződés aláírása
Számlanyitáskor a pénzmosás-megelőzési jogszabályok miatt szükséges kitölteni az ügyfélismereti kérdőívet. Ezután e-PIN-kódod megadásával aláírhatod bankszámla- és bankkártya szerződésed, a számlád pedig azonnal használható.
-
9. töltsd le a K&H mobilbankot
Új bankkártyádat számlanyitás után azonnal digitalizálhatod a mobilbankban, így egyből fizethetsz is vele. Fontos: a fizikai kártyád csak később, a megérkezését követően aktiváld az alkalmazásban.
-
10. 5000 Ft azonnali jóváírással
Próbáld ki digitalizált kártyádat, 5000 Ft azonnal rendelkezésedre áll.
nyiss számlát könnyedén
legfőbb előzetes tudnivalók
mit kell tudnom, mielőtt hozzákezdek az online bankszámlanyitáshoz?
Az online számlanyitás épp olyan biztonságos, mint a megszokott bankfióki folyamataink. Az okmányokról nem csak fénykép készül, a folyamatban a valódiságukat is ellenőrizzük a biztonsági elemek segítségével. A szelfin kívül mozgóképpel ellenőrizzük, hogy senki nem él vissza személyazonosságoddal, a nyilatkozatokat és szerződéseket pedig pont ugyanúgy a rendelkezésedre bocsátjuk, mint a bankfióki számlanyitás esetén.
Amennyiben rendelkezel NFC-s telefonnal és 2016. január 1-je után kibocsájtott személyi igazolvánnyal, vagy érvényes magyar útlevéllel NFC azonosítással (azaz mobiltelefonhoz érintéssel) a lehető legpontosabban beolvassuk és ellenőrizzük is a szükséges adatokat. Ilyen módon korlátozások nélküli online bankszámlacsomagot tudsz nyitni. Ha pedig nem NFC-s a készüléked, vagy a személyi igazolványod, akkor se csüggedj: a biztonsági okokból alkalmazandó korlátozásokat a K&H TeleCenterrel folytatott videóhívással, vagy mindössze egyetlen bankfióki látogatással azonnal feloldhatod.
A folyamat végén azonnal elérhetővé válik számodra az élő bankszámlád és a digitalizált bankkártyád, így pár kattintás után a K&H mobiltárca vagy a K&H Apple Pay alkalmazások segítségével azonnal fizethetsz. A fizikai bankkártyádat a számlanyitást követően postázzuk, a hozzá tartozó PIN kódot pedig a K&H mobilbankból tudod lekérdezni. Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásaink, a K&H e-bank és a K&H mobilbank is rögtön a rendelkezésedre állnak, valamint újonnan megkötött szerződéseid is elérhetőek a K&H e-postaláda felületén.
Az online számlanyitási folyamatban megnyitott K&H kényelmi plusz számlacsomag online számlacsomagod 3 hónapig díjmentesen használhatod, ezen időszak leteltével pedig javasolni fogunk egy, az időszakban tapasztalt számlavezetési és tranzakciós szokásaidhoz leginkább illeszkedő számlacsomagot.
mire tudom használni az új bankszámlámat?
- forintban végzett eseti átutalási megbízás K&H mobilbank, vagy K&H e-bank alkalmazásokon keresztül
- beszedés (csoportos szolgáltatói díjterhelés) indítása
- K&H mobilbank használata
- digitalizált bankkártyával végzett vásárlások a számlanyitást követően azonnal, majd fizikai bankkártya átvétele után készpénzfelvétel ATM-en keresztül
- havonta az első 5 készpénzfelvétel belföldön K&H ATM-ből
- havonta az első 5 eseti átutalás belföldön forintban K&H e-bankon vagy K&H mobilbankon keresztül
- havonta az első 5 beszedés (csoportos beszedési megbízás)
- 1 db Mastercard dombornyomott bankkártya 0 forint első éves díjjal
- K&H e-bank és K&H mobilbank szolgáltatás 0 forint havi díjjal
Részleteket a „Mi történik, ha letelik a 3 hónap? Mi alapján kapok javaslatot a számomra optimális számlacsomagra?” pont alatt találsz.
mire nem tudom használni a számlacsomagomat, ha nem sikerült az NFC azonosítás?
- bármely, a számla megterhelésével járó, tranzakciónkénti 10M Ft összeghatárt elérő vagy azt meghaladó ügylet (ideértve az átutalást, beszedést, kártyást vásárlást is)
- havonta 300e Ft összeget meghaladó készpénzfelvétel (bankkártya, ATM, postai vagy bankfióki készpénzfelvétel együttes értéke)
- készpénz befizetés, ideértve a harmadik személy részéről kezdeményezett készpénzbefizetést is
- deviza átutalás, nemzetközi forint átutalás belföldre vagy külföldre
- deviza átutalás jóváírása
- kizárólag a K&H okos kényelmi plusz számlacsomag – online számlacsomaghoz tartozó bankszámlával rendelkezhet, valamint
- nem rendelkezhet képviseleti jogosultsággal egyéb, a Bank által harmadik személy részére vezetett bankszámla vonatkozásában
Amennyiben ezt az összeget meghaladóan szeretnél készpénzes tranzakciókat végrehajtani, erre vonatkozó igényed bankfiókban személyesen kell előzetesen bejelenteni. A bejelentés elmulasztása a bankszámlacsomag szerződés felmondását vonhatja maga után.
A korlátozások feloldásáról, valamint az ügyfél átvilágításról a K&H TeleCenteren vagy a K&H Bank bármelyik fiókjában tudsz tájékozódni.
milyen költségei lesznek az online megnyitott bankszámlámnak?
értékesítés alatt álló lakossági bankszámla termékek összehasonlító táblázata | K&H kényelmi plusz számlacsomag ONLINE | K&H kényelmi plusz számlacsomag | K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomag | K&H bővített plusz számlacsomag | K&H minimum plusz számlacsomag | K&H ifjúsági számlacsomag 18+ |
havi csomagdíj kedvezmény nélkül | Díjmentes csomag | 1 724 forint | 5 766 forint | 1 032 forint | 742 forint | Díjmentes csomag |
havi kedvezményes csomagdíj, 50% díjvisszatérítéssel | - | 862 forint | 2 883 forint | 516 forint | 371 forint | - |
ingyenes csomagdíj igénybe vehető | - | ü | ü | ü | ü | - |
számlacsomaghoz kapcsolódó kedvezményes betéti bankkártya | 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú | 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú | 2 darab éves díjmentes Mastercard típusú | 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú | 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú | 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú |
kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből* | havonta az első 5 darab 0 forint | havonta az első 5 darab 0 forint | havonta az első 5 darab 0 forint | havonta az első 3 darab 0 forint | havonta az első 2 darab 0 forint | havonta az első 2 darab 0 forint |
eseti belföldi átutalás K&H ebankon, vagy mobilbankon díjkedvezménnyel* | havonta az első 5 darab 0 forint | havonta az első 5 darab 0 forint | havonta az első 30 darab 0 forint | havonta az első 3 darab 0 forint | havonta az első 2 darab 0 forint | havonta az első 2 darab 0 forint |
csoportos beszedési megbízás (szolgáltatói díjterhelés) díjkedvezménnyel | havonta az első 5 darab 0 forint | havonta az első 5 darab 0 forint | havonta az első 30 darab 0 forint | havonta az első 3 darab 0 forint | havonta az első 2 darab 0 forint | havonta az első 2 darab 0 forint |
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás havi díja (ebank és mobilbank) | díjmentes | díjmentes | díjmentes | díjmentes | díjmentes | díjmentes |
sms szolgáltatás (K&H mobilinfo) havi díja | díjmentes | díjmentes | díjmentes | díjmentes | díjmentes | díjmentes |
sms üzenet díj | 36 forint | 36 forint | 36 forint | 36 forint | 36 forint | 19 forint |
mi történik, ha letelik az első 3 hónap? mi alapján kapok javaslatot a számomra optimális számlacsomagra?
A következő szokásaid befolyásolják az optimális számlacsomag ajánlatunkat:
- készpénzfelvételi szokásaid
- eseti átutalások gyakorisága
- beszedési megbízások gyakorisága
- bankkártyával végzett tranzakciók
- bankszámládra rendszeresen beérkező pénzösszegek
- K&H banknál tartott megtakarításaid és befektetéseid
- egyéb igénybe vett szolgáltatások
Ha nem választasz más számlacsomagot, K&H kényelmi plusz számlacsomag online számlacsomagod a 4. hónapban automatikusan K&H okos minimum plusz számlacsomagra változik.
A választható számlacsomagokat részletesen itt tudod megnézni és összehasonlítani.
hogyan tudok számlacsomagot módosítani?
A használati szokásaid alapján hozzád illő számlacsomagot a számlanyitást követő 4. hónap 3. munkanapján fogjuk megjeleníteni számodra a K&H mobilbank felületén. A javasolt számlacsomag a számlanyitást követő 4. hónap 15. napjáig elérhető. Néhány gombnyomással a K&H mobilbankban alá is írhatod számlaszerződés módosításod, mely azonnal életbe is lép.
A döntés azonban a Te kezedben van. Amennyiben nem szeretnéd elfogadni az általunk javasolt számlacsomagot, válaszd azt, amelyik szimpatikusabb.
mi történik, ha nem váltok számlát a számlanyitást követő 4. hónap 15. napjáig?
mit tehetek, ha lemaradtam a számlacsomag váltási időszakról?
a K&H okos kényelmi plusz számlacsomag online megnyitását követően nyithatok-e más számlát, vagy igénybe vehetek-e más K&H termékeket és szolgáltatásokat?
belevágok! érdekelnek a részletek
mi szükséges az online bankszámla igényléséhez?
Amennyiben nem felelsz meg valamelyik online számlanyitáshoz szükséges feltételnek, javasoljuk, látogass el a hozzád legközelebb eső bankfiókba, ahol kollégáink örömmel segítenek a további teendőkben. Fiókkeresőnket az alábbi linken találod.
mi tegyek, ha még nem vagyok 18 éves?
Legyen szülődnél (törvényes képviselődnél) és Nálad a személyazonosító igazolványod, és lakcímkártyádat és a diákigazolványodat is vidd magaddal!
mit tegyek ha nem rendelkezem magyarországi lakcímmel?
mi a számlanyitás pontos folyamata és mennyi időt vesz igénybe?
- K&H számlanyitás alkalmazás letöltése
- kapcsolati adatok megadása
- okmány és szelfi fotózás
- személyes adatok ellenőrzése
- nyilatkozatok megadása
- PIN-kód megadása digitális ügyintézéshez
- keretmegállapodás aláírása
- Ügyfélismereti kérdőív
- Számla és bankkártya szerződés
- K&H mobilbank letöltése és aktiválása
milyen nyilatkozatokat kell kitöltenem az igénylés során és miért van erre szükség?
szükségem van-e K&H mobilbankra és mit tudok intézni ott?
Fontos, hogy az első 3 hónap után a K&H mobilbank felületén válik elérhetővé a szokásaid alapján kidolgozott számlacsomag javaslatunk, és itt tudsz dönteni, hogyan tovább.
Hiteleid, befektetéseid is áttekinthetők a K&H mobilbank felületén, ahol mindezen felül lakás-, utas- és kötelező biztosítást is köthetsz. A K&H+ szolgáltatásnak köszönhetően már közösségi közlekedési jegyeket is vehetsz a K&H mobilbankban.
szükségem van-e K&H e-bankra és mit tudok intézni ott?
Amennyiben mégis a mobiltelefonoddal bankolnál szívesebben, a K&H mobilbank használatát javasoljuk, amelynek előnyeiről a „szükségem van-e K&H mobilbankra és mit tudok intézni ott?” pontban olvashatsz bővebben.
mi az az e-PIN, mPIN és mire tudom használni őket?
Az mPIN kód a Te egyedi azonosítód a K&H mobilbankba történő belépéshez, és ott megadott megbízások aláírásához. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor tudsz megadni és a későbbiekben az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor meg tudod változtatni. Ha elfelejtetted mPIN kódodat, töröld a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnod az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhatsz meg. Ne feledd, az újraaktiváláshoz az e-PIN kódodra ismét szükséged lesz! Az arra alkalmas készülékek estén biometrikus azonosítót (pl. TouchID vagy FaceID vagy írisz azonosítás) is beállíthatsz mPIN kód mellett. Ezt követően a K&H mobilbank használata során (belépéskor és tranzakciók aláírásakor) lehetőséged van a biometrikus azonosítás és az mPIN kód között választani, így a számodra legkényelmesebb módon használhatod az alkalmazást.
hogyan tudok segítséget kapni, ha elakadok?
megnyitottam a számlám, de vannak még kérdéseim
melyik bankfiókhoz tudok fordulni a későbbiekben, ha személyes ügyintézésre lenne szükségem?
hol találom a szerződésemet?
hogyan digitalizálhatom bankkártyám és mire tudom használni ezután?
iOS operációs rendszerrel rendelkező telefon esetén a K&H mobilbankban az elérhető kártyák képei alatt megjelenik az „Add to Apple Wallet” gomb, amennyiben a kártya még nem került digitalizálásra Apple Payben. Amennyiben a kártya már korábban hozzáadásra került, úgy a gomb „inaktív” állapotban kerül megjelenítésre (Card is already added to Wallet). A gomb megnyomása után elindul a digitalizációs folyamat, ahol a digitalizációra vonatkozó szerződéses feltételeket elfogadva a kártya digitalizálásra kerül. További részleteket az alábbi linken találsz.
Android operációs rendszerrel rendelkező telefon esetén a K&H mobiltárcában érintsd meg a „koppintson ide” feliratú csempét. Ezután megjelenik a digitalizálható bankkártyáid listája. Bankkártyád kiválasztása után meg kell adnod mobiltárca pin kódodat, hogy a folyamat sikeres legyen.
Vásárláskor a fizetés folyamat nagyon egyszerű; érintsd a felébresztett állapotban lévő mobiltelefonodat a fizetőterminálhoz a vásárlás összegétől függően PIN-kód megadásával, vagy nélküle.
Mindkét esetben igaz, hogy a bankkártya digitalizálása után vásárlásaidat azonnal fizetheted a mobiloddal a digitalizált bankkártyád segítségével, nem kell megvárnod, hogya fizikai kártyád megérkezzen. Fontos, hogy ATM-ből készpénzt csak fizikai bankkártyával tudsz felvenni.
mit tudok tenni, ha meggondoltam magam?
- 14 napon belül lehetőség a szerződéstől való elállásra, amelyet megtehetsz elektronikus úton K&H mobilbankban, vagy akár személyesen, bármelyik K&H bankfiókban.
- 14 napon túl a szerződés egyoldalú felmondással megszüntethető
mit érdemes tennem a számlanyitást követően?
- Töltsd le a K&H mobilbankot és aktiváld
- Digitalizáld bankkártyádat a K&H mobilbank alkalmazásban
- Állítsd be bankkártya limiteidet ahogy Neked megfelel
- Állítsd be az internetes vásárlásaidhoz limitedet, jelszavadat, telefonszámodat (link a honlapra)
- Gondoskodj róla, hogy rendszeres jövedelmed új K&H bankszámládra érkezzen
- Állítsd be másodlagos azonosítódat, hogy az is tudjon utalni számodra, aki nem ismeri a bankszámlaszámodat
- Állítsd be csoportos beszedési megbízásaidat e-bankban