K&H SZÉP Kártya kártyabirtokosoknak

csak az úti cél lehet kérdés

  • a K&H SZÉP Kártya díjmentesen igényelhető
  • üdülésre, meleg étkezésre, egészségmegőrzésre, sportolási lehetőségekre, kulturális programokra használható fel
  • könnyen, biztonságosan és díjmentesen használható, jelenleg több mint 24000 elfogadó helyen

változások!

A Széchenyi Pihenő Kártya kibocsátásának és felhasználásának szabályairól szóló új kormányrendelet (76/2018. (IV. 20. Korm.)) változást hoz a K&H SZÉP Kártya igénylés és az utalványfeltöltés jelenlegi folyamatában.

A K&H Csoport továbbra is folytatja a K&H SZÉP Kártyával kapcsolatos tevékenységét és mindenben meg kíván felelni az új rendeletben foglaltaknak.

Az új előírások szerinti működésre való átállásra 2018. november 30-án kerül sor.

Legfontosabb változás, hogy 2018 decemberétől közvetlenül kell a K&H Banknál K&H SZÉP Kártyát igényelni és a hozzákapcsolódó számlákra szerződést kötni. Ennek következtében megszűnik a munkáltató által – a munkavállaló számára – történő kártyaigénylés.

részletek részletek

már van K&H SZÉP Kártyám, mi a teendőm a változások kapcsán?

  • ha már rendelkezel K&H SZÉP Kártyával, a változásokkal kapcsolatos további részletekért, kérjük, látogass el a kh.hu/szepkartyainfo oldalra, ahol további hasznos információkat találsz
  • annak érdekében, hogy a tájékoztatások közvetlenül is eljussanak Hozzád, kérjük, lépj be a K&H Bank  SZÉP Kártya kártyabirtokos internetes felületre és ellenőrizd, szükség esetén aktualizáld személyes adataidat, különös tekintettel a címadatokra (állandó lakcím, postai levelezési cím, e-mail cím)
  • felhívjuk figyelmedet, hogy az átállás kapcsán 2018. november 30-án 17 órától 2018. december 1-jén reggelig a K&H SZÉP Kártyádat nem tudod használni, és az egyenlegekhez sem lehet hozzáférni

még nincs K&H SZÉP Kártyám, hogyan igényelhetek új kártyát?

A K&H SZÉP Kártya a munkáltatód által biztosítható béren kívüli juttatási forma, amelyet belföldi üdülésre, meleg étkezésre, egészségmegőrzésre és egyéb szabadidős tevékenységre fordíthatsz. 

  • K&H SZÉP Kártyát 2018. november 26-ig a munkáltatódon keresztül tudsz igényelni, viszont 2018. december 1-jétől csak a K&H Bank fiókjaiban van erre lehetőséged a jogszabályi változások miatt
  • 2018. december 1-jétől a K&H SZÉP Kártyához három (szállás, vendéglátás, szabadidő) bankszámla (alszámla) kapcsolódik, melyekre a munkáltatód közvetlenül utalja a SZÉP Kártya munkáltatói juttatást
  • közeli hozzátartozók és élettárs számára bármely K&H bankfiókban személyesen társkártyát is tudsz igényelni, amelynek díja akciónk keretében 0 forint
  • a legyártott kártyát a megadott levelezési címedre küldjük ki, inaktív állapotban, azt az első használat előtt aktiválnod kell. Ezt megteheted kényelmesen, interneten keresztül a K&H SZÉP kártyarendszer munkavállalói felületén, vagy telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat)
  • a K&H SZÉP Kártyához PIN kód nem tartozik, de a kártyával történő internetes vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül végzett tranzakció jelszóval vagy beazonosítással védett
  • a K&H SZÉP Kártya érvényessége 5 év

hogyan lépjek be a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe?

  • a K&H SZÉP Kártya kártyarendszerbe történő belépéshez és kártyaaktiváláshoz a kártyaszámra, valamint a kezdeti jelszóra van szükség (kezdeti jelszót a kártyaátvételi nyomtatvány tartalmazza)
  • az első belépés alkalmával a rendszer automatikusan kéri a kezdeti jelszó megváltoztatását, a művelet sikeres befejezésével a kártya automatikusan aktiválásra kerül
  • a „kártyaaktiválás” menüpontban a Főkártyabirtokos, valamint a Társkártyabirtokos saját maga is jogosult a társkártya aktiválására
  • ha elfelejtetted a jelszavadat, használd az „elfelejtett jelszó” funkciót, ha továbbra sem tudsz belépni, úgy telefonon a K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat) kollegáink segítségedre lesznek
  • amennyiben 24 órán belül egymást követő 7 alkalommal hibás bejelentkezési kísérlet történik, akkor a rendszer 24 órára kizárja a felhasználót és az azonosító felfüggesztésre kerül. A 24 órás kizárási időtartam leteltével ismét megkísérelhető a bejelentkezés, illetve az elfelejtett jelszó funkció is használhatóvá válik.

mire és hogyan tudom használni a K&H SZÉP Kártyát?

A kártya működéséről, a felhasználás lehetőségeiről, hasznos tippekről a K&H SZÉP Kártya kisokosból tájékozódhatsz.

Ha bármi kérdésed van, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre (K&H TeleCenter +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámán (7-es menüpont, K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat).
Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek, célja pusztán a figyelem felkeltése. A szolgáltatás részletes leírását és kondíciót a hatályos jogszabályok (55/2011. (IV.12.) Korm rendelet), a vonatkozó szerződés és a Tájékoztató a K&H Széchenyi Pihenő Kártya Szolgáltatásról c. dokumentum tartalmazza. A K&H SZÉP Kártya szolgáltatást a K&H Csoportszolgáltató Kft. nyújtja.