vállalkozói számlacsomag kalkulátor

megoldás céges költségeidre
millió forint
bevételed hány százalékát forgalmaznád itt?
%

a K&H vállalkozói extra számlacsomagokkal havonta több ezer forintot is megtakaríthatsz a K&H vállalkozói extra számlacsomagokkal havonta több ezer forintot is megtakaríthatsz

  • a számlacsomagok havi díja automatikusan, havidíj-mentesen tartalmazza 
    • elektronikus szolgáltatásainkat: a K&H vállalkozói e-bank-, K&H mobilbank-, mobiltárca szolgáltatásokat vagy Electra szolgáltatást
    • kedvezményes vállalkozói bankkártyát 
  • A K&H start extra-, dinamikus extra-, aktív extra számlacsomagokban az első 5, 10, 20 adott havi periódusban teljesített elektronikus forint átutalási megbízás átutalási díjtól mentesek
  • most akció keretében a készpénzbefizetés díja K&H ATM-en keresztül visszavonásig díjmentes

részletek részletek

a kedvezmény feltételei

2020. december 31-ig tartó akció keretében a számlacsomag havi díjának 100%-át nem számítjuk fel a számlanyitástól számított 12 hónapig a Számlázz.hu azon ügyfelei számára, akik az autokassza szolgáltatás igénybevételéhez nyitnak vállalkozói számlacsomagot.

A kedvezmény bármelyik K&H bankfiókban érvényesíthető a Számlázz.hu-tól kapott, a K&H kedvezményről szóló e-mail vagy a Számlázz.hu #profi vagy #digital szolgáltatáscsomag előfizetéséről szóló számla bemutatásával. Online számlanyitás kezdeményezése esetén a Számlázz.hu-tól kapott e-mail-ben elhelyezett weboldal linkre kattintva lehet elindítani a kedvezményes számlacsomag nyitását.

A kedvezmény igénybevételének további feltétele, hogy a számla 2020. december 31-ig megnyitásra kerüljön.

A kedvezmény érvényes minden 0-300 millió forint közötti éves nettó árbevételű vállalkozásra, a K&H Banknál első bankszámla nyitása esetén.

Az árbevétel feltétel ellenőrzését a Bank végzi a számlanyitás során. Amennyiben a vállalkozás cégformája alapján az éves árbevétel adatok az OPTEN céginformációs adatbázisban elérhetőek, a Bank az árbevétel feltétel ellenőrzését ezen adatok alapján végzi.

Amennyiben nem érhető el ilyen adat az OPTEN céginformációs adatbázisban, abban az esetben az éves árbevétel ellenőrzése a vállalkozás által a számlanyitáshoz a Bank rendelkezésére bocsátott utolsó lezárt üzleti év beszámolója alapján történik. Lezárt üzleti év hiányában a Bank az érvényesítéshez előírt feltételt teljesítettnek tekinti.

Ha személyesen szeretnéd megnyitni kedvezményes K&H vállalkozói számlacsomagodat, kérj visszahívást kollégáinktól a részletek egyeztetése céljából!

visszahívást kérek

A számlanyitás kezdeményezését online is elindíthatod, első lépésként választd ki a vállalkozásod számára leginkább illeszkedő számlacsomagtípust, a számlacsomag kalkulátorunk segítségével:

kiválasztom a számlacsomagot

Szerződéses feltételek, Hirdetmények

Üzletszabályzat
Vállalati ügyfelek részére nyújtott pénzforgalmi és betéti szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
Bankkártya és hitelkártya szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételek
Elektronikus azonosítású banki szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
K&H Mobilinfo szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei
Hirdetmény vállalati ügyfelek részére

Ha megnyitottad a K&H-s számlád és Számlázz.hu-t használsz, akkor most jelentősen csökkentheted a kiállított számláid bogarászásával eltöltött időt, ha a Számlázz.hu online számlázóban bekapcsolod az autokasszát!

  • a díjmentes autokassza használatával akár napi 4 munkaórát takaríthatsz meg
  • a nyílt bankolásnak köszönhetően összekötheted a K&H számlád és a Számlázz.hu ügyfélfiókodat
  • ha beérkezik egy utalás a K&H számládra, akkor az online számlázóprogramban automatikusan kifizetett állapotra vált a kiállított számlád státusza
  • díjbekérő kiállítása után, ha vevőd átutalta a díjbekérő összegét, a rendszer ezt látja, rögzíti, és automatikusan, emberi beavatkozás nélkül kiállítja a számlát, és elküldi a vevőd részére
  • K&H-s ügyfélként, az autokassza használatával mindig percrekész leszel kiállított számláid pénzügyi teljesítéséről

hogyan tudod, szinkronizálni a K&H-s vállalkozói számládat a Számlázz.hu ügyfélfiókoddal? hogyan tudod, szinkronizálni a K&H-s vállalkozói számládat a Számlázz.hu ügyfélfiókoddal?

nézd meg videónkat a beállítás lépéseiről!

Az autokassza szolgáltatás elindításához nincs szükség személyes ügyintézésre, online elindíthatod a szinkronizációt a Számlázz.hu ügyfélfiókodban, melyet bankszámlánként tudsz beállítani.

Az autokassza szolgáltatás beállításának a következő alapfeltételei vannak:

  • a Számlázz.hu-nál #profi vagy #digital szolgáltatáscsomag-előfizetéssel kell rendelkezned, melyeken belül díjmentesen érhető el az autokassza szolgáltatás
  • legyen felhasználói jogosultságod a Számlázz.hu online számlázó program használatához
  • a vállalkozásnak legyen számlája a K&H Banknál
  • az érintett K&H-s bankszámlához legyen hozzáférési jogosultságod (minimum számlainformáció szintű) a K&H vállalkozói e-bank szolgáltatáson vagy Electra szolgáltatáson keresztül

az autokassza szolgáltatás beállítási lépései: az autokassza szolgáltatás beállítási lépései:

1. jelentkezz be a Számlázz.hu fiókodba.

2. a fiók beállítások autokassza menüpontjában válaszd ki a K&H bankszámládat és a bankszámlaszám alatt kattints a „Kapcsolat létrehozása” linkre.

3. A K&H API kapcsolaton keresztül azonosítani kell magadat mint K&H ügyfél, azon a módon, amelyet az elektronikus banki ügyintézésnél is használni szoktál:

3.1 K&H vállalkozói e-bank esetén SMS azonosítással vagy mobil-token azonosítással

3.2. Electra szolgáltatás esetén ViCa azonosításhoz szükséges K&H énazonosítóval

  • Amennyiben az SMS azonosítást (felhasználónév/jelszó párost) választottad, az SMS-ben kapott kódot írd be a felületre.
  • Amennyiben a mobil-token azonosítást választottad, egy push-üzenetet fogsz kapni. Írd alá a „megbízást” a mobilodon, a megszokott módon (mPIN kód megadásával vagy ujjlenyomat azonosítással).
  • Amennyiben a ViCA azonosítást választottad, indítsd el a ViCA alkalmazást és írd alá a szinkronizáláshoz szükséges megbízást

4. Sikeres azonosítás után már össze is kötötted a két fiókodat, így a beérkező utalások és a kiállított számláid automatikusan szinkronizálódnak. Ha további kérdésed van, olvasd el a Gyakori Kérdések összeállításunkat.

nincs még Számlázz.hu előfizetésed? nincs még Számlázz.hu előfizetésed?

Az autokassza szolgáltatás bekapcsolásához a Számlázz.hu #profi vagy #digital szolgáltatáscsomagra fizess elő! Éves előfizetés választása esetén 2 havi előfizetés díjat megspórolhatsz! 

érdekel a Számlázz.hu előfizetés

amit még érdemes tudnod a nyílt bankolásról és az autokassza szolgáltatásról

A nyitott bankolásról szóló, 2019. szeptember 14-től életbe lépett uniós szabályozás (az ún. PSD2 irányelv) értelmében minden banknak hozzáférést kell adnia – a legszigorúbb biztonsági előírásokat teljesítő, és minősített külső pénzforgalmi szolgáltatóknak – a számlaadatokhoz, amennyiben erre az adott ügyfél – a Bank által biztosított banki felületen keresztül történő erős ügyfélhitelesítéssel – engedélyt ad.

A Számlázz.hu megkapta a Magyar Nemzeti Banktól az ún. AISP (Számlainformációs Szolgáltató) engedélyt, melynek értelmében – az ügyfelek hozzájárulása után – hozzáférhetnek az ügyfelek szolgáltatás nyújtásához szükséges banki adataihoz annak érdekében, hogy olcsóbb és egyszerűbb digitális pénzügyi szolgáltatásokat nyújtsanak számukra.

A Számlázz.hu felületen az autokassza bekapcsolásával a banki tranzakciókat csak a „fiókgazda”, az „adminisztrátor” és a „könyvelő” láthatja – a „számlázó” és a „kezelő” jogosultságú felhasználók nem.

Az adatszinkronizációs kapcsolat 90 napig érvényes, ezt követően erős ügyfélhitelesítés segítségével meg kell hosszabbítani az adott felhatalmazást, mely így újabb 90 napig lesz érvényes.

Az adatszinkronizáció bármikor törölhető a Számlázz.hu beállítások oldalán. Ezt követően több adat nem érkezik a Banktól a számlázási fiókodba, de az eddig megkapott adatokat továbbra is megtalálod.

vállalkozói számlanyitás online kezdeményezése vállalkozói számlanyitás online kezdeményezése

kezdeményezd gyorsan és könnyen vállalkozói számlád megnyitását!

  • sorban állás nélkül, egyszerűen és kényelmesen indíthatod el a számlanyitást
  • csak a szerződés aláírása miatt szükséges bemenni az általad kiválasztott bankfiókba az előre egyeztetett időpontban
  • a számlacsomag automatikusan tartalmaz vállalkozói bankkártyát, melynek típusát az online számlanyitás alkalmával lehet kiválasztani
  • a folyamat átfutási ideje az igénylés benyújtásától számítva minimum 2-3 napot, átlagosan 1 hetet vesz igénybe
  • a szerződések aláírása után használható a számlacsomag

hogyan lássak hozzá? hogyan lássak hozzá?

egyéni vállalkozóknak szükséges dokumentumok, adatok: 

  • egyéni vállalkozói igazolvány, vagy annak hiányában egyéni vállalkozói nyilvántartásba vételre vonatkozó értesítés
  • az azonosító okmány(ok) (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély), lakcímkártya adatai
  • a leendő bankkártya birtokos(ok) azonosításához szükséges személyi adatok (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély, lakcímkártya(k) adatai)

társas vállalkozás esetén, az igénylés kitöltéséhez a következő adatokra, illetve elektronikus dokumentumokra van szükség:

  • 30 napnál nem régebbi bejegyző végzés vagy cégkivonat es3, .et3 vagy .dosszie kiterjesztésű fájl formátumban vagy
  • bejegyzés alatt álló cég esetén et3, es3 vagy dosszie formátumú bejegyzési kérelem és cégbírósági tanúsítvány, amit a megfelelő lépésnél fel kell majd tölteni
  • a vállalkozás neve, adószáma, székhely cím
  • azonosító okmány(ok) (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély), lakcímkártya(k) adatai
  • a vállalkozás képviseletére jogosult személy(ek), vállalkozás tényleges tulajdonosa(i), valamint a leendő bankkártya birtokos(ok) azonosításához szükséges személyi adatok
  • a fenti személyek azonosító okmánya(i) (pl. személyi igazolvány, vezetői engedély), lakcímkártya(k) adatai

Az igénylési folyamat, minden adat kitöltésével és a szükséges dokumentumok feltöltésével együtt 9 percet vesz igénybe.

visszaigazoló e-mail tartalma:

  • a számlanyitással kapcsolatos alap adatok
  • bank általi visszahívás pontos időpontja

telefonos egyeztetés:

  • számlanyitáshoz megadott adatok egyeztetése, ellenőrzése
  • időpontfoglalás a kiválasztott bankfiókba a szerződés aláírásához és a számla aktiválásához

számlanyitás véglegesítéséhez szükséges lépések kiválasztott bankfiókunkban:

  • ügyfél azonosítás
  • szerződések aláírása
  • számla megnyitása, aktiválása

A számlanyitás online kezdeményezésének első lépésként választd ki a vállalkozásod számára leginkább illeszkedő számlacsomagtípust, a számlacsomag kalkulátorunk segítségével:

kiválasztom a számlacsomagot

A Számlázz.hu online számlázó üzemeltetője a KBOSS.hu Kft., a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban a Bank semmifajta felelősséget nem vállal. A részletes információk a https://www.szamlazz.hu/autokassza-a-kh-bankkal/ oldalon érhetők el.