korábbi adathalász levelek

adathalász kísérletek

Az alábbi információk abban segítenek, hogy lásd milyen jellegű adathalász kísérlettel találkozhatsz. Javasoljuk, hogy nézz meg néhányat közülük, hogy felismerd, ha esetleg találkozol egy ilyen esettel.

minta esetek a 2023-as évből

2023. február 10. - ApplePay hitelkártya regisztráció a támadók új célja

A támadók az ügyfeleket különféle szolgáltatók (pl. Netflix, Disney+ stb.) nevében küldött sms-üzenetekkel vagy e-mailekkel célozzák meg, amelyek hamis weboldalra vezetnek, ahol a csalók az ügyfél bankkártya adatait ÉS az sms kódot kérik, amely az áldozat mobiltelefonszámára érkezik. Habár az sms-üzenet egyértelműen jelzi, hogy az ügyfél kártyáját hozzá fogják adni az Apple Payhez és figyelmeztetést is tartalmaz, hogy a benne lévő kódot ne adja ki senkinek, az áldozatok sok esetben mégis megadják az sms-ben kapott kódot a hamis weboldalon. Ezzel lehetőséget biztosítanak a támadóknak arra, hogy közvetlenül regisztrálják az ügyfél bankkártyáját a csaló mobileszközén lévő Apple Pay-tárcába. Ennek következtében a csaló az Apple Payjel tud fizetni az ügyfél nevében.

Kérjük, hogy különösen körültekintően járjatok el az ilyen típusú megkeresések esetén.

Kérjük, hogy ha a fentiekhez hasonló támadás gyanúja merül fel, jelezd a K&H felé. A bejelentés módját a „teendők adathalász gyanú esetén” gombra kattintva tekintheted meg.

Ha „fizetési hibáról” kapsz e-mailt, légy óvatos!

A jelenlegi adathalász támadás során a csalók fizetési hibára hivatkozva próbálják az adataidat megszerezni. AA levél hibás magyarsággal íródott és a számla hozzáférés tiltását helyezi kilátásba. Új eleme, hogy a csalók a Kedves Ügyfelünk! megszólítás után a címzett e-mail címét is beillesztették a szövegbe.

Mindig légy különösen óvatos és ellenőrizd a linket, ha egy megkeresés valamiféle hátránnyal fenyeget.

Jelszavad frissítéséről kaptál levelet? Légy óvatos!

A legújabb adathalász megkeresésekben az adathalászok a jelszó frissítésre hivatkozva próbálják adataidat megszerezni. A csalók egyik jól bevált módszere, hogy szankciót – jelen esetben a „felfüggesztett fiókot” – helyeznek kilátásba. A levél rövid, lényegre törő, éppen ezért nem tartalmaz rossz magyarsággal megírt szöveget és helyesírási hibát.

Mindig légy különösen óvatos és ellenőrizd a linket, ha egy megkeresés valamiféle előnnyel kecsegtet, vagy hátránnyal fenyeget.

 

Facebook-on küldött üzenetben támadnak a csalók, ne add ki az adataidat!

A K&H Bank nevében keresik meg ügyfeleinket azonnali üzenetküldő szolgáltatásokon – jellemzően a Facebook Messengerén keresztül – a csalók. Az üzenetben található link olyan weboldalra mutat, ahol az e-mail címedet, vagy a felhasználóneved és a jelszavadat próbálják megszerezni a támadók.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a K&H Banknak nincs olyan folyamatban lévő felmérése, amely során pénznyeremény sorsolásban vesznek részt ügyfeleink. 

Ügyelj adataid biztonságára, ha egy megkeresés során kételyed merül fel a levél validitását illetően, vedd fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található elérhetőségeink bármelyikén.

minta esetek 2022-es évből

2022. december 12. – „Értesítés elektronikusan kezdeményezett forint átutalásról”

Az “Értesítés elektronikusan kezdeményezett forint átutalásról” tárgyú e-mail tökéletes magyarsággal készült, a benne található e-mail linkje a kh.hu-ra mutat, a csatolmány .zip kiterjesztésű, zsarolóvírussal fertőzött!
Kérjük, hogy semmiképp ne nyisd meg a csatolmányt, hanem töröld a Beérkezett üzenetek és a Törölt elemek mappából is a levelet!

2022. október 26. – „Biztonsági üzenet”

2022. augusztus 18. – Új típusú támadás Ügyfeleink ellen! – online vásárlások

Az elmúlt időszakban megnövekedett a csomagküldő futárszolgálatra (jellemzően Foxpost-ra) hivatkozó adathalász típusú visszaélések száma a Bank azon ügyfeleinél, akik online hirdetési felületeken hirdetnek meg terméket, vagy érdeklődnek eladó termék iránt, amihez a csalók kétféle forgatókönyvet használnak:

& A csaló vevőnek adja ki magát

A magát vevőnek kiadó személy felveszi a kapcsolatot a hirdetővel általában valamelyik népszerű csevegő alkalmazáson keresztül pl. WhatsApp, Viber.

A vevő javasolja a futárszolgálaton keresztül történő áruszállítást vállalva annak minden költséget. Ennek lebonyolításához elküld egy adathalász linket, hogy azon keresztül történjen meg az ügylet lebonyolítása.

A linkre kattintva megjelenik egy webes felület a futárszolgálat logójával. A vevő – általában, de nem minden esetben - arra hivatkozva, hogy már elutalta a pénzt, kéri ennek megtekintését, amihez a felületen az eladó egy listából kiválaszthatja számlavezető bankját.

A kiválasztott bank nevére kattintva egy ebanki belépési felületnek tűnő adathalász oldalra kerül, ahol megadhatja e-banki belépési adatait, valamint SMS-ben kapott biztonsági kódokat.

Az így megszerzett adatokkal a visszaélők teljes hozzáférést nyernek az ügyfél ebankjához és így már szabadon tudnak tranzakciókat végrehajtani.

& A csaló eladónak adja ki magát:

A magát eladónak kiadó személy felveszi a kapcsolatot a hirdetővel az előbb említett csevegő alkalmazások (WhatsApp, Viber) keresztül és javasolja a futárszolgálaton keresztül történő áruszállítást. Ennek lebonyolításához elküld egy adathalász linket, hogy azon keresztül történjen meg az ügylet lebonyolítása.

A linkre kattintva megjelenik egy webes felület a futárszolgálat logójával. Az eladó kéri az áru árának átutalását, amihez a felületen az eladó egy listából kiválaszthatja számlavezető bankját.

A kiválasztott bank nevére kattintva egy ebanki belépési felületnek tűnő adathalász oldalra kerül, ahol az ügyfél megadhatja e-banki belépési adatait, valamint SMS-ben kapott biztonsági kódokat.

Az így megszerzett adatokkal a visszaélők teljes hozzáférést nyernek az ügyfél ebankjához és így már szabadon tudnak tranzakciókat végrehajtani

Felhívjuk figyelmedet, hogy a csomagküldő cégek nem végeznek szállítási költség visszatérítést, kérjük, hogy ne kattints a „szállítási költség visszatérítése gomb” –ra, illetve semmilyen esetbe ne add ki belépési adataidat, illetve a megerősítő SMS kódot!

Kérjük, mielőtt rákattintasz bármilyen linkre, a kurzort tartsd a hivatkozás fölé, hogy a böngésző megjelenítse a hivatkozás előnézetét, vagyis megmutassa, hogy milyen oldalra készülsz a kattintással éppen belépni. Mobil eszközön, ha az ujjaddal hosszan lenyomva tartod a hivatkozást, ugyanezt érheted el.



 

2022. augusztus 10. – Új típusú támadás Ügyfeleink ellen! – „Értesítés a K&H bankszámla-utasítás változásáról”

Tájékoztatunk, hogy ügyfeleink ellen új típusú támadás van folyamatban. A támadók a tranzakciók megváltozása miatti eljárásrend változásra hívják fel levelükben a figyelmet, a változásokat a csatolmány tartalmazza.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a levél tartalma nem valós, a csatolmány kártékony kódot tartalmaz, kérjük semmilyen körülmény közt ne nyisd meg, a levelet mind a Beérkező üzeneteid, mind a Törölt elemek mappából töröld!

Javasoljuk, hogy eszközeiden használj legális forrásból származó, naprakész vírusirtó szoftvert és ellenőrizd a levelezésed biztonsági beállításait.

Kérjük, hogy ha adathalászat gyanúja merül fel, jelezd bankunk felé. A bejelentés módját a „teendők adathalász gyanú esetén” gombra kattintva tekintheted meg. 

2022. augusztus 5. – „New letter from K&H”

Felhívjuk figyelmedet az alábbi jelekre, melyek megmutatják, hogy adathalász levelet kaptál:

& az e-mail tartalma valamilyen hátrányt helyez kilátásba

& nem megfelelő megszólítás (Kedves ügyfél)

& tegezés-magázás keveredik (jelentkezzen be/Kösz)

& magyartalan megfogalmazás, inkonzisztecia a levél tartalmában

& ha a link fölé húzod az egeret, de NEM KATTINTASZ, láthatod az weblap címét, ahová a link mutat. Ez a cím nem kh.hu–ra végződik.

Kérjük, hogy ha adathalászat gyanúja merül fel, jelezd bankunk felé. A bejelentés módját a „teendők adathalász gyanú esetén” gombra kattintva tekintheted meg. 

2022. július 22. – Lekapcsoltuk szolgáltatását.!!

Felhívjuk figyelmedet az alábbi jelekre, melyek megmutatják, hogy adathalász levelet kaptál:

& az e-mail tárgya valamilyen hátrányt, vagy szankciót helyez kilátásba (pl. lekapcsoltuk szolgáltatását, többé nem fog tudni bejelentkezni)

& nem megfelelő megszólítás (kedves vásárló)

& sürgető hangvétel (Kövesse gyorsan)

& magyartalan megfogalmazás

& ha a link fölé húzod az egeret, de NEM KATTINTASZ, láthatod az weblap címét, ahová a link mutat. Ez a cím nem kh.hu–ra végződik.

Kérjük, hogy ha adathalászat gyanúja merül fel, jelezd bankunk felé. A bejelentés módját a „teendők adathalász gyanú esetén” gombra kattintva tekintheted meg. 

2022. március 11. – „Változik az online kártyás vásárlások jóváhagyása”

Az Aktiválás gombra kattintva az adathalászok belépési és bankkártya adatokat próbálnak megszerezni.

2022. március 11. – Internetes hirdetés

Jelen ismereteink szerint bizonyos esetben, amikor az internetes keresőbe beírod a bankra, vagy K&H ebankra vonatkozó keresőszót (pl. K&H bank, K&H, KH, KH ebank stb.), előfordulhat, hogy egy hirdetés jelenik meg az első helyen. 

Ez a hirdetés gyakran nem a K&H Bank hivatalos weboldalára, hanem egy adathalász oldalra mutat.

Kérjük,

  • mielőtt a hirdetésre kattintasz:
    • ellenőrizd a domaint amire vezet (hirdetés felső sorában látható)
    • figyelj a domain végződésére: .hu és nem .com kell legyen
    • figyelj a helyesírási, gépelési hibákra (pl. ebank szóban betűhiba van: ehank)
  • kattintás után az oldalon ellenőrizd, hogy
    • a tanúsítvány be van-e állítva (az oldal címe https://-sel kezdődik: https://www.kh.hu)
    • a böngésző címsávjában, hogy a bank weboldalcíme pontosan szerepeljen! A K&H Csoport hivatalos weboldalának elérése mindig pontosan így kezdődik: https://www.kh.hu/.

Javasoljuk, hogy ne a böngésző keresőjében keress a K&H Bankra, hanem írd be közvetlenül a https://www.kh.hu címet!

2022. február 17. – „Beérkező átutalás”

2022. február 17. – „Új biztonsági rendszer”

2022. február 15. – „K&H Mobilapp aktiválása”

2022. február 4. – „Új privát üzenet”

2022. február 2. – „Részlet”

2022. január 31. – „Fontos”

2022. január 31. – „Fontos figyelmeztetés az új PSD2 App K&H e-bank szabvánnyal kapcsolatban”

2022. január 31. – „BIZTONSÁGI TÁMOGATÁS”

2022. január 28. – „FONTOS”

2022. január 26. – „K&H mobilbank” aktiválás

minta esetek 2021-es évből

2021. október 20. – „BIZTONSÁGI ÜZENET”

2021. szeptember 2. – „online bankolás”

2021. augusztus 27. – „Fizetési hiba / Payment error”

 

2021. július 13. – „Fontos értesítés”

2021. június 11. - „K&H Banktól érkezőnek tűnő hamis e-mail cím”

 english version

Kedves Ügyfelünk!

Felhívjuk a figyelmed egy, a K&H Bank ügyfelei ellen irányuló jelenleg is folyamatban lévő adathalász támadási hullámra.

A támadók jelen ismereteink szerint e-mailben értesítik ügyfeleinket, beérkező átutalások meghiúsulásáról. Az üzenetet a K&H Banktól érkező levélnek tűnő  (kh.hu végződésű) e-mail címről küldhetik a támadók, amely egy linket tartalmaz, melyre kattintva egy adathalász oldal segítségével próbálják meg a mobilbank belépéshez/aktiváláshoz tartozó adatokat megszerezni.

A levél tartalma a következő:

„Tisztelt Ügyfelünk,

Az adataiban nemrégiben felmerült hibák miatt nem tudtuk feldolgozni a beérkezo átutalásokat a fiókjába. Kérjük, kattintson ide és kövesse a lépéseket a fiókjának lekéréséhez.

Sajnáljuk az okozott kellemetlenségeket.

Köszönjük, hogy minket választott.

K&H Bank Zrt.”

Arra kérünk, hogy légy óvatos, fokozottan ügyelj a banki és személyes adataidra, és ne kattints az adathalász linkre!

Jelen tudásunk szerint az adathalász kampányt e-mailként indították a támadók, azonban kérjük légy körültekintő az egyéb csatornán (pl.: sms, telefon) érkező üzenetekkel szemben is.

2021. június 10. – „Fontos figyelmeztetés”

2021. május 3. – „Fiókértesítés: Új bejelentkezés a K&H fiókjába”

2021. április 30. – „Új eszközzel csak hozzáférhet a K&H internetbankjához"

2021. április 26. – „Rendszer riasztás”

 

2021. április 26. – „A K&H internetbank hoz való hozzáférését ideiglenesen felfüggesztettük”

2021. április 21. – „Értesítés”

2021. április 18. – „Ellenőrzés szükséges”

2021. február 17. – „Fontos értesítés”

A csalók levele:

 

minta esetek 2020-as évből

2020. december 31. – a "40 000 forintos bónusz" esete

 

2020. december 23. I. – "Sürgős értesítés a K&H-tól"

A csalók levele:

2020. december 23. II. – egy csaló levele "K&H e-bank Bónusz"

A csalók levele:

2020. november 24. I. – „van fizetése” tárgyú levél

A csalók levele:

Tárgy:    Van fizetése
Dátum:    Mon, 23 Nov 2020 11:42:05 +0100
Feladó:    K&H Bank <set@kh.hu>
Címzett:    

K&H Bank

2020. november 24. II. – „függőben lévő utalása van” tárgyú levél

A csalók levele:

From: K&H Bank [mailto:alerts@kh.hu] 
Sent: Tuesday, November 24, 2020 10:52 AM
To: 
Subject: Függőben lévő átutalása van

 K&H Bank

2020. november 04. I. – csalók levele – „fizetési hiba”

A csalók levele:

Tárgy: Fizetési hiba

Kedves Tisztelt Ügyfelünk!

 

A beérkező kifizetést visszatartották az adatokra vonatkozó hiba miatt. Ezért kattintson ide a fizetés feldolgozásához.

 

Köszönjük megértésüket, és az esetleges kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük.

 

K&H Bank Zrt.

2020. november 04. II. – Ne frissítse adatait, ha ilyen levelet kap!

Tárgy:  Kezelje kiemelt fontosságúnak

Becsült Ügyfelünk!
 
Biztonsági okokból kapta ezt az e-mailt, Olyan műveletet észleltünk, amelyet úgy tűnik, hogy a fióktulajdonos nem engedélyezett. úgy tűnik, hogy egy vagy több jogosulatlan eszköz csatlakozott a fiókjához.
 
Megkérjük, hogy frissítse adatait, hogy hozzáférhessen fiókjához.
 
Látogasson el a K&H e-bank bejelentkezési oldalára a fiókadatok frissítéséhez.
 
 
 
Köszönjük, hogy a K&H Banknál bankolt.
 
Tisztelettel
K&H Online ügyfélszolgálat

2020. november 04. III. – Ne ellenőrizze személyazonosságát, ha ilyen levelet kap!

A csalók levele:

Tárgy:  Fontos Értesítés

Tisztelt Ügyfelünk,

A közelmúltban nagy mennyiségu adatlopást hajtottak végre ügyfeleinken.
Ügyfeleink védelme érdekében bevezettünk egy online ellenorzo kódot is a magánélet és az ügyfelek adatainak védelme érdekében.

Ma ellenoriznie kell személyazonosságát és banki adatait.

Elnézését kérjük a kellemetlenségért. A biztonságunk a prioritás.
 
Köszönjük, hogy nálunk bankolt.
 
Tisztelettel
K&H Online ügyfélszolgálat

2020. május 31. – Ne kattintson a fizetés feloldásához!

A csalók levele:

Tárgy: Fizetési hiba
Feladó: K&H Bank Zrt.

Kedves Tisztelt Ügyfelünk!
 
A beérkező kifizetést visszatartották az adatokra vonatkozó hiba miatt. Ezért kattintson ide a fizetés feldolgozásához.
 
Köszönjük megértésüket, és az esetleges kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük.
 
K&H Bank Zrt.

2020. március 25. – „sürgős figyelem” tárgyú levél

A csalók levele:

Tárgy: Sürgős figyelem
Feladó: K&H Bank Zrt 

 

K&H e-bank belépés értesítés

Van új üzenet keresztül elérheto K&H e-bank belépés

https://www.ebank.hu/InternetbankBelépés

Üdvözlettel,
K&H BANK
© Copyright 2020 K&H Bank

minta esetek 2019-es évből

2019. december 11. – különös ”biztonsági riasztás”

A csalók levele:

Tárgy: FONTOS ÜZENET 
Feladó: K&H BANK HUNGARY

BIZTONSÁGI RIASZTÁS

Sikeresen bejelentkezett K&H e-bank számlájára
Ha még nincs bejelentkezve internetes bankjába kérjük,
hagyja abba a kérését.
A K&H Bank azonnali információkat nyújt Önnek a bejelentkezési tevékenységekről a számládon.
Jelentkezzen be ide, hogy hozzáadjon biztonsági funkciókat Https://ebank.sso.kh.hu/sso/sec453

******************************************************************************

All rights reserved K&H 2019

2019. november 08. – hozzáférést felfüggesztése!?

A csalók levele:

Tárgy: FONTOS ÜZENET 
Feladó: K&H BANK HUNGARY

Tisztelt Ügyfelünk

Mivel a közelmúltban ellenőriztük a K&H Bank számlájának biztonságát, kérjük, olvassa el a fiókunkban rögzített információkat, hogy megbizonyosodjon arról, hogy fiókja nem került veszélybe.

Kattintson a biztonságos szerver linkre az információk eléréséhez és ellenőrzéséhez.

BIZTONSÁGI SZOLGÁLTATÁS: https: //ebank.sso.kh.hu

A számlabiztonság az egyik legfontosabb prioritásunk. Online fiókjához való hozzáférést felfüggesztjük, ha fiókját 48 órán belül nem ellenőrzik. Elnézést a kellemetlenségért.

******************************************************************************

All rights reserved K&H 2019

2019. április 17. – „azonnal frissítheti fiókját” – ne tegye!

A csalók levele: 

Tárgy: Ellenőrizze azonnal fiókját
Feladó: K&H e-bank.

Tisztelt Ügyfelünk.

Ez egy végső figyelmeztetés a fiók megvédésére, hogy elkerülje a jogosulatlan hozzáférést a csalással. A bank nem vállal felelősséget, ha nem követi az alábbi utasításokat.

Az alábbi linkre kattintva azonnal frissítheti fiókját.

https://www.kh.hu/bank/startup/login-infodata/html

***********************************************************************************

© 2016 - K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva

minta esetek 2018-as évből

2018. október 29. II. – különös üzenet

A csalók levele:

Tárgy: K&H e-bank belépés
Feladó: K&H Bank

OTPdirekt üzenet értesítés

Van új üzenet keresztül elérheto OTPdirekt.

Internetbank Belépés

Üdvözlettel,
Agota H
OTP BANK
© Copyright 2018 OTP Bank

2018. október 29. I. – „K&H e-bank belépés” tárgyú levél

A csalók levele:

Tárgy: K&H e-bank belépés
Feladó: K&H Bank

K&H e-bank belépés értesítés

Van új üzenet keresztül elérheto K&H e-bank belépés

Internetbank Belépés

Üdvözlettel,
K&H BANK
© Copyright 2018 K&H Bank

2018. október 23. II. – „be kell jelentkeznie” – szolgáltatásfrissítés

A csalók levele:

Tárgy: szolgáltatásfrissítés
Feladó: K&H Bank frissítés

2018. október 23. I. – „be kell jelentkeznie” – rendszer értesítés

A csalók levele:

Tárgy: Rendszer értesítés
Feladó: K&H Bank ÉBER

2018. október 15. – „be kell jelentkeznie” – rendszer értesítés

A csalók levele:

Tárgy: Rendszer értesítés
Feladó: K&H Bank értesítése

2018. október 12. – „be kell jelentkeznie” – rendszer értesítés

A csalók levele:

Tárgy: Rendszer értesítés
Feladó: K&H Bank értesítése

2018. október 10. – „be kell jelentkeznie” – szolgáltatásfrissítés

A csalók levele:

Tárgy: szolgáltatásfrissítés
Feladó: K&H Bank frissítés

2018. október 01. – „fiókunk visszaállításához használja az alábbi weboldalunkat” – Ne tegye!

A csalók levele:

Tárgy: Új levél
Feladó: K&H Bank

Tisztelt Ügyfelünk,

A hozzáférése hamarosan megszűnik Biztonsági okokból a fiókunk visszaállításához használja az alábbi weboldalunkat.

www.kh.hu

©K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!

2018. szeptember 21. – „be kell jelentkeznie” – szolgáltatásfrissítés

A csalók levele:

Tárgy: szolgáltatásfrissítés
Feladó: K&HBank bejelentése 

2018. szeptember 04. – „fiókunk visszaállításához használja az alábbi weboldalunkat”

A csalók levele:

Tárgy: Új levél
Feladó: Kereskedelmi és Hitelbank

Tisztelt Ügyfelünk,

A hozzáférése hamarosan megszűnik Biztonsági okokból a fiókunk visszaállításához használja az alábbi weboldalunkat.

www.ebank.sso.kh.hu

Köszönjük, hogy a K & H Bankot használja

© K & H Bank Nyrt. Minden jog fenntartva!

2018. szeptember 03. – „Biztonsági értesítés”

A csalók levele:

Tárgy: Biztonsági értesítés
Feladó: K&H Bank értesítése

2018. augusztus 30. – „Biztonsági értesítés” tárgyú levél

A csalók levele:

Tárgy: Biztonsági értesítés
Feladó: K&H Bank értesítése

2018. augusztus 29. II. – „információ ellenőrzése”

A csalók levele:

Tárgy: Rendszer értesítés
Feladó: K&H Bank értesítése

2018. augusztus 29. I. – „be kell jelentkeznie” – szolgáltatásfrissítés

A csalók levele:

Tárgy: szolgáltatásfrissítés
Feladó: K&H Bank frissítés

2018. augusztus 13. – „be kell jelentkeznie” – rendszer értesítés

A csalók levele:

Tárgy: Rendszer értesítés
Feladó: K&H Bank értesítése

2018. augusztus 09. – K&H e-bank új üzenet értesítés – Ne lépj be!

A csalók levele:

Tárgy: új üzenet értesítést
Feladó: K&H Bank Zrt

2018. augusztus 06. – „frissítse fiókját az alábbi linken” – Ne tegye!

A csalók levele:

Tárgy: Fontos üzenet
Feladó: K&H e-bank

Tisztelt Ügyfelünk,

Megfigyeltük, hogy az ügyfelek számos ügyfele számláit használják, és emiatt a K&H bank teljesen feljavította. Most új biztonsági intézkedésekkel rendelkezünk annak biztosítására, hogy fiókja biztonságban legyen.

A biztonsági frissítés részeként kérjük, frissítse fiókját az alábbi linken.

https://www.kh.hu/bank/digital/home/ei=mv_start/Common/Login.aspx?sign.do

******************************************************************************

All rights reserved K&H 2018