hasznos tippek a gördülékeny bankváltáshoz
- ne aggódj amiatt, hogy megváltozik a bankszámlaszámod: az online számlázókban könnyen berögzítheted az új bankszámlaszámot, így a következő számla kiállításakor már az új K&H bankszámlaszám fog megjelenni a számla fejlécében! A bankszámlaváltozásra a számla megjegyzés rovatában is külön felhívhatod Partnereid figyelmét! Új bankszámlaszámodról törvényi előírás alapján értesítjük a hatóságokat is (Cégbíróság, Nemzeti Adó- és Vámhivatal).
- nem kell feleslegesen időt töltened a cégbejegyzési dokumentumok összekészítésével: Bankunk térítés ellenében beszerzi helyetted a számlanyitáshoz szükséges, e-hiteles cégkivonatot.
- nincsenek rejtett költségek: a vállalkozói számlacsomag kalkulátorunk segítségével meg tudod tervezni a várható bankköltségeket, és össze tudod hasonlítani a számlacsomagokban elérhető kedvezmények és díjak mértékét is.
a K&H vállalkozói extra számlacsomagokkal havonta több ezer forintot is megtakaríthatsz
Magyarország egyik vezető pénzintézeteként célunk, hogy innovatív termékeinkkel és szolgáltatásainkkal, valamint szakértő támogatással segítsük vállalkozásod napi pénzügyeinek gördülékeny ügyintézését:
- a számlacsomagokban elérhető innovatív elektronikus szolgáltatásainkkal idő-, és földrajzi korlátok nélkül intézheted pénzügyeidet mobiltelefonodról is, sőt akár okos óráddal is fizethetsz
- az egyik legnagyobb, több mint 200 bankautomatából álló ATM-hálózattal rendelkezünk, melyeknél sorban állás nélkül, a fióki nyitvatartási időn túl nem csak a készpénzfelvételt intézheted, hanem befizethetsz saját, vagy partnereid K&H-s bankszámlájára is
- saját- és államilag támogatott forrásokból, vállalkozásod hitelcéljának megfelelő finanszírozási megoldásokkal segítjük üzleti terveid megvalósulását, céged szintlépését
- ügyfélpontjaikon kkv tanácsadó kollégáink személyes tanácsadással segítenek a bankváltásban
Kérj személyes tanácsadást kollégáinktól a hozzád legközelebbi K&H ügyfélponton!
nézd meg lépésről lépésre a gördülékeny bankváltás folyamatát
1. a számlanyitáshoz szükséges dokumentáció benyújtása
A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok listáját itt éred el, a dokumentumok benyújtása történhet papír alapon vagy elektronikus okirati formában.
A K&H Bank a jogszabályi rendelkezések szerint biztosítja a Cégbíróságra benyújtott, illetve a cégbírósági eljárás során keletkezett és elektronikus aláírással hitelesített eredeti e-okiratok, valamint fokozott biztonságú aláírással ellátott e-hiteles cégdokumentumok befogadását és feldolgozását. Felhívjuk figyelmed, hogy kizárólag .es3 és .et3, valamint .dosszie kiterjesztésű fájlokat fogadunk be.
2. segítünk a hiteles cégkivonat beszerzésében
Kíméld meg magad a sorban állástól! Nem szükséges a hiteles cégkivonatot magaddal hoznod a számlanyitás alkalmával, mert Bankunk térítés ellenében beszerzi helyetted az e-hiteles cégkivonatot.
3. a számlanyitás bármelyik K&H személyes ügyfélpontban intézhető, de online is elindíthatod
Ha személyesen szeretnéd intézni a bankszámlanyitást, foglalj időpontot egy K&H ügyfélpontba. A fiók és ATM kereső alkalmazásunk segítségedre lesz a hozzád legközelebb eső K&H ügyfélpont kiválasztásában!
Társas vállalkozásként a dokumentumok online feltöltésével kényelmesen indíthatod el a számlanyitási folyamatot, csak az aláírás és ügyfélazonosítás érdekében kell ellátogatnod valamely személyes ügyfélpontba.
Számlanyitásod akár online, akár valamely ügyfélponton kezdeményezed, szükséged lesz néhány dokumentumra, melyek egy részét akár azonnal feltöltheted az e-cégokirat feltöltő alkalmazásban!
4. felhatalmazás csoportos beszedési megbízásra, állandó átutalási megbízások rögzítésére
A számlatulajdonos kérésére minden számlavezető banknak ki kell adnia az „igazolás csoportos beszedési megbízásokra vonatkozó felhatalmazásokról” nevű nyomtatványt. Jelenlegi csoportos beszedéseidről, állandó átutalási megbízásaidról kérj listát a jelenlegi számlavezető bankodtól, ezzel meggyorsítható a megbízások K&H Banknál történő megadása.
5. csoportos beszedési megbízások beszedőjeként
- a beszedő azonosítójának megadása: A+8 karakter (adószám) vagy A+8 karakter (adószám) + T + 3 karakter (telephelykód)
- szerződéskötés
- Bankunk elvégzi a GIRO Központi Nyilvántartás felé az online bejelentést
Felhívjuk figyelmed, hogy a felhatalmazással kapcsolatos üzenetek forgalmazása (felhatalmazások rögzítéséről, módosításáról, törléséről információ küldése) csak egy közvetítő bankon (ún. felhatalmazás-közvetítő bank) keresztül történhet, ami azt jelenti, hogy a GIRO Zrt. felé történő régi közvetítő bank kijelentésének és az új közvetítő bank bejelentésének ugyanazon havi perióduson belül (adott hó közepe – következő hó közepe között – GIRO Zrt. minden hónapban pontosítja a dátumot) kell megtörténnie. A kijelentést a korábbi bankodon keresztül intézheted.
6. új postai sárga csekk gyártása (készpénzátutalási megbízás)
Az új számlához kapcsolódó sárga csekk gyártása néhány hetes átfutási idővel jár, amely alatt a nyomda elkészíti a sárga csekkeket, illetve amennyiben a Posta általi bevizsgálás szükséges, a regisztráció is megtörténik, és használatba vehetők a legyártatott sárga csekkek.
Sárga csekk gyártására a Magyar Posta Elszámoló Központja (PEK) által engedélyezett gyártókóddal rendelkező nyomdákat lehet igénybe venni (a nyomdák listája megtalálható a Posta honlapján).
Felhívjuk figyelmed, hogy megszüntetett számlára irányuló sárga csekk befizetések nem érnek célba, a befizető részére díj levonása mellett visszaküldésre kerülnek.
7. segítünk tájékoztatni üzleti partnereidet megváltozott számlaszámodról
Biztosítjuk számodra “a számlaszámunk megváltozott!” matricát, amellyel megkönnyítjük ügyfeleid értesítését az új számlaszámról. A matricák nyomtatásáról érdeklődj a K&H ügyfélpontokon!
8. értesítjük a hatóságokat
A Bankunk jogszabályi előírás alapján bejelenti az új bankszámlaszámot a Cégbíróságnak is, amely bejelentésen keresztül az adóhatóság is tudomást szerez a változásról, így neked a Cégbíróság, Nemzeti Adó és Vámhivatal felé nincs bejelentési kötelezettséged.
9. régi számládnak bezárása
Felhívjuk figyelmed, hogy korábbi számládat neked kell bezárni. A teendők ismertetésében tanácsadóink készséggel állnak rendelkezésedre.
részletek
1. Vállalkozói számlacsomagok havidíj kedvezmény
*2023. január 2. – 2023. december 31-ig tartó akció keretében a vállalkozói számlacsomag havi díjának 100%-át elengedjük a számlanyitástól számított 12 hónapig. Az akció a 0 – 300 millió forint közötti éves nettó árbevételű vállalkozások, K&H Banknál történő első vállalkozói bankszámla nyitására terjed ki.
Az árbevétel feltétel ellenőrzését a Bank végzi a számlanyitás során:
- Amennyiben a vállalkozás cégformája alapján az éves árbevétel adatok az OPTEN céginformációs adatbázisban elérhetőek, a Bank az árbevétel feltétel ellenőrzését ezen adatok alapján végzi.
- Amennyiben nem érhető el ilyen adat az OPTEN céginformációs adatbázisban, abban az esetben az éves árbevétel ellenőrzése a vállalkozás által a számlanyitáshoz a Bank rendelkezésére bocsájtott utolsó lezárt üzleti év beszámolója alapján történik. Lezárt üzleti év hiányában a Bank az érvényesítéshez előírt ezen feltételt teljesítettnek tekinti.
A vállalkozói számlacsomagok havidíj kedvezmény bármelyik K&H személyes ügyfélpontban vagy online számlanyitás esetén az akciós termékoldalon elérhető kedvezményes számlanyitási linkre kattintva is érvényesíthető.
A kedvezmény igénybevételének további feltétele, hogy a vállalkozói számla 2023. december 31-ig megnyitásra kerüljön.
Az akció keretében, a fenti kedvezménnyel nyitott számlák esetében a csomagváltás a számlanyitástól számított 12 hónapig nem engedélyezett.