K&H SZÉP Kártya - elfogadói szerződés kitöltő

Köszönjük, hogy érdeklődik a K&H SZÉP Kártya elfogadása iránt! Annak érdekében, hogy a szerződéskötés és a további ügyintézés zökkenőmentes legyen, az alábbi fontos tudnivalókat szeretnénk megosztani Önnel!

Ahhoz, hogy Ön is K&H SZÉP Kártya elfogadó legyen az alábbiak szükségesek:

  • a K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződésen található adatok megadása a következő oldalakon
  • a kitöltés végén a kitöltött szerződés letöltése, kinyomtatása és cégszerű aláírása 2 példányban!
  • a  kitöltött szerződés mellé az alábbi dokumentumok másolatának csatolása:
    • társas vállalkozás esetén:
      • aláírási címpéldány
    • magánszemély esetén:
      • személyi igazolvány vagy egyéb fényképes igazolvány fényképet és aláírást tartalmazó oldalának másolata
      • lakcímkártya lakcímet tartalmazó oldalának másolata
      • szállásadó tevékenység folytatása esetén önkormányzati szállásadói engedély másolata​​​​​​​
    • magánvállalkozás esetén:
      • személyi igazolvány vagy egyéb fényképes igazolvány másolata
      • lakcímkártya másolata
  • a  kitöltött és aláírt szerződés, valamint a szükséges dokumentumok postázása az alábbi címre:
    ​​​​​​​K&H SZÉP Kártya 1851 Budapest

A K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződést csak abban az esetben tudjuk rögzíteni és a K&H SZÉP Kártya elfogadást aktiválni, amennyiben a fenti dokumentációk pontosan és hiánytalanul kerülnek kitöltésre és megküldésre. Kérjük, erre fordítson kiemelt figyelmet!

Amennyiben a szerződés kitöltésével, vagy egyéb K&H SZÉP Kártyát érintő kérdése vagy kérése merül fel, kérjük, kérését küldje a szepkartya@kh.hu email címre vagy hívja a K&H TeleCentert a (06 1/20/30/70) 335 3355-ös telefonszámon.

cégadatok

+36