nyisd meg elejétől a végéig mobilon és használd azonnal K&H bankszámládat!

  • sosem érsz oda a bankba nyitvatartási időben?
  • digitalizált bankkártyád azonnal rendelkezésedre áll
  • az első 3 hónapban csomagdíjmentes

First image

mindent mobilon

zsebrevághatod pénzügyeidet, ha a K&H-t választod –  már a számlanyitástól kezdve, a mindennapi bankolásig
Second image

azonnal használható

bárhol, bármikor elvégezhető számlanyitás azonnal rendelkezésre álló és használható bankszámlával és digitalizált bankkártyával
Third image

személyre szabott ajánlat

az első 3 hónapban mi álljuk a számlacsomag díját, majd segítünk Neked megtalálni a szokásaidhoz legjobban illőt, melyet pár kattintással  elfogadhatsz a K&H mobilbankban

nézd meg videónkat!

számlacsomagok felnőtteknek

  • havi csomagdíj kedvezmény nélkül
  • ingyenes csomagdíj igénybe vehető
  • kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből*
  • eseti belföldi átutalás K&H ebankon, vagy mobilbankon, 
    valamint csoportos beszedési megbízás díjkedvezménnyel*
  • K&H kényelmi plusz számlacsomag
  • 1 780 forint
  • Igen
  • havonta az első 5 darab 0 forint
  • havonta az első 5 darab 0 forint
  • K&H bővített plusz számlacsomag
  • 1 066 forint​​​
  • Igen
  • havonta az első 3 darab 0 forint
  • havonta az első 3 darab 0 forint
  • K&H minimum plusz számlacsomag
  • 766 forint
  • Igen
  • havonta az első 2 darab 0 forint
  • havonta az első 2 darab 0 forint
  • K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomag
  • 5 956 forint
  • Igen
  • havonta az első 5 darab 0 forint
  • havonta az első 30 darab 0 forint

*A Bank a Tranzakciós költséget a kedvezménnyel érintett tranzakciók esetén is felszámítja.

számlacsomagok fiataloknak

  • havi csomagdíj kedvezmény nélkül
  • kedvezményes bankkártya
  • kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből*
  • eseti belföldi átutalás K&H ebankon, vagy mobilbankon, 
    valamint csoportos beszedési megbízás díjkedvezménnyel*
  • K&H ifjúsági számlacsomag 18-26 éves diákoknak
  • 0 Forint
  • dombornyomott Mastercard bankkártya
  • havonta első 2 db 0 forint
  • havonta első 2 db 0 forint
  • K&H ifjúsági számlacsomag 14-18 éves diákoknak
  • 0 Forint
  • dombornyomott Mastercard bankkártya
  • havonta első 2 db 0 forint
  • havonta első 2 db 0 forint
  • K&H ifjúsági számlacsomag 6-14 éves korig
  • 0 Forint
  • nem igényelhető
  • -
  • -

*A Bank a Tranzakciós költséget a kedvezménnyel érintett tranzakciók esetén is felszámítja.

számlanyitás lépésről-lépésre

  • 1. töltsd le mobiltelefonodra a K&H számlanyitás alkalmazást

    Az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatást [K&H Számlanyitás alkalmazást] készüléktől függően könnyedén letöltheted az App Store, vagy a Google Play áruházakból.

  • 2. add meg elérhetőségeidet

    A számlanyitáshoz szükségünk lesz néhány fontos kapcsolati adatodra, többek között a teljes nevedre, telefonszámodra és az e-mail címedre.

  • 3. fotózd le okmányaidat, és készíts egy szelfit

    Mindössze személyidre vagy útleveledre, és a lakcímkártyádra van szükség – tipp: NFC beolvasás esetén korlátozások nélkül nyithatsz bankszámlát (ez 2016 után kiadott személyi igazolvánnyal vagy magyar útlevéllel és NFC képes telefonnal lehetséges).

  • 4. ellenőrizd adataidat

    Az okmányaidon szereplő adatokat NFC technológiával vagy fényképfelismeréssel olvassuk be. Ellenőrizd a beolvasott adatokat, hogy azok pontosan megegyezzenek az okmányaidon szereplőkkel.

  • 5. nyilatkozatok megadása

    Többek között nyilatkoznod kell a marketingcélú megkeresésekről és adatfelhasználásról – erre azon kívül, hogy megfeleljünk jogszabályi kötelezettségeinknek, azért van szükség, hogy a számodra legfontosabb üzeneteket juttathassuk el hozzád.

  • 6. e-PIN kód létrehozása a digitális ügyintézéshez

    Digitális megoldásaink, így az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás [K&H mobilbank] aktiválásához is e-PIN-kódra lesz szükséged. Ezzel azonosíthatod magad a telefonos banki szolgálatás [K&H TeleCenter] hívásakor is.

  • 7. keretmegállapodás aláírása

    Ezzel a Keretmegállapodással válsz ügyfelünkké, ezután tudod megnyitni bankszámládat. A Keretmegállapodást és a többi számlanyitáshoz kapcsolódó dokumentumot később is könnyedén elérheted saját K&H elektronikus postaládádban. (www.kh.hu/epostalada)

  • 8. ügyfélismereti kérdőív kitöltése és a bankszámlaszerződés aláírása

    Számlanyitáskor a pénzmosás-megelőzési jogszabályok miatt szükséges kitölteni az ügyfélismereti kérdőívet. Ezután e-PIN-kódod megadásával aláírhatod bankszámla- és bankkártya szerződésed, a számlád pedig azonnal használható.

  • 9. töltsd le a K&H mobilbankot

    Új bankkártyádat számlanyitás után azonnal digitalizálhatod a mobilbankban, így egyből fizethetsz is vele. Fontos: a fizikai kártyád csak később, a megérkezését követően aktiváld az alkalmazásban.

nyiss számlát könnyedén

Kérjük, válaszolj a kérdésekre!

hiba történt. kérjük próbáld meg később

töltsd le a K&H számlanyitás alkalmazást, vagy add meg telefonszámodat, és elküldjük az alkalmazás linkjét

köszönjük érdeklődésedet, az alkalmazás letöltéséhez szükséges linket elküldtük a megadott telefonszámra!
kérjük add meg telefonszámod
+36
Szöveg az azonosításhoz CAPTCHA frissítése
ellenőrzés hiba

A megadott adatok alapján a K&H számlanyitás alkalmazáson keresztül nem tudsz bankszámlát nyitni. Ne csüggedj, így is segítünk, válassz az alábbi lehetőségek közül.

Adatkezelési tájékoztatónkat ITT éred el.

legfőbb előzetes tudnivalók 

mit kell tudnom, mielőtt hozzákezdek az online bankszámlanyitáshoz?

A K&H Számlanyitás alkalmazásnak köszönhetően rövid idő alatt, bárhol, bármikor nyithatsz online bankszámlát, ahogy Neked kényelmes. Az online számlanyitási folyamatunk gyors és egyszerű, mindössze személyi igazolványra vagy útlevélre, lakcímkártyára, vagy külföldi lakcímet igazoló dokumentumra, stabil internetkapcsolatra, és kamerás telefonra (élő telefonszámmal), valamint e-mail címre van hozzá szükséged.

Az online számlanyitás épp olyan biztonságos, mint a megszokott bankfióki folyamataink. Az okmányokról nem csak fénykép készül, a folyamatban a valódiságukat is ellenőrizzük a biztonsági elemek segítségével. A szelfin kívül mozgóképpel ellenőrizzük, hogy senki nem él vissza személyazonosságoddal, a nyilatkozatokat és szerződéseket pedig pont ugyanúgy a rendelkezésedre bocsátjuk, mint a bankfióki számlanyitás esetén.

Amennyiben rendelkezel NFC-s telefonnal és 2016. január 1-je után kibocsájtott személyi igazolvánnyal, vagy érvényes magyar útlevéllel NFC azonosítással (azaz mobiltelefonhoz érintéssel) a lehető legpontosabban beolvassuk és ellenőrizzük is a szükséges adatokat. Ilyen módon korlátozások nélküli online bankszámlacsomagot tudsz nyitni. Ha pedig nem NFC-s a készüléked, vagy a személyi igazolványod, a korlátozásokkal kapcsolatban fáradj be egy bankfiókba, vagy hívd a K&H TeleCentert.

A folyamat végén azonnal elérhetővé válik számodra az élő bankszámlád és a digitalizált bankkártyád, így pár kattintás után a Google Pay vagy a Apple Pay alkalmazások segítségével azonnal fizethetsz. A fizikai bankkártyádat a számlanyitást követően postázzuk, a hozzá tartozó PIN kódot pedig a K&H mobilbankból tudod lekérdezni. Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásaink, a K&H e-bank és a K&H mobilbank is rögtön a rendelkezésedre állnak, valamint újonnan megkötött szerződéseid is elérhetőek a K&H e-postaláda felületén.

Az online számlanyitási folyamatban megnyitott K&H kényelmi plusz számlacsomag online számlacsomagod 3 hónapig díjmentesen használhatod, ezen időszak leteltével pedig javasolni fogunk egy, az időszakban tapasztalt számlavezetési és tranzakciós szokásaidhoz leginkább illeszkedő számlacsomagot.

mire tudom használni az új bankszámlámat?

A K&H kényelmi plusz számlacsomag online számlacsomag jó választás számodra, ha napi pénzügyeid kényelmesen, vagy akár online szereted intézni. A számlanyitást követően azonnal lehetőséged nyílik a számlacsomag összes lehetőségét kihasználni, többek között:
 
  • ​​​forintban végzett eseti átutalási megbízás K&H mobilbank, vagy K&H e-bank alkalmazásokon keresztül
  • beszedés (csoportos szolgáltatói díjterhelés) indítása
  • K&H mobilbank használata
  • digitalizált bankkártyával végzett vásárlások a számlanyitást követően azonnal, majd fizikai bankkártya átvétele után készpénzfelvétel ATM-en keresztül
Több kedvezmény mellett tartalmaz egy banki díjmentes szolgáltatási csomagot:
  • havonta az első 5 készpénzfelvétel belföldön K&H ATM-ből
  • havonta az első 5 eseti átutalás belföldön forintban K&H e-bankon vagy K&H mobilbankon keresztül
  • havonta az első 5 beszedés (csoportos beszedési megbízás)
  • 1 db Mastercard dombornyomott bankkártya 0 forint első éves díjjal
  • K&H e-bank és K&H mobilbank szolgáltatás 0 forint havi díjjal
A számlanyitást követő 4. hónapban javaslunk egy számodra optimális számlacsomagot a pénzügyi szokásaid alapján.

Részleteket a „Mi történik, ha letelik a 3 hónap? Mi alapján kapok javaslatot a számomra optimális számlacsomagra?” pont alatt találsz.

mire nem tudom használni a számlacsomagomat, ha nem sikerült az NFC azonosítás?

Ha nem NFC képes telefonnal vagy személyi okmánnyal végezted az azonosítási folyamatot vagy nem sikerül beolvasott adataid ellenőriznünk, online nyitott bankszámládat korlátozásokkal használhatod, aminek következtében nem leszel jogosult az alábbiakban felsorolt ügyletek végrehajtására
 
  • bármely, a számla megterhelésével járó, tranzakciónkénti 10M Ft összeghatárt elérő vagy azt meghaladó ügylet (ideértve az átutalást, beszedést, kártyást vásárlást is)
  • havonta 300e Ft összeget meghaladó készpénzfelvétel (bankkártya, ATM, postai vagy bankfióki készpénzfelvétel együttes értéke)  
  • készpénz befizetés, ideértve a harmadik személy részéről kezdeményezett készpénzbefizetést is
  • deviza átutalás, nemzetközi forint átutalás belföldre vagy külföldre 
  • deviza átutalás jóváírása
További korlátozás, hogy ebben az esetben a számlatulajdonos
 
  • kizárólag a K&H okos kényelmi plusz számlacsomag – online számlacsomaghoz tartozó bankszámlával rendelkezhet, valamint
  • nem rendelkezhet képviseleti jogosultsággal egyéb, a Bank által harmadik személy részére vezetett bankszámla vonatkozásában
A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló törvény alapján a bankszámlán bonyolított készpénzes tranzakciók – ki és befizetések együttesen – összeértéke nem haladhatja meg az évi 100 millió forintos összeghatárt.

Amennyiben ezt az összeget meghaladóan szeretnél készpénzes tranzakciókat végrehajtani, erre vonatkozó igényed bankfiókban személyesen kell előzetesen bejelenteni. A bejelentés elmulasztása a bankszámlacsomag szerződés felmondását vonhatja maga után.

A korlátozások feloldásáról, valamint az ügyfél átvilágításról a K&H TeleCenteren vagy a K&H Bank bármelyik fiókjában tudsz tájékozódni.

milyen költségei lesznek az online megnyitott bankszámlámnak?

értékesítés alatt álló lakossági bankszámla termékek összehasonlító táblázata K&H kényelmi plusz számlacsomag ONLINE K&H kényelmi plusz számlacsomag K&H prémium számla- és szolgáltatáscsomag K&H bővített plusz számlacsomag K&H minimum plusz számlacsomag K&H ifjúsági számlacsomag 18+
havi csomagdíj kedvezmény nélkül Díjmentes csomag 1 780 forint 5 956 forint 1 066 forint  766 forint Díjmentes csomag
havi kedvezményes csomagdíj, 50% díjvisszatérítéssel - 890 forint 2 978 forint 533 forint 383 forint -
ingyenes csomagdíj igénybe vehető - ü ü ü ü -
számlacsomaghoz kapcsolódó kedvezményes betéti bankkártya 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú 2 darab éves díjmentes Mastercard típusú 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú 1 darab első éves díjmentes Mastercard típusú
kedvezményes készpénz felvétel belföldön K&H ATM-ből* havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 3 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint
eseti belföldi átutalás K&H ebankon, vagy mobilbankon díjkedvezménnyel* havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 30 darab 0 forint havonta az első 3 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint
csoportos beszedési megbízás (szolgáltatói díjterhelés) díjkedvezménnyel havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 5 darab 0 forint havonta az első 30 darab 0 forint havonta az első 3 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint havonta az első 2 darab 0 forint
internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás havi díja (ebank és mobilbank) díjmentes díjmentes díjmentes díjmentes díjmentes díjmentes
sms szolgáltatás (K&H mobilinfo) havi díja díjmentes díjmentes díjmentes díjmentes díjmentes díjmentes
sms üzenet díj 37 forint 37 forint 37 forint 37 forint 37 forint 19 forint

mi történik, ha letelik az első 3 hónap? mi alapján kapok javaslatot a számomra optimális számlacsomagra?

A számlanyitást követő 4. hónapban javaslunk egy számodra optimális számlacsomagot a pénzügyi szokásaid alapján.

A következő szokásaid befolyásolják az optimális számlacsomag ajánlatunkat:

 
  • készpénzfelvételi szokásaid
  • eseti átutalások gyakorisága
  • beszedési megbízások gyakorisága
  • bankkártyával végzett tranzakciók
  • bankszámládra rendszeresen beérkező pénzösszegek
  • K&H banknál tartott megtakarításaid és befektetéseid
  • egyéb igénybe vett szolgáltatások
3 hónap letelte után a következő számlacsomagok közül választhatsz:

Ha nem választasz más számlacsomagot, K&H kényelmi plusz számlacsomag online számlacsomagod a 4. hónapban automatikusan K&H okos minimum plusz számlacsomagra változik.

A választható számlacsomagokat részletesen itt tudod megnézni és összehasonlítani.

hogyan tudok számlacsomagot módosítani?

Az online bankszámlanyitást követően a számlacsaomag típusa a K&H mobilbank alkalmazásban bármikor módosítható. Abban az esetben, ha a számlacsomagodat az online igénylést követő első 3 hónapban módosítod, a bankszámlanyitási kedvezményt nem tudjuk megadni számodra.

A használati szokásaid alapján hozzád illő számlacsomagot a számlanyitást követő 4. hónap 3. munkanapján fogjuk megjeleníteni számodra a K&H mobilbank felületén. A javasolt számlacsomag a számlanyitást követő 4. hónap 15. napjáig elérhető. Néhány gombnyomással a K&H mobilbankban alá is írhatod számlaszerződés módosításod, mely azonnal életbe is lép.

A döntés azonban a Te kezedben van. Amennyiben nem szeretnéd elfogadni az általunk javasolt számlacsomagot, válaszd azt, amelyik szimpatikusabb.

mi történik, ha nem váltok számlát a számlanyitást követő 4. hónap 15. napjáig?

Aktuális hirdetményünk értelmében, ha nem módosítasz az általad választott új számlacsomagra, számlacsomagod automatikusan K&H minimum plusz  számlacsomaggá módosul a határidő lejártával.

mit tehetek, ha lemaradtam a számlacsomag váltási időszakról?

Semmi gond nincs, a K&H mobilbank felületén a számlacsomagváltási funkció a továbbiakban is aktív számodra, bármikor válthatsz a használati szokásaidhoz legjobban illő számlára. Amennyiben a legkedvezőbb számlacsomag kiválasztásához segítségre van szükséged, úgy fordulj bármelyik K&H bankfiókhoz, vagy hívd a K&H TeleCentert.

a K&H okos kényelmi plusz számlacsomag online megnyitását követően nyithatok-e más számlát, vagy igénybe vehetek-e más K&H termékeket és szolgáltatásokat?

Igen, keresd fel bármelyik K&H bankfiókot, hívd a K&H Telecentert, vagy figyeld online elérhető termékeinket.

belevágok! érdekelnek a részletek

mi szükséges az online bankszámla igényléséhez?

Az online számlanyitási folyamatot 18. életévüket betöltött magyar állampolgárok végezhetik el, akik nem minősülnek kiemelt közszereplőknek vagy amerikai adóalanynak. Amennyiben nem vagy még 18 éves, olvasd el a „mi tegyek, ha még nem vagyok 18 éves?” pontot.
Amennyiben elmúltál 18 éves, itt találod a részleteket.
Amennyiben nem felelsz meg valamelyik online számlanyitáshoz szükséges feltételnek, javasoljuk, látogass el a hozzád legközelebb eső bankfiókba, ahol kollégáink örömmel segítenek a további teendőkben. Fiókkeresőnket az alábbi linken találod.

mi tegyek, ha még nem vagyok 18 éves?

Amennyiben még nem töltötted be a 18. életévedet, kérjük, egyik szülő, vagy gyámszülői kísérettel gyere be személyesen egy általad választott bankfiókba, ahol munkatársunk elmondja a részleteket, válaszol a felmerülő kérdésekre. Előzetesen online időpontot is tudtok foglalni, így sorban állás nélkül mehet az ügyintézés.

Legyen szülődnél (törvényes képviselődnél) és Nálad a személyazonosító igazolványod, és lakcímkártyádat és a diákigazolványodat is vidd magaddal!

mit tegyek ha nem rendelkezem magyarországi lakcímmel?

Amennyiben nem rendelkezel magyarországi lakcímmel, úgy azonosításod végrehajtásához szükség lesz egy rövid videóhívásra is. A K&H számlanyitás alkalmazás letöltését követően a kapcsolati adatok megadása képernyőn jelezd, hogy nem rendelkezel magyarországi lakcímmel. Jelzésedet követően a tovább gomb megnyomásával egy videóhívásba fogunk irányítani. Azonosításod egy részét így videóhívásban tudjuk elvégezni, majd folytathatod számlanyitásodat a K&H számlanyitás alkalmazásban.

mi a számlanyitás pontos folyamata és mennyi időt vesz igénybe?

Az online bankszámlanyitás folyamata pár percet vesz igénybe és néhány nagyon egyszerű lépésből áll:
 
  • K&H számlanyitás alkalmazás letöltése
  • kapcsolati adatok megadása
  • okmány és szelfi fotózás
  • személyes adatok ellenőrzése
  • nyilatkozatok megadása
  • PIN-kód megadása digitális ügyintézéshez
  • keretmegállapodás aláírása
  • Ügyfélismereti kérdőív
  • Számla és bankkártya szerződés
  • K&H mobilbank letöltése és aktiválása
A szükséges lépések után a K&H mobilbankban digitalizálhatod bankkártyádat így az és a hozzá kapcsolódó bankszámla is azonnal aktívvá és használhatóvá válik.

milyen nyilatkozatokat kell kitöltenem az igénylés során és miért van erre szükség?

A folyamatban nyilatkoznod kell a marketingcélú megkeresésekről és adatfelhasználásról, kiemelt közszereplői státuszról, külföldi adóügyi illetőséged esetleges fennállásáról, valamint K&H Bank és csoporttagjai közötti adatmegosztásról. Mindezekre - azon kívül, hogy jogszabályi kötelezettségeinknek felelünk meg velük - azért van szükség, hogy minél inkább alkalmazkodhassunk a Te igényeidhez is. Adatkezeléssel kapcsolatban részletes tájékoztatót itt találsz.

szükségem van-e K&H mobilbankra és mit tudok intézni ott?

A K&H mobilbank segítségével könnyedén és egyszerűen, bárhonnan intézheted a pénzügyeidet. Átlátható felület napi pénzügyeidhez - kézenfekvő megoldás, ha elektronikusan indítanál átutalást vagy csekkbefizetést, a bankkártyáid pedig innen mindössze pár kattintással digitalizálhatók a K&H Google Payjel vagy K&H Apple Payjel. Bármely bankkártyád PIN-kódja a számlanyitás után bármikor lekérdezhető lesz a K&H mobilbank felületén.

Fontos, hogy az első 3 hónap után a K&H mobilbank felületén válik elérhetővé a szokásaid alapján kidolgozott számlacsomag javaslatunk, és itt tudsz dönteni, hogyan tovább.

Hiteleid, befektetéseid is áttekinthetők a K&H mobilbank felületén, ahol mindezen felül lakás-, utas- és kötelező biztosítást is köthetsz. A
K&H+ szolgáltatásnak köszönhetően már közösségi közlekedési jegyeket is vehetsz a K&H mobilbankban.

szükségem van-e K&H e-bankra és mit tudok intézni ott?

A K&H e-bank segítségével számítógépről, kényelmesen intézheted napi pénzügyeidet! Indíthatsz elektronikus átutalást, ami 10 millió forint összeghatárig néhány másodpercen belül teljesül. Ehhez nem is kell ismerned a másik fél számlaszámát, elegendő a mobiltelefonszáma, vagy email címe, ha azt előre regisztrálta a saját bankjánál. A csekkek befizetéséhez sem kell kimozdulnod, megadhatsz beszedést is, ebben külön funkció segít. A számlatörténet menüpontban folyamatosan nyomon követheted a költéseidet.

Amennyiben mégis a mobiltelefonoddal bankolnál szívesebben, a K&H mobilbank használatát javasoljuk, amelynek előnyeiről a „szükségem van-e K&H mobilbankra és mit tudok intézni ott?” pontban olvashatsz bővebben.

mi az az e-PIN, mPIN és mire tudom használni őket?

Az e-PIN kódod segítségével alá tudod írni szerződéseidet, el tudod érni elektronikus csatornáidat (K&H e-bank és K&H mobilbank) és azonosíthatod magad a K&H TeleCenter hívásakor. Az e-PIN kód pótlására bankfiókban díjmentesen van lehetőség.

Az mPIN kód a Te egyedi azonosítód a K&H mobilbankba történő belépéshez, és ott megadott megbízások aláírásához. Az mPIN kód egy 5-12 karakter hosszú számsor, amelyet a mobilbank alkalmazás aktiválásakor tudsz megadni és a későbbiekben az alkalmazás „beállítások” menüpontjában bármikor meg tudod változtatni. Ha elfelejtetted mPIN kódodat, töröld a mobil-tokent a készülékről a mobilbank alkalmazás „beállítások” menüpontjában. Ezt követően az első használatba vételhez hasonlóan újra kell aktiválnod az alkalmazást, amely során új mPIN kódot adhatsz meg. Ne feledd, az újraaktiváláshoz az e-PIN kódodra ismét szükséged lesz! Az arra alkalmas készülékek estén biometrikus azonosítót (pl. TouchID vagy FaceID vagy írisz azonosítás) is beállíthatsz mPIN kód mellett. Ezt követően a K&H mobilbank használata során (belépéskor és tranzakciók aláírásakor) lehetőséged van a biometrikus azonosítás és az mPIN kód között választani, így a számodra legkényelmesebb módon használhatod az alkalmazást.

hogyan tudok segítséget kapni, ha elakadok?

Amennyiben segítségre lenne szükséged, keresd fel a hozzád legközelebb eső bankfiókunkat, vagy hívd a K&H TeleCentert.

megnyitottam a számlám, de vannak még kérdéseim

melyik bankfiókhoz tudok fordulni a későbbiekben, ha személyes ügyintézésre lenne szükségem?

Kérdés esetén bármely, általad választott K&H bankfiókhoz fordulhatsz.

hol találom a szerződésemet?

Az online számlanyitási folyamat 100% papírmentes, a dokumentumokat digitálisan tároljuk a K&H e-bank dokumentumok menüpontjában vagy az e-bank hiányában az e-postaláda felületén, ahova bármikor beléphetsz, akár mobiltoken segítségével is.

hogyan digitalizálhatom bankkártyám és mire tudom használni ezután?

Az online bankszámlanyitást követően a telefonod típusától függően több lehetőséged is van digitalizálni a bankkártyád.

iOS operációs rendszerrel rendelkező telefon esetén a K&H mobilbankban az elérhető kártyák képei alatt megjelenik az „Add to Apple Wallet” gomb, amennyiben a kártya még nem került digitalizálásra Apple Payben.  Amennyiben a kártya már korábban hozzáadásra került, úgy a gomb „inaktív” állapotban kerül megjelenítésre (Card is already added to Wallet). A gomb megnyomása után elindul a digitalizációs folyamat, ahol a digitalizációra vonatkozó szerződéses feltételeket elfogadva a kártya digitalizálásra kerül. További részleteket az alábbi linken találsz.

Android operációs rendszerrel rendelkező telefon esetén a K&H mobiltárcában érintsd meg a „koppintson ide” feliratú csempét. Ezután megjelenik a digitalizálható bankkártyáid listája.  Bankkártyád kiválasztása után meg kell adnod mobiltárca pin kódodat, hogy a folyamat sikeres legyen.

Vásárláskor a fizetés folyamat nagyon egyszerű; érintsd a felébresztett állapotban lévő mobiltelefonodat a fizetőterminálhoz a vásárlás összegétől függően PIN-kód megadásával, vagy nélküle.

Mindkét esetben igaz, hogy a bankkártya digitalizálása után vásárlásaidat azonnal fizetheted a mobiloddal a digitalizált bankkártyád segítségével, nem kell megvárnod, hogya fizikai kártyád megérkezzen. Fontos, hogy ATM-ből készpénzt csak  fizikai bankkártyával tudsz felvenni.

mit tudok tenni, ha meggondoltam magam?

  • 14 napon belül lehetőség a szerződéstől való elállásra, amelyet megtehetsz elektronikus úton K&H mobilbankban, vagy akár személyesen, bármelyik K&H bankfiókban.
  • 14 napon túl a szerződés egyoldalú felmondással megszüntethető

mit érdemes tennem a számlanyitást követően?

A számlanyitást követő legfontosabb lépésekről bővebben tájékozódhatsz az alábbi oldalon:
megnézem

mit tegyek, ha inkább személyesen szeretnék számlát nyitni?

Amennyiben személyesen szeretnél számlát nyitni, kérjük, foglalj időpontot, fáradj be egy bankfiókba és kérd tanácsadóink segítségét. Bankfiókban, tanácsadónk segítségével is intézheted számlanyitásod telefonnal, online – jó hír, hogy az online számlanyitóknak járó 3 hónapos díjmentességet így is megkapod!