A visszahívás iránti kéréssel kapcsolatos adatkezelésről
A megadott adatok kezelésének célja, hogy a K&H Bank Zrt. (1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.; Postafiók 1851 Budapest; bank@kh.hu, a továbbiakban mint Bank), mint adatkezelő kérésedre a számodra alkalmas időpontban telefonon fel tudja venni veled a kapcsolatot CSOK kalkulációddal kapcsolatosan, valamint e-mail útján tájékoztatni tudjon a lefoglalt időponttal kapcsolatos információkról.
Kérésed teljesítéséhez szükséges megadnod neved, telefonszámod, és e-mail címed.
Az adatkezelés jogalapja hozzájárulásod, amelyet a lentiekben az ’visszahívást kérek’ szövegre való kattintással adsz meg. Hozzájárulásodat bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonhatod a Bank bármely elérhetősége felé intézett nyilatkozattal, valamint a K&H TeleCenter telefonszámán. Hozzájárulásod visszavonása hiányában a Bank a feliratkozás során megadott adataidat legfeljebb az adatfelvételt követő 365 napig kezeli. Kérelmezheted a Banktól továbbá a személyes adataidhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását.
Adataid kezelésével kapcsolatos panaszaiddal elsődlegesen a Bankhoz, és annak adatvédelmi tisztviselőjéhez, vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C vagy 1530 Budapest, Pf. 5.) vagy bírósághoz fordulhatsz. A Bank adatkezelésével kapcsolatos bővebb tájékoztatást a https://www.kh.hu/adatvedelem internetes oldalon található Adatkezelési tájékoztatóban találsz, továbbá személyes adataid kezeléséről tájékoztatást kérhetsz a Bank bármely elérhetőségén.
A marketing célú megkereshetőséggel kapcsolatos adatkezelésről
Az alábbiakban kifejezett külön hozzájárulás alapján lehetőséged van kérni a K&H Márkacsoport tagvállalataitól (a továbbiakban mint K&H Márkacsoport tagvállalatai) – K&H Bank Zrt., K&H Biztosító Zrt., K&H Alapkezelő Zrt., K&H Faktor Zrt., K&H Csoportszolgáltató Központ Kft., K&H Ingatlanlízing Zrt., K&H Autópark Kft., K&H Jelzálogbank Zrt. –, hogy saját szolgáltatásaikkal, személyre szabott ajánlataikkal megkereshessenek marketing célú megkeresések formájában.
Adatkezelőknek ez esetben a K&H Márkacsoport tagvállalatai fognak minősülni, amelyek adatkezelésének célja marketing célú megkeresések több – általad megadott - csatornán, így telefonon, SMS-ben, postai úton vagy elektronikus csatornán (például e-mail, K&H e-bank vagy K&H mobilbank üzenetben) történő eljuttatása.
Az adatkezelés jogalapja hozzájárulásod, amelyet az alábbiakban a ’hozzájárulok’ szövegre való kattintással adsz meg. A K&H Márkacsoport tagvállalatai hozzájárulásod mindaddig folyamatosnak tekintik, amíg azzal ellentétesen nem rendelkezel. Hozzájárulásodat bármikor, korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonhatod a K&H Márkacsoport tagvállalatai bármely elérhetősége felé intézett nyilatkozattal, valamint a K&H TeleCenter telefonszámán. Kérelmezheted a K&H Márkacsoport tagvállalataitól továbbá a személyes adataidhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását.
Adataid kezelésével kapcsolatos panaszaiddal elsődlegesen bármely K&H Márkacsoport tagvállalatához, és azok adatvédelmi tisztviselőjéhez, vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C vagy 1530 Budapest, Pf. 5.) vagy bírósághoz fordulhatsz. A K&H Márkacsoport tagvállalatai adatkezelésével kapcsolatos bővebb tájékoztatást a https://www.kh.hu/adatvedelem internetes oldalon található Adatkezelési tájékoztatókban találsz, továbbá személyes adataid kezeléséről tájékoztatást kérhetsz bármely K&H Márkacsoport tagvállalatának bármely elérhetőségén.