K&H e-kártyafelület belépés

Új kártyája a gyártás megkezdésétől láthatóvá válik digitális felületeinken. A régi kártyával semmilyen teendője nincs, a tiltása sem szükséges.
Megértését köszönjük!

mire tudom használni és hogyan a K&H e-kártyafelületet?

A K&H e-kártyafelület elsősorban azon lakossági társkártya vagy üzleti bankkártya tulajdonosok számára nyújt segítséget, akik NEM rendelkeznek K&H e-bank vagy K&H mobilbank hozzáféréssel, mivel ezek a funkciók e-csatornáinkon is elérhetőek az alkalmazásba belépve.

mire használható?

  • K&H bankkártyához tartozó PIN kód lekérdezésére
  • erős ügyfélhitelesítéshez használandó internetes vásárlási jelszó megadására. további információk

hogyan tudok belépni?

  • K&H énazonosító
  • K&H ePIN

gyakran ismételt kérdések

mit tegyek, ha nem tudom a K&H énazonosítómat?

  • a K&H énazonosító megtalálható a bankszámlakivonat első oldalán
  • elérhető bármelyik K&H bankfiókban a megfelelő beazonosítást követően 
  • K&H TeleCenteren (+36 1/20/30/70 335 3355), vagy vállalati kártyabirtokosok esetén a Vállalati Ügyfélszolgáltunkon (+36 1 468 7777) keresztül a személyes adatok megadása után kollégáink segítségével 

mit tegyek, ha elfelejtettem a K&H ePIN kódomat?

  • újra igényelhető bármelyik K&H bankfiókban a megfelelő beazonosítást követően 
  • K&H TeleCenteren (+36 1/20/30/70 335 3355), vagy vállalati kártyabirtokosok esetén a Vállalati Ügyfélszolgáltunkon (+36 1 468 7777) keresztül a személyes adatok megadása után kollégáink postai úton kiküldenek egy új K&H ePIN-t 
  • de ennél is egyszerűbb a K&H TeleCenter, vagy vállalati kártyabirtokosok esetén a Vállalati Ügyfélszolgálat videóhívás szolgáltatásán keresztül, ahol kollégáink azonnal biztosítanak egy új K&H ePIN kódot.