K&H vállalati ügyfélszolgálat

A K&H Bank vállalati ügyfélszolgálatán keresztül a pénzügyeivel kapcsolatban felmerülő kérdéseire biztonságos, gyors és pontos választ kaphat.


  • kényelmes, gyors, professzionális ügyintézés – egyetlen telefonhívással
  • ügyfél igényre épülő, színvonalas kiszolgálás
  • biztonságos és megbízható kapcsolat

 

miben segíthetünk?

 

  • információt szolgáltatunk és dokumentumokat készítünk

  • elvégezzük az az electra és w1se elektronikus banki rendszerekkel kapcsolatos adminisztrációt, és segítséget nyújtunk a technikai problémák megoldásában

  • kivizsgáljuk és kezeljük az esetleges ügyfélpanaszokat

  • rendelkezése alapján végrehajtunk bizonyos tranzakciókat

  • A vállalati ügyfélszolgálattal kapcsolatos részletes tájékoztatásunkat megtekintheti a kapcsolódó dokumentumok között

 

kinek ajánljuk?

 

 

  • aki vállalati ügyfélként magas szintű, innovatív szakmai kiszolgálást szeretne

  • aki elektronikus banki szolgáltatásainkat használja

  • aki kényelem mellett a maximális biztonságot is keresi

 

  • egyéni vállalkozó

  • mikro-, kis-, vagy közepes vállalkozást működtet


 

az Ön igényeihez alkalmazkodva

 

  • képzett, nagy szakmai tapasztalattal rendelkező munkatársaink várják hívását

  • a rendszeres ügyfél-elégedettségi felmérések eredménye alapján szolgáltatásainkat az ügyfeleink igényeihez igazítjuk

  • magyar és angol nyelven egyaránt elérhetőek vagyunk

  • hangposta szolgáltatásunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll

  • szigorú biztonsági szabályok, melynek betartására nagy hangsúlyt fektetünk

  • ügyfeleink adatait kétszintű ügyfél-azonosítási rendszer védi, mely egy nyolcjegyű K&H énazonosítóból és a hozzá tartozó ePIN kódból áll

 

 mikor érheti el szolgáltatásainkat?

 

  • electra és w1se szolgáltatásokkal kapcsolatban: hétköznapokon 07.00-19.00 óráig
  • információs és adminisztrációs szolgáltatásaink:
    • hétfő-csütörtök 07.30-17.00 óráig
    • péntek 07.30 - 16.00 óráig érheti el
    • ezt követően, kérjük, használja hangposta szolgáltatásunkat!
  • bankkártya, ePIN kód és elektronikus banki szolgáltatások letiltása: a hét minden napján, 0-24 óráig 

 

 

 

további információ, igénylés:

 

  • kérjük, forduljon kapcsolattartójához vagy

  • hívja a K&H vállalati ügyfélszolgálatot

    • Magyarországról: 06 40 200 069

    • külföldről: (36 1) 468 7731

  • írjon e-mail-t a vallalatiugyfelszolgalat@kh.hu címre

Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja. A termék részletes leírását, illetve feltételeit a vonatkozó szerződés, az Általános Szerződési Feltételek, a K&H Bank Üzletszabályzata, valamint az aktuális hirdetmény tartalmazza, melyek megtekinthetők a bankfiókokban és a www.kh.hu internetes oldalon.

    ©K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!